מוצרי פנים של ערוגות | צילום: יח"צ
מוצרי פנים של ערוגות | צילום: יח"צ
88 שיתופים | 132 צפיות

אסתר ואיתי לחמן הם האנשים מאחורי המותג "ערוגות", מוצרים אורגניים המופקים ברוקחות טבעית, מן הערוגה שבחווה שלהם היישר אל הבקבוק אצלכם בבית. למותג מנעד רחב של מוצרים אורגניים השומרים על בריאותנו, על הסביבה ועל כדור הארץ. המותג "ערוגות" הוא המוביל בישראל ברוקחות טבעית וביצירת פורמולות למוצרים טבעוניים. 

הקהילה של אסתר מונה כ-80K נשים, ניתן להצטרף אליה בפייסבוק, באינסטגרם, בערוץ יוטיוב או בוואסאפ. בקבוצת הפייסבוק ”ערוגות – חוכמת נשים טבעית” ניתן לקבל טיפים ועצות, בערוץ היוטיוב ללמוד איך רוקחים ומכינים מוצרים בריאים בבית כמו קרמים, משחות, ליפגלוס, ואפילו בשמים, ואפשר גם להצטרף ל"בית הספר לצמחי מרפא" המתקיים בחווה ביחד עם נשים מכל הארץ או לסדנאות בחווה, לאלו שרוצות לחוות את החוויה האותנטית וגם להיות בסמוך לאסתר שהיא מקור השראה ובעלת ידע עצום ברוקחות טבעית. אסתר הוציאה את הספר "רוקחות טבעית" שמופץ כבר במהדורה שביעית, מנהלת את המפעל באופקים ואת החנות בנתיבות, וגם מלמדת תורה.

כל המוצרים של "ערוגות" הינם על טהרת הצמחים האורגנים, ללא מלחים, לא נוסו על בעלי חיים ללא בישום וחומרים משמרים, כולם תוצר של רוקחות טבעית עם אישור אמריקאי ואירופאי ותקן פיקוח אורגני מיוחד. 

מה בקולקציה?

הסדרה לשיער 

מבחר סוגי שמפו טיפוליים, המבוססים על צמח הקינואה או חומצה היאלרונית כנגד נשירת שיער וחיזוק שורשים, וסוגי שמפו לכל המשפחה המכילים את צמח הברגמוט והלבנדר, ובעלי ריחות מיוחדים. מרכך לשיער המכיל תה ירוק, מסכה לשיער על בסיס שמן אובליפיחה ושמן חוחובה לחיזוק השיער. סרום לשיער המגן מפני נזקי השמש והסביבה, המכיל שמן קיק לזירוז צמיחת השערה ומומלץ אחרי החלקות. 

הסדרה לגוף

סבוני מוצקים ונוזליים השומרים על לחות העור. סבון פילינג עם זרעי משמש לניקוי עדין של העור. סבון לבעלי עור רגיש, על בסיס צמחי הקלנדולה והקמומיל. מומלץ גם לתינוקות. חמאת גוף על בסיס חמאת שיאה להזנת העור עם ריח מיוחד, קרם ידיים, רגלים וגוף מסדרת האתרוג, להזנה עמוקה והשבת הלחות לעור, שמן עיסוי ארומתרפי, ומוצר הדגל, קרם הגנה לגוף 30SPF המבוסס על תמציות צמחים, שמנים, ואבץ, צמחים עם חומרים פעילים בטבע שפיתחו מנגנוני הגנה מהשמש, הקרם המבוקש ביותר בקרב צוללנים היות ואינו רעיל ואינו פוגע בדגה ובשוניות האלמוגים. דיאודורנט, אינו סותם את נקבוביות ההזעה אלא מנטרל ריחות רעים בריחות יוניסקס פצ'ולי, פרדס ועוד. מגיע בספריי, ברול ובסטיק, ללא אלומיניום או כימיקלים. 

מוצרים לגוף של ערוגות | צילום: יח"צ
מוצרים לגוף של ערוגות | צילום: יח"צ

הסדרה לפנים

סבוני פנים נוזליים לסוגי עור שונים המבוססים על צמחים אורגניים, אינם מייבשים את הפנים ושומרים על לחות העור. קרם יום וקרם לילה המבוסס על צמח פעמוני שלג לחידוש תאי העור, קרם היום מכיל גם הגנה מהשמש. קרם עיינים תלתן, קרם יום נץ חלב וקרם יום מרווה. מוצר הדגל – סרום חומצה היאלורונית המופק מחיטה הנותן מילוי נפחים וטשטוש קמטים וקמטוטים. סרום ויטמין C, להבהרה ולהעלמת כתמי שמש. סרום אתרוג המכיל שמן זרעי אתרוג בעלי איכויות מרפאות, מחדש את העור, משיב לחות ויוצר גוון אחיד, וקרם הגנה אורגני לפנים 30SPF המבוסס על תמציות צמחים, שמנים ואבץ, להגנה מירבית מהשמש. 

מוצרים לפנים של ערוגות | צילום: יח"צ
מוצרים לפנים של ערוגות | צילום: יח"צ

לאם ולתינוק 

סבון קלנדולה לעורו העדין של התינוק, משחת החתלה קלנדולה לפצעי החתלה, "משחת הפלא" המכילה את צמח הקלנדולה ומשמשת כמשחת עזרה ראשונה בבית, לטיפול בחתכים, זיהומים, פצעים, כוויות, פריחות, גירויים ואלרגיות. סינרגיית תמציות המקלה על השיעול, מוציאה את הליחה, ופותחת את דרכי הנשימה. חמאת גוף פינוק לאם ולתינוק, שמן קלנדולה לעור רגיש, לאמבטיה, ניקוי באזור ההחתלה ועיסוי לתינוק ועוד.

משחת הפלא האורגנית של ערוגות | צילום: יח"צ
משחת הפלא האורגנית של ערוגות | צילום: יח"צ

מוצרים משלימים

בשמים אורגנים במבחר ריחות: ספיר, טופז, סיטרין , וטורקיז.
אי-תוש, המכיל את צמח הציטרונלה להרחקת והרגעת עקיצות יתושים. מתאים לילדים ומבוגרים.
תוספי תזונה. דיטוקס פלוס – לחיזוק וניקוי הגוף, מיצוי עלי סרפד כתוספת ברזל טבעית, אורגנו פראי, האנטיביוטיקה הטבעית, וקאלמינג רמדי לבעיות קשב וריכוז.
שמנים אתריים למבערים בבית, לכל שמן את ההשפעה הגופנית והקוסמטית שלו.
ספר "רוקחות טבעית" שנכתב ע"י אסתר ומכיל מתכונים ועצות לרקיחה טבעית ביתית.
בנוסף, שמן, דבש, שמיכות, אקססוריז של ספא, ועוד.

דאודורנטים של ערוגות | צילום: יח"צ
דאודורנטים של ערוגות | צילום: יח"צ

להשיג במאות נקודות מכירה בכל הארץ, בחנויות טבע, ברשתות, ובאתר האונליין. בו תמצאו את רשימת החנויות. למותג חנות דגל בעיר נתיבות, וכל הרוכש בחנות, זוכה להנחה של 15% על כל המוצרים.

ARUGOT  ערוגות | קוסמטיקה טבעית
Organic wellness ☘️
Organic vegan skincare | Naturall wellness
טלפון 050-224-9600
>> לכל הפלטפורמות של "ערוגות"