מקודם

צניעות עם שיק ובסטייל – פנינה ורשיצקי שמלות כלה

88 שיתופים | 132 צפיות

עומדת להתחתן? מזל טוב! אם כבר התחלת לחשוב על שמלת הכלה שלך, כדאי שתהיי מעודכנת בקו האופנתי שסוחף בשנים האחרונות הרבה מאוד נשים. כבר תקופה שמסתמן טרנד אופנתי חזק מאוד בענף עיצוב שמלות כלה וערב, והוא מפתיע. תחשבו צנוע, קלאסי, אלגנטי ועם זאת סקסי. שמלות מדהימות ומעוצבות עם סטייל מרהיב, הן הבחירה של יותר ויותר כלות. מודל היופי השתנה

המעצבת פנינה ורשיצקי שהקימה את המותג היוקרתי והמוכר לכלות 'פנינה ורשיצקי שמלות כלה וערב' נחשבת פתחה מתוך רצון ושאיפה להלביש כלות בצניעות אצילית ואלגנטית ביום המרגש שלהן. הקולקציות שלה בהחלט מוכיחות שסטייל וצניעות זה שילוב מנצח כשזה נוגע לשמלה החשובה בחייך. 

צילום: פנינה ורשיצקי
צילום: פנינה ורשיצקי

פנינו לראיין את פנינה, ולהבין כיצד הצליחה לקדם את הסטייל הצנוע בעולם האופנה המודרני שעדיין מכוון חזק מאוד ללבוש חושפני ללא גבולות, גם עבור כלות. 

מה מיוחד בשמלות שלכם?
"השמלות שלנו מעוצבות בקו ובגזרות שהם טיימלס, ובד בבד משלבות את הטרנדים של העונות, פרטים מוקפדים וגימור ברמה הגבוהה ביותר. כל השמלות עשויות מבדים איכותיים ובאמת מרהיבים ביופיים ביותר, הכל עשוי בעבודת יד מדויקת ומוקפדת. אנחנו יוצרים בעיצובים שלנו משחק של שקיפויות בבדים, וכך השמלות נראות הכי סטייל וקלילות, מבלי לוותר על הצניעות. יש גם אופציה לתפירה בעיצוב אישי."

מי הן הכלות שלכן?
"כאן חשוב לי לומר שבגלל שהשמלות הן צנועות יש נטייה לחשוב שאנחנו מעצבים שמלות כלה למגזר הדתי בלבד אבל זה ממש לא נכון. קהל הכלות אליהן אנחנו פונים, הן לאו דווקא מה שישר עולה  בראש כשמדמיינים כלה צנועה, יש הרבה מאוד בנות חילוניות או שומרות מסורת, שאינן מקפידות על הלכות הצניעות ביומיום, בוחרות בשמלת כלה צנועה לפחות לשמלה הראשונה, כי שמלת כלה צנועה היא באמת התגלמות הסטייל והשיק. אין תחליף לאלגנטיות."

מהו הקו העיצובי שלכם?
"הגזרות שלנו הן הכי קלאסיות ונקיות שיש, השמלות מעוצבות בקפידה כדי לגרום לכל אישה להיראות הכי מדהים ועם זאת, באופן לא מתאמץ. שמלות שאי אפשר להוריד מהן את העיניים – גזרות קלאסיות ואלגנטיות בעיקר, כיוון שהן המחמיאות ביותר לרוב הנשים. בנוסף, יש לנו גם את הקו הרומנטי המפואר, לכלה שחולמת להיות ולהרגיש כנסיכה ביום החתונה שלה. מלבד זאת, יש כמובן אפשרות לעיצוב ותפירה בהתאמה אישית. דווקא שמלת כלה צנועה יכולה לגרום לכלה להרגיש בנוח עם הגוף שלה להרגיש מכוסה ואסופה באלגנטיות בהיותה מרכז האירוע. מעבר לזה יש בסטודיו גם שמלות ערב צנועות מהממות. כרגע קולקציית 2024 עולה לאוויר בהשקה עם האתר החדש".

