מקודם

צריך לסבול כדי להיות יפה? האמת היא – שלא!

מורן צדק | צילום: ADIR TV
מורן צדק | צילום: ADIR TV

הכירי את Bebelle, הקליניקה לטיפולי פנים שמנפצת את המיתוס

88 שיתופים | 132 צפיות

אם עדיין לא שמעת על מורן צדק ועל העסק שלה Bebelle, בהחלט כדאי שתקראי את הכתבה הזו. מורן היא קוסמטיקאית מוסמכת PME שעד לפני 4 שנים עבדה בתפקיד בכיר ברשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול בעיר כפר סבא. 

מה לה ולקוסמטיקה? כאן התשובה. לאחר שנים שעסקה בצד לא פשוט ולא קל בתחום הטיפולי, היא הגיעה לרגע בו החליטה לקחת את אהבתה לאנשים ואת הרצון לטפל אל הצד הנעים והיפה של החיים, ושם בחרה לעשות הסבה מקצועית לתחום הקוסמטיקה. היא החלה ללמוד באקדמיה של חוה זינגבוים  ועם סיום הלימודים, פתחה קליניקה פרטית בכפר סבא.

משיחה איתה אפשר להבין בבירור שעל אף שהיא עוסקת בתחום מספר שנים בלבד, כבר הספיקה לצבור קילומטראז' עצום מבחינת ניסיון וידע מקצועי. 

הקליניקה עבדה נהדר ואז הגיעה מגפת הקורונה. כאשר החלו הסגרים ולא יכלה לקבל לקוחות בקליניקה, החליטה להקים אתר ולתת דרכו מענה על מגוון בעיות עוריות ומצבים של עור הפנים. מהר מאוד הגיעו אליה דרך האתר נשים מכל רחבי הארץ. היא מספרת שידעה לאבחן, לייעץ  ולעזור להתאים טיפול יחד עם הרבה מאוד ערך לכל מי שפנתה. כך היא בעצם יצרה לעצמה מצב בו היא משוחחת ומייעצת לכ-20 נשים מדי יום – אונליין. 

בעקבות הפניות הרבות והביקוש לייעוץ מרחוק, היא העמיקה במחקר של ענף המוצרים הקוסמטיים בשילוב טיפולי פנים בשיטות שונות, וכך ידעה להתאים טיפול במוצרים לכל לקוחה שפנתה, אפילו מבלי לראות ולאבחן את עור הפנים שלה מקרוב על מיטת הטיפולים. נשמע לכם תמוה? ובכן זה אפשרי, הכל עניין של מקצועיות והשקעה רבה. מורן יודעת מה היא עושה ולכן זה עבד ועובד היום. למעשה נותצה כאן תקרת הזכוכית שלה כקוסמטיקאית, היא יצרה קליניקה איכותית פעילה אונליין, וההצלחה הגדולה לא איחרה לבוא.

כיום היא מתמקדת גם בקליניקה וגם בפעילות באתר כאשר יש לה צוות של קוסמטיקאיות מוסמכות אשר נותנות מענה לכל הפונות באתר לצד היותן חלק מצוות המטפלות אצלה בקליניקה. 

היא מסבירה שהיה חשוב לה לשמור על פעילות האתר משום שהשירות שניתן דרכו נשאר רלוונטי  ומבוקש עבור רבות ואם אפשר לתת עזרה מקצועית לנשים שקשה להן להגיע אליה לקליניקה בשל מרחק גיאוגרפי או כל סיבה אחרת, אז למה בעצם לא לעשות זאת?. ברור כי מורן יצרה לעצמה שם ונשים רבות ממשיכות לפנות אליה לייעוץ ולהתאמה של מוצרים לטיפול אישי בבית. 

רק תחשבו כמה זה נוח שיש אתר שמנגיש ייעוץ קוסמטי טיפולי אישי, מקצועי ואיכותי – אונליין!.

