מקודם

אהבה חוצת גבולות

צילום:יח"צ
צילום:יח"צ

הכי גבוה והכי נמוך: סדרת האנטי אייג׳ינג אקסטרים של AHAVA משלבת מרכיבים מים המלח ומהרי ההימלאיה על מנת להתמודד עם אתגרי העור

88 שיתופים | 132 צפיות

אקסטרים היא אחת מסדרות האנטי אייג׳ינג הנמכרות ביותר בעולם של חברת AHAVA בזכות העובדה שהיא מבוססת על שילוב מרכיבים מיוחד מהמקום הנמוך בעולם (ים המלח) ומהמקום הגבוה ביותר בעולם (הרי ההימלאיה), החולקים אתגרי טיפול משותפים.

בדומה לתגליות גדולות שמקורן בחלום או במשאלה, כך גם נולד הקונספט שהוביל לפיתוח סדרת אקסטרים: לד”ר זאבי מאור, המדען הראשי של AHAVA, היה חלום…

כתושב ים המלח (קיבוץ קליה) אשר חי ועובד במקום הנמוך בעולם, הוא חלם יום אחד לנסוע אל המקום הגבוה בעולם, אל הרי ההימלאיה. ב־2004 הוא הגשים את משאלת ליבו וטס לנפאל.

בגובה 4,500 מטר מעל פני הים, במרפאה קטנה בעיירה בשם מוסטאנג, הוא הבחין בשכיחות גבוהה של בעיות עור אצל ילידי המקום, מבוגרים וילדים כאחד. תנאי האקלים הקיצוניים: רוחות עזות, מזג אוויר קר וקרינת UV חזקה גבו מחיר כבד מהעור ורבים מהאנשים סבלו מתחלואי עור, רגישויות ויובש קיצוני. המראות הזכירו לו מאוד את הסימפטומים שבגינם מגיעים רבבות אנשים אל ים המלח לריפוי והקלה.

משני קצוות תבל נולד שיתוף פעולה יחיד במינו. הם שלחו אחד לשני את חומרי הגלם הטבעיים המיוחדים לאזורם על מנת להתנסות בסגולות הטיפוליות. אנשי המרפאה המקומית בהרי ההימלאיה חשפו את הטיפול המקומי והטבעי שלהם בבעיות העור, הכולל מרקחת מחזזיות בר הגדלות על הסלעים מתחת לשלג ושימוש בפרי הגוג׳י ברי (אוכמנית בר טיבטית), ומדעני AHAVA שלחו להם מוצרי טיפוח המכילים את המינרלים התרפויטיים מים המלח. במעבדות AHAVA התברר שהצמחים מהרי ההימלאיה הם אנטיאוקסידנטים (נוגדי חמצון) טבעיים ועוצמתיים המספקים לעור הגנה יעילה מפני סטרס חיצוני המזקין את העור טרם זמנו.

וכך אחרי כארבע שנות מחקר ופיתוח נרשם הפטנט על אקסטרים, המציע שילוב וסינרגיה של מרכיבים טבעיים משני קצוות תבל השורדים ומשגשגים בתנאי אקלים קיצוניים, אשר סגולותיהם “תורגמו” לטובת הטיפול בעור בוגר.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

מה כוללת הסדרה?

קרם יום

נוסחה חדשנית ופורצת גבולות, לטיפול בקמטים ורפיון המבוססת על שילוב גוג׳י ברי, חזזית, חומצה הילארונית, תמציות חרובים ותמר, אצות, שמנים טבעיים וכמובן תמצית אוסמוטר מים המלח. יחד הם מגנים על העור מפני רדיקלים חופשיים, מצמצמים את עומק הקמטים ויוצרים לחות וגמישות.

במסגרת מחקר מבוקר בהשתתפות 47 נסייניות, במהלך 4 שבועות ובמריחת הקרם פעם ביום, 98% מהנסייניות הרגישו שיפור ניכר ברמת הלחות בעור, ו-89% מהנסייניות הצהירו על צמצום בעומק הקמטים.

 

תחליב לחות למיצוק והגנה SPF30

תחליב לחות רב תכליתי לשעות היום, במרקם קליל, הנספג היטב בעור ומהווה בסיס אידאלי לאיפור. הוא מעניק לחות, מגן מפני קרינת UVA∴B, ממצק את העור ומחליק קמטים וקמטוטים. הקומפלקס מכיל את הבסיס של כל סדרת האקסטרים (מהרי ההימלאיה ומים המלח) בתוספת סויה פוליסכריד ושמן סובין אורז, העשירים בוויטמינים ובנוגדי חמצון.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

תמצית טיפולית ללילה

מוצר אייקוני של AHAVA. טיפול לילה אינטנסיבי המחזק את המערכת החיסונית של העור ואת יכולת ההגנה הטבעית שלו. המרקם הקטיפתי, עשיר בוויטמינים ומינרלים, נספג בקלות בעור, ממצק, מחליק את הקמטים ומאחד את גוון העור. החומרים הבוטניים מהרי ההימלאיה ומים המלח משולבים בתמצית מיצוי זרעי שעועית ירוקה, טפרון, ערמון מדברי ותמצית טבעית המצויה בפרות הדר.

במסגרת מחקר מבוקר בהשתתפות 47 נסייניות, במהלך 4 שבועות ובמריחת התמצית פעם ביום, 94% מהנסייניות דיווחו שעורן מוצק יותר, ו-91% מהנסייניות ראו הפחתה ושיפור משמעותי במראה הקמטים.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

קרם עיניים

קרם העיניים הנמכר ביותר של AHAVA, הממצק באופן משמעותי את העור העדין סביב העיניים. הקרם מועשר במיקרו אצה אדומה ממעמקי האוקיינוס המספקת לעור מעטפת הגנה אקטיבית הפועלת לתיקון נזקי הגיל ומעניקה לו זוהר ותחושת מיצוק מיידית. הנוסחה היעילה משפרת בכל יום את גמישות העור ומפחיתה קמטים למראה צעיר וחלק.

קרם ממצק צוואר ומחשוף

העור באזור הצוואר והמחשוף דק ומתקמט במהירות ולכן גם הראשון להסגיר סימני גיל. הקרם מעניק לעור תחושת נינוחות ורכות מיידית, באמצעות תמציות בוטניות מההימלאיה, תמצית האוסמוטר מים המלח, גוג’י ברי, חומצה היאלורונית ואצות ירוקות. מומלץ להתחיל ולהקדים את הטיפול באזור הצוואר והמחשוף, לקראת גיל 40, כטיפול מונע.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

מסכת זוהר

מסכה במרקם ג’ל עדין המעניקה לעור מיצוק זוהר ומתיחה. בנוסף למרכיבי הסדרה, מועשרת  בשמן ארגן מרוקאי, חומצות פרי טבעיות ומי הממליס.  הג’ל הקריר מחזק את אפקט המתיחה ומוסיף לעור רעננות צעירה, תוך 10 דקות בלבד.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

ahava_ilֲ  | AHAVA.IL