מלון בראון ביץ' האוס קרואטיה | צילום: אסף פינצ'וק
מלון בראון ביץ' האוס קרואטיה | צילום: אסף פינצ'וק

קולקציית מלונות הבוטיק האורבניים מתרחבת לעולם הריזורטים והנופש באילת, אתונה ובקרואטיה גם

88 שיתופים | 132 צפיות

אתם מכירים את הקלישאות האלה: אביב. תקופה של התחדשות. הימים החמים באים. אולי אלו קלישאות, אבל במקרה של קולקציית מלונות הבוטיק בראון – כל מילה בסלע.

עד היום, אמרתם בראון, אמרתם מלונות בוטיק אורבניים ואינטימיים בלב העיר הפועמת. אמרתם בראון, אמרתם עיצוב נועז בגוונים כהים, אפלוליים, שעוטפים אותך ברכות אחרי יום של עסקים או לילה של בילוי. אמרתם בראון, אמרתם ברים קולינריים וקהל עירוני אופנתי רוקד על שולחנות בשעות הקטנות של הלילה. 

מהיום, אמרתם בראון… טוב, די עם זה. קולקציית בראון משיקה את חטיבת הריזורטים ומלונות הנופש בישראל ובאירופה. בטן גב, חול זהב, בריכות קרירות, עיצוב בגוונים בהירים, חדרים שטופי שמש, מרכזי ספא ו-wellness מפנקים, גלאמפינג ואטרקציות לזוגות או למשפחות וים כחול עד האופק ומעבר לו.

מלון בראון ביץ' האוס קרואטיה | צילום: אסף פינצ'וק
מלון בראון ביץ' האוס קרואטיה | צילום: אסף פינצ'וק

מה בקולקציה? שני מלונות נופש אורבניים סופר-קוליים בלב אילת, האחד רומנטי ורך עם מסעדת שף והשני מלון בילויים עם בר קוקטיילים ומועדון אנדרגראונד להורים ומתחמי גיימינג וטיקטוק לילדים, והכל ב-BPM גבוה; ריזורט יוקרתי ראשון ועוצר נשימה ביוון עם כל מה שהגוף והנפש משתוקקים לו; מלון נופש יוקרתי מהיפים באירופה בעיירה טרוגיר בקרואטיה עם אחת הבריכות היפות בעולם.

איסלה בראון קורינתיה 

בשנה שעברה הודיעה קולקציית מלונות בראון על כניסה לשוק היווני עם מלונות בוטיק נהדרים בעיר הבירה אתונה וריזורטים בחופים מופלאים בקרבתה. באביב 2022 ייפתח הריזורט הראשון: איסלה בראון קורינתיה, המרוחק פחות משעה נסיעה משדה התעופה של אתונה. 

הריזורט ממוקם בעיירת החוף הציורית אגיוס תיאודוריס ומציע מעל 150 חדרים וסוויטות בעיצוב מרהיב הנשען על צורות אורגניות, קווים זורמים וגוונים טבעיים. חוף פרטי, מתחם ספא וכושר, בריכות רופטופ למבוגרים בלבד עם ברים אלכוהוליים סקסים, מסעדות שף, חוות סוסים, מגרשי טניס, ספורט אקסטרים ימי, מסלולי קארטינג, פארק מים צף לילדים ומבוגרים ועוד ועוד.

מלון איסלה בראון קורינתיה | צילום: ונגליס פטרקיס
מלון איסלה בראון קורינתיה | צילום: ונגליס פטרקיס

בראון ביץ' האוס קרואטיה

מלון החוף המרהיב בראון ביץ' האוס קרואטיה שוכן על החוף בעיירה הקסומה טרוגיר. המלון מציע 59 חדרים וסוויטות מסוגננות, בריכה עם נוף מושלם לים האדריאטי, מרכז ספא וכושר מפנק, מסעדת שף המגישה אוכל ים תיכוני משובח מסביב לשעון ועוד.