כאשר מדברים על הקליניקה של מורן – Bebelle או על השירות שניתן דרך האתר שלה, ניתן לטעות ולחשוב שמדובר בעוד קוסמטיקאית יוקרתית שמציעה את כל הטיפולים ההוליוודים והאגרסיביים שאמורים לקצר את התהליך שלך בדרך לעור פנים יפה וזוהר – אבל זה ממש לא המצב.

הגישה של מורן לטיפולים שונה משל קוסמטיקאיות אחרות ורבות, ולא תמצאו אותה מקדמת כל מכשור חדשני או טיפול משוגע שמגיע מחו"ל ויש סביבו באז. מורן מדגישה שוב ושוב שהיא בעד לעבוד ולטפל באופן חכם ובטוח, וזאת על מנת לא ליצור נזקים ולהבטיח תוצאות מצוינות עבור כל מטופלת. בפועל, העובדות מדברות בעד עצמן והגישה שלה עובדת מצוין. ההוכחה לכך היא הרבה מאוד לקוחות מרוצות שבאות לקליניקה.

מורן צדק | צילום: ADIR TV
מורן צדק | צילום: ADIR TV

מה את חושבת על כל הטיפולים החדשניים שיש היום לאנטי אייג'ינג ולקצב המהיר שכל פעם יש טיפול חדש?

"אני חושבת שזה מבורך שיש כל כך הרבה אפשרויות ומגוון טיפולים קוסמטיים, אבל לצד זה חשוב לדעת שהטיפולים הללו לא תמיד נכונים עבור כל אחת ולא מתאימים בכל מקרה. הרבה מאוד פעמים אפשר לעשות טיפולים מצוינים, פחות פולשניים וכואבים ועדיין להגיע לתוצאות מעולות.

לא לכל טכנולוגיה יש אימפקט משמעותי על העור. גם בתוך מבחר הטכנולוגיות בענף הקוסמטיקה יש מגוון מאוד רחב של טכנולוגיות שעובדות יותר או פחות, והשפעה על העור עשויה להשתנות בין לקוחה ללקוחה לפי מצב העור שלה. גם אם לקוחה שצריכה איכשהוא לבחור בטיפול בו היא מעוניינת, עליה להבין שלא כל טיפול יתאים עבורה. אם קוסמטיקאיות מוסמכות הולכות לאיבוד בין כל הטיפולים, התכשירים, המכשור והטכנולוגיות, אז קל וחומר שגם הלקוחה לא תתמצא בנושא. 

אני יודעת שמה שאני אומרת זה לא מאוד פופולארי אבל זו האמת שלי.

אני יכולה לתת דוגמה מעצמי שתסביר עד כמה חשוב להיזהר עם הטיפולים המיוחדים האלה. 

עברתי טיפול ברגל  להסרת נימים. הטיפול בוצע עם IPL שמבוסס על טכנולוגיה מאוד פופולארית. מדובר במכשיר ידוע ואמין, מוצר של חברה מוכרת והרבה קוסמטיקאיות משתמשות בו. 

עם זאת, בגלל טיפול לקוי ושימוש לא נכון, אף על פי שהקוסמטיקאית שביצעה את זה מקצועית מאוד ומנוסה, וכביכול הטכנולוגיה מאחורי הטיפול מתקדמת מאוד, יצאתי מהטיפול עם כוויות קשות וצלקת חמורה. כך שאפשר לומר שלמדתי לקח על בשרי, ואני אישית לא ממהרת להכניס כל טכנולוגיה לקליניקה ולמסגרת הטיפולים, כי באמת שאפשר להגיע לתוצאות מדהימות עם תכשירים וטיפולים מתאימים ומדויקים שהם פחות אגרסיביים. כמובן שזה תלוי גם במצב העור של הלקוחה ובהמשך הטיפול שהיא ממשיכה בבית וזו נקודה חשובה מאוד."

