דגם Viva. חזייה: 270 ש"ח, תחתונים: 100 ש"ח | צילום: יח"צ חו"ל
דגם Viva. חזייה: 270 ש"ח, תחתונים: 100 ש"ח | צילום: יח"צ חו"ל

כשאם ובת נכנסות לתא המדידה כדי למדוד את החזייה הראשונה, ההורמונים והמבוכה של גיל ההתבגרות נכנסים יחד איתן. צוות המומחיות של ליה לונדון מעניק טיפים מניסיונן, איך ליצור חוויה חיובית בקניית חזייה עבור נערות

88 שיתופים | 132 צפיות

הדבר היחיד הקבוע בגוף האישה הוא השינוי! את המשפט הזה לגבי הטבע, טבעו היוונים העתיקים כבר לפני אלפי שנים, והוא נכון במיוחד כשמדובר בנשים, בכל שלב בחייהן, ובמיוחד בגיל ההתבגרות. כולנו היינו שם, ואנו יודעות עד כמה התקופה הזו מבלבלת מבחינה נפשית וגופנית, ומלאה בהורמונים ובאי ודאות, כך שלמעשה יש בידנו באופן טבעי את הכלים הנכונים, כדי ללוות את הבת המתבגרת שלנו, בדרכה המרגשת לקנות את החזייה הראשונה שלה. 

חזייה איכותית היא מוצר הכרחי בכל מלתחה, בכל גיל. לכן, חשוב להעביר כבר בגיל ההתבגרות את נושא חשיבות ההתאמה של החזייה למבנה הגוף והחזה, כדי למנוע בעיות רפואיות עתידיות וכדי ליצור הרגלים טובים והכרחיים של קניה נכונה. מחקרים הראו שלחזייה במידה הנכונה והמדויקת יש השפעה ישירה על יציבה לאורך זמן, ולכן חשוב להתאים את החזייה לגוף ולא את הגוף לחזייה. כאשר חזייה לא יושבת טוב על הגוף, היא תיצור עומס על הגב והכתפיים, דבר שיוביל לכיפוף וכאבי גב מיותרים, מצבים שעלולים להחריף בעיות קיימות של דימוי גוף. 

צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל

לרוב, אימהות ילוו את בנותיהן לקנייה של החזייה הראשונה, כדי להעניק להן תחושה של ביטחון, ולסייע להן להתמודד עם המבוכה, שלעתים עולה בתא המדידה עם הצורך לחשוף את הגוף המשתנה, אל מול אשת צוות שמגיעה אליה כדי לייעץ, וכמובן גם כדי לתרום מניסיון העבר וחוויות ההווה. חשוב כמובן לעמוד שם לצידן, ולתת להן הרגשה שאנחנו תמיד שם בשבילן, גם ברגעים מביכים ואינטימיים עבורן.

4 טיפים חשובים לקחת אתכן לתא המדידה, כשאתן מגיעות עם בתכן המתבגרת לרכישת חזייה 

ההגעה לחנות: נערות צעירות רבות ירגישו מבוכה לפני כניסה לחנות הלבשה תחתונה, אקט שפעמים רבות נחשב לאישי ואינטימי. לכן מומלץ לשהות בחנות מספר דקות מבלי לבקש את עזרת הצוות, ולנצל את הזמן כדי להתאקלם בסביבה. מומלץ להסביר לנשות הצוות שמדובר בחוויה ראשונה והצוות מיומן כבר ידע כיצד לפעול, כדי לתת את הנוחות וביטחון שאתן צריכות.  

חזייה SONIC, מחיר: 300 ש"ח | צילום: יח"צ חו"ל
חזייה SONIC, מחיר: 300 ש"ח | צילום: יח"צ חו"ל

תא המדידה: חשוב לשאול את המתבגרת לפני ותוך כדי המדידה, אם היא רוצה שיהיו איתה ויעזרו לה, כדי להימנע מיצירת חוויה ראשונית שלילית, שתיקשר בעתיד באופן אוטומטי לקניית חזיות. חשוב מאוד להעניק לה חוויה טובה בהתאמת החזייה, ולגרום לה להרגיש בנוח להיכנס לתא הלבשה עם מישהי שאמנם אינה מוכרת לה, אך בעלת ידע מקצועי רב.

בחירת החזייה: מכיוון שהתמיכה מגיעה מגודל ההיקף, ראשית יש לוודא שמידת ההיקף מתאימה, עוד לפני התאמת גודל הקאפ. החזייה בהיקפה אמורה לשבת על הגוף באופן צמוד, בהתאם להיקף של הגוף. לאחר שווידאנו את זה, אפשר להתאים את גודל הקאפ הנכון, כך שיכיל את כל החזה שלה ויעטוף אותו. התוצאה שתתקבל עם התאמת חזייה נכונה, היא יציבות, תמיכה ונוחות – פרמטרים החשובים תמיד בקניית חזייה, ועוד יותר מתמיד בגיל ההתבגרות. 

חשוב לתת מקום לטעמה האישי של הנערה בקניית חזייה הראשונה שלה  ולא להחליט עבורה. היא יכולה, לדוגמה, לבחור בין חזייה שתקטין או תטשטש לה את החזה, או דווקא כזו שתגדיל אותו. בסופו של דבר, היא זו שתלך איתה ולכן חשוב מאוד שתרגיש בה נוח, גם כחזייה וגם כאביזר אופנה. 

צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל

חזייה טובה יכולה לסייע לכל נערה ואישה להרגיש טוב יותר עם עצמה ולסייע בשיפור הביטחון העצמי שלה. בליה לונדון, אנו שמות לעצמנו למטרה להעניק לכל לקוחה את חוויית ההתאמה האישית הטובה והמקצועית ביותר, כדי נשים ונערות ידעו מה המידה הנכונה עבורן – כך שיהיה גם נוח וגם יפה לאורך זמן. 

להשיג בלעדית ברשת ליה לונדון www.leialondon.co.il