ירדן הראל | צילום: ערן לוי
ירדן הראל | צילום: ערן לוי

המותג שהפך את הצמידים בעיצוב אישי לפריט חובה, משיק קולקציה חדשה ואביבית באווירת גן קסום. אנה ארונוב, מור סילבר וירדן הראל כבר התארגנו על צ'ארמ

88 שיתופים | 132 צפיות

מותג התכשיטים PANDORA הפך לאובססיה בשנים האחרונות בעולם בכלל ובישראל בפרט, בעיקר בזכות הצמידים הכסופים והצ'ארמס הייחודיים שהופכים כל לקוחה למעצבת הפרטית שלה. הקונספט הפשוט אך מדויק הפך לתופעה מדוברת שמככבת על זרועות של נשים צעירות ומפורסמות מקומיות כמו: ירדן הראל, אנה ארונוב ומור סילבר.

סיפור אהבה. אנה ארונוב. צילום: ערן לוי
סיפור אהבה. אנה ארונוב. צילום: ערן לוי

רגע לפני פסח, PANDORA משיקים קולקציה חדשה עם פרשנות אביבית ואווירה של גן קסום ורומנטי, חידוש ופריחה. עם פרפרים, עלי תלתן, תכשיטים בגוונים של רוז גולד תוך שילוב מרקמים עדינים ומחוספסים בהתאם לטעם שלכן – שכבר יכניסו אתכן למוד של חופשה חמימה ומפנקת. הפרפר שבמרכז הקולקציה, זכה גם הוא לצ'ארמ מפורסם, עגילים וטבעות, לצד עגילי חישוק קלאסיים ועל זמניים שכולנו חייבות בקופסת התכשיטים.

פרפרים בבטן. מור סילבר. צילום: ערן לוי
פרפרים בבטן. מור סילבר. צילום: ערן לוי

בנוסף להשראות מעולם החי, יש גם אפשרויות מעולם הצומח עם עלה התלתן שיוטבע על טבעות כסופות ופתוחות, תליונים מכסף סטרלינג בעיטור צמח המזל, עגילים ושרשראות תואמות. בגזרת הצ'ארמס ניתן למצוא פרחים, פרפרים מנצנצים, קשתות בענן, דבורים מוזהבות וחיפושיות ורדרדות שמבשרות על השינויים האהובים עלינו במזג האוויר. בקיצור, אתן כבר יודעות מה לבקש השנה לחג.

כל מה שאנחנו רוצות לקבל בחג. צילום: יח"צ
כל מה שאנחנו רוצות לקבל בחג. צילום: יח"צ

ניתן להשיג בכל סניפי הרשת ובאתר.