למה לדעתך בכל זאת נשים ממהרות לשלם הרבה מאוד כסף על טיפולים חדשניים, בגלל התוצאות המטורפות שמלוות את הקידום של אותו טיפול ספציפי?

אני יכולה לומר שלדעתי הרבה מאוד נשים מחפשות קיצורי דרך. יש קמפיינים מושקעים מאוד לקידום של כל מכשיר, תכשיר ושיטת טיפול חדשים. להציג תוצאות יוצאות דופן בתמונות של 'לפני אחרי' או עדויות והמלצות, לא מצדיקה את ההתלהבות חסרת הרסן שלקוחות מפגינות לא פעם וממהרות לעשות אותו ולהשקיע ממיטב כספן מבלי להבין את מהות הטיפול והסכנות הכרוכות בו.

לדעתי זה פוגש יותר נשים שלא מטפחות את העור שנים ואז בגיל או מצב מתקדם נסחפות אחרי הטיפולים הקשוחים יותר שמוצעים בתחום. אדגיש חד משמעית שאני לא נגד טכנולוגיה וגם לא נגד הטיפולים השונים, אני באופן אישי דוגלת בשימוש במכשור טכנולוגי בטיחותי ביותר ורק לאחר שאני והצוות שלי לומדות להשתמש בו על בוריו. לא כל אחת יודעת לתפעל את כל המכשור כמו שצריך, גם אם היא קוסמטיקאית מקצועית ומנוסה שעברה השתלמויות. 

בשורה התחתונה יש פה עניין של סיכון מול סיכוי ובעיניי זו נקודה למחשבה עבור כל אחת. לא תמיד חכם לרוץ אל הטיפול הכי יוקרתי שמשווק הכי חזק. יש עוד דרכים לטפל וכדאי לדעת שהן קיימות ומוצלחות."

אילו טיפולים מוצעים בקליניקה?

אני מציעה טיפולי פנים בלבד, בהתאמה לכל בעיות העור אם מדובר בפיגמנטציה, טיפולי אנטי אייג'ינג, אקנה לנוער, טיפול פנים קלאסי, טיפול החדרת לחויות ומבחר טיפולי זוהר. כמו כן אני מציעה גם טיפולי שיקום לאחר ניתוחים קוסמטיים כמו מתיחת צוואר או פנים, טיפולי הכנה לפני הזרקות ועוד.

הטיפול המוביל אצלי בקליניקה הוא טיפול של מיקרו-נידלינג – המוכר יותר בשם טיפול מזותרפיה.  זהו טיפול שיוצר פציעה מבוקרת של העור וגורם לעור לייצר קולגן, אלסטין וחומצה היאלרונית טבעית, כשכל אלה הכרחיים להתחדשות התאים. 

התוצאה היא הרמה ומיצוק של העור, כיווץ נקבוביות שיפור משמעותי במרקם העור, שיפור בצלקות פוסט אקנה ושיפור מראה קמטים וקמטוטים בכל אזורי הפנים. 

אני ממליצה לעבור  את הטיפול הזה במסגרת סדרת טיפולים, פעם בחודש, חודש וחצי, כאשר מספר הטיפולים בסדרה תלוי כמובן במצב העור. במיקרו-נידלינג יש תוצאות שנראות לעין בטווח הקצר, אפילו כבר בסיום הטיפול, ויש כמובן תוצאות בטווח הארוך. התוצאה נשמרת ומשתפרת תוך כדי טיפולי השימור. למעשה אנחנו נותנים לעור להחלים ובד בבד מאתגרים אותו, כך שהתוצאה מתקדמת עם הזמן."

עם אילו חומרים את עובדת בקליניקה?