האם ניתן לרכוש אצלך שמלת כלה או רק לשכור?
"השמלות הן להשכרה בלבד. כל כלה מוזמנת לפנות אלינו בטלפון או להגיע כמובן ולקבל את מלוא הפרטים בצורה מסודרת."

צילום: פנינה ורשיצקי
צילום: פנינה ורשיצקי

מהו הערך המוסף של הסטודיו שלכם?
"הערך המוסף שלנו הוא בכמה מישורים. כמובן שבראש ובראשונה יחס אישי וליווי סבלני לכל כלה.

חשוב לנו לתת לכלה להרגיש הכי טוב ברגע העוצמתי ומרגש בחייה, שהיא תהיה בטוחה שכל מי שייראה אותה יתפעל ויאמר איזו כלה צנועה יפהפייה!, כי צניעות יכולה להישמע הרבה פעמים כמגבלה ואנחנו דווקא לוקחים את זה לכיוון ההפוך, השמלה לא מתפרשת צנועה מלכתחילה, היא פשוט יפה ומרשימה. 

מבחינתנו חשוב לגרום לכלה להרגיש ולהראות הכי אצילית ואלגנטית מבלי להתפשר על שום דבר, לא על הצניעות, לא על סטייל ולא על הנוחות.

וכמובן היחס והשירות שחשוב לנו לא פחות מהתוצאה עצמה, אנחנו מאמינים ששמלת כלה היא חוויה ותהליך כיפי שצריך לעבור בהרגשה ולהשאיר זיכרון משמח ואנחנו בסטודיו דואגים לתהליך הזה להיות הכי מרגש ומושלם שיש. 

כמו כן הערך המוסף שלנו בא לידי ביטוי באיכות אם זה בדים בהם אנחנו משתמשים, שהם באיכות הגבוהה ביותר, הבד ללא ספק הוא ביטוי ליוקרה, וכמובן הגימור הגבוה שעושה את כל ההבדל, כל השמלות נתפרות בעבודת יד מדויקת וקפדנית ביותר."

איך בוחרים את השמלה מבין כל האפשרויות?
"בחירת השמלה היא תהליך מרגש שהכלות שלנו עוברות יחד אתנו בסטודיו. כשהכלה מגיעה לסטודיו היא יכולה לבחון את מבחר השמלות, להרגיש את הבדים ולראות את הגזרות השונות. אנחנו מתחשבים במבנה גוף של הלקוחה על מנת להתאים את השמלה המדויקת ביותר עבורה.

כשהכלות שלנו מודדות את השמלות הן כבר מרגישות ויודעות איזו שמלה היא ה-אחת. כמובן שאנחנו כאן כדי ללוות ולכוון, בסופו של דבר אנחנו רוצים להגשים לכל כלה את החלום שלה."

מה טווח המידות?
"טווח המידות של השמלות הקיימות נע בין 34-42 וכמובן שכל שמלה אפשר לדייק בעיצוב ותפירה אישית."

האם צריך לתאם מראש לפני ההגעה?
"כן, ההגעה לסטודיו היא בתיאום פגישה אישית מראש. הפגישות הן אישיות, אינטימיות ומתואמות מראש, ובדרך כלל אורכות בין שעה לשעה וחצי."

מה להביא לפגישה הראשונה?
"כדאי להגיע עם הלבשה תחתונה בצבע גוף, ולנשים עם חזה גדול מומלץ לבוא עם חזייה תומכת וטובה."

לסיכום, שמלת כלה צנועה יכולה להחמיא מאוד ולהיות מרשימה ומדהימה לא פחות משמלות הכלה החשופות יותר. עיצוב צנוע אין פירושו מגבלה, להפך. יש הרבה מאוד יתרונות מחמיאים לשמלות כלה צנועות יותר. מה שחשוב זה שתרגישי הכי יפה והכי בנוח ביום החתונה שלך! 

קישור לאינסטגרם
קישור לאתר –https://www.pnina-vershitsky.co.il
סטודיו פנינה ורשיצקי
שד' ארבע אימהות 34 אשדוד
שעות הפעילות בסטודיו ימים א'-ה' 09:00-18:00
054-5830936