המלון מרוחק כשעה נסיעה מעיר הבירה ספליט וקורץ כעת גם לישראלים שגילו את קרואטיה המופלאה וזורמים אליה. את תקופת הקורונה ניצלו במלון למתיחת פנים ובניית אגף חדש ובו חדרים מרהיבים ומיוחדים ביופיים. ואם כבר מדברים על יופי, הבריכה המפורסמת בבראון ביץ' קרואטיה מקבלת סיקורים רבים בקרב מגזנים בעולם והיא נחשבת לאחת הבריכות היפות, הודות לעיצוב הייחודי והנוף של הים האדריאטי המשתקף ממול. 

מלון בראון ביץ' האוס קרואטיה | צילום: אסף פינצ'וק
מלון בראון ביץ' האוס קרואטיה | צילום: אסף פינצ'וק

בראון אילת 

מלון הבוטיק החדש והיפהפה שוכן בחוף הצפוני של העיר ומציע את החופשה האינטימית המושלמת לזוגות.
זה מתחיל בסטיילינג המקורי המשלב פריטי וינטג' בסביבה עדכנית, השראה ממיאמי סאות' ביץ' של שנות השלושים, 84 חדרים מעוצבים והדובדבן שבקצפת: קומפלקס אחד שכולל בר, בריכה ומסעדת צ'נה של השף תומר אגאי: בר אוכל איטלקי – ערבי שמגיע לעיר היישר משדרות רוטשילד ומתסיס את האווירה.

מסעדת צ'נה | צילום: אסף קרלה
מסעדת צ'נה | צילום: אסף קרלה

מי שרוצה לחוות את אילת קצת אחרת יכול להגיע למלון, לשבת מסביב לבריכה עם קוקטייל מרענן ולסיים את הערב עם מנות מעולות בסצנה של צ'נה. הפתיחה הרשמית במהלך חודש מאי ולרגל השקת המלון, מציעה קולקציית מלונות בראון עד 20% הנחה לחופשת האביב באתר הרשמי ברגעים אלה ממש.

מלון בראון אילת | צילום: יח"צ
מלון בראון אילת | צילום: יח"צ

לייטהאוס אילת

מלון נוסף לקולקציית מלונות בראון באילת הוא מלון לייטהאוס האייקוני, אח ללייטהאוס תל אביב ולייטהאוס אתונה. המלון מכניס את העיר לקצב המהיר של תל אביב, עם עיצוב אורבני עדכני, מוזיקה טובה ברקע ולוקיישן מרכזי, בקרבת ברים, מתחמי קניות, חופים ועוד. בחודשים הקרובים לפני הקיץ ייפתחו במלון מועדון המטה ומועדון ההייקו הידועים של מלונות לייטהאוס, מה שאומר שסצנת חיי הלילה בעיר עומדת לקבל בוסט משמעותי.
למי זה מתאים? לכל מי שרוצה להרגיש את אילת בגירסה הכי תל אביבית שלה, עם ברים איכותיים כחלק מהחוויה הכוללת במלון. גם מלון לייטהאוס אילת ייפתח במהלך חודש מאי ולרגל ההשקה, הקולקציה מציעה עד 20% הנחה לחופשת האביב באתר.

מלון לייטהאוס אילת | צילום: רועי טפר
מלון לייטהאוס אילת | צילום: רועי טפר

אין ספק שהכניסה של בראון לעולמות הנופש מביאה בשורה חדשה ומרגשת לענף כולו.
כל המלונות והריזורטים המרהיבים המובאים כאן הם רק ההתחלה של ההתחלה. בקנה נמצאים גם איסלה בראון חאניה – מלון נופש יוקרתי בכריתים, ובהמשך איסלה בראון סוניו הממוקם בלשון ים עוצרת נשימה, רק במרחק שעה נסיעה משדה התעופה של אתונה. בהחלט יש למה לחכות.