"אני עובדת בעיקר עם החומרים של חוה זינגבוים, שפיתחה את השיטה הדו עומקית לטיפול בעור. אני מאמינה מאוד במוצרים שלה מכיוון שהם מאוד חדירים ממברנית, כלומר יש ספיגה גבוהה אל תוך תאי העור והחומרים הפעילים ממש משפיעים על עבודת התאים גם בשכבות העמוקות של העור. אני מקבלת תוצאות מדהימות עם המטופלות. המוצרים של חוה זינגבוים מגובים מחקרית ואף נחשבים כפורצי דרך. התרכובות שהיא מייצרת הוכחו פעם אחר פעם כיעילות גם במסגרת טיפול מקצועי בקליניקה וגם בטיפול ביתי.

כמובן שאני לוקחת את כל המוצרים ומשכללת אותם בשילוב הטיפול שאני נותנת. כל קוסמטיקאית מטפלת באופן קצת שונה ובאה עם הבנה של החומרים באופן שונה. מבחינתי טכניקת הטיפול האישית שלי בשימוש עם המוצרים של חווה, זה שילוב מנצח.

כמו כן חשוב לי להדגיש שאופן הטיפול שלי כולל חלק מפנק וכיפי מאוד. יש לי ראייה הוליסטית לטיפולי פנים ובעיניי זה משהו שמייחד את הטיפולים אצלי. ברגע שהמטופלת נהנית ונעים לה, משתחררים במוח אנדרופינים ויש לכך השפעה ישירה על מראה העור. הלקוחות שלי יוצאות מהטיפולים שמחות ומרוצות, גם מבחינת  מראה עור הפנים וגם בהרגשה שלהן."

מה מיוחד ב-  Bebelle כקליניקה?

"הקליניקה שלי חדשה מזמינה נעימה ומפנקת יש בה ממש אווירה של ספא, המיטות מחוממות בחורף, ובכלל יש בה פשוט משהו מזמין ושליו מאוד. הקליניקה נמצאת במדרחוב ירושלים בכפר סבא מול היכל התרבות, יש חניה, הסביבה פסטורלית, כך שבאמת כיף ונוח לבוא.

נוסף על כך, אני רוצה לומר שהמחירים בקליניקה הוגנים, וזו נקודה להתעכב עליה בגלל שהיום נהיה מצב שהמחירים שדורשים עבור טיפולים רבים הם פשוט מופקעים. אני הגדרתי תמחור שיכול להתאים להרבה מאוד נשים, מתוך כוונה שהן יוכלו להתמיד בשגרת הטיפולים מבחינה כלכלית, כי בסוף ההתמדה הזו קריטית להצלחת הטיפול. 

הלקוחות שלי מקבלות הרבה ערך מוסף בהסברים ובליווי ההכוונה לטיפול. אני תמיד משקיעה בליווי גם כשמדובר בלקוחות שלא  קונות אצלי מוצרים. אנחנו פתוחות לשילוב מוצרים מחברות אחרות ומחברות את המוצרים שהלקוחה מעדיפה להשתמש בהם יחד עם מוצרים שנמכרים בקליניקה ובאמת שכל לקוחה ולקוחה מקבלת את כל התמיכה מאיתנו על מנת שהיא תשיג את התוצאות הטובות ביותר.  כמו כן אני לא מתפשרת על איכות השילוח והחברה המשלחת איתה אני עובדת היא חברה שמשלחת תרופות, כך שהמוצרים שאני שולחת ללקוחות מגיעים במצב הטוב ביותר. אני עוזרת ומייעצת להרבה מאוד לקוחות אני נותנת המון מעצמי ומשקיעה המון ללקוחות ומשקיעה בלי סוף בהסברה. אני לא מוכרת בכל מחיר, לא דוחפת מוצרים אף פעם. אצלי הטיפול והשירות מדויקים וממוקדים גם בטיפול אונליין וגם בטיפול פרונטלי, אני תמיד מקפידה לעשות את המרב והמיטב עבור כל לקוחה."

למידע נוסף על טיפולים ולקבלת ייעוץ קוסמטי מקצועי כנסי לאתר Bebelle
או התקשרי 0547902687