סיפור מסגרת: Ray‑Ban מציגים פופ אפ לוהט עם קולקציה אייקונית

עדשות ענקיות, מוטות רחבים או מסגרות מתכת, משקפי השמש האיקוניים של Ray‑Ban חוזרים לקדמת הבמה עם קולקציית ICONS החדשה ומפתיעים עם סדרת פופ-אפים בלוקיישנים מעולים
ב-Ray‑Ban יודעים שמשקפי שמש הם מזמן לא רק מסגרת, הם הצהרה אופנתית ויוצאים עם סדרת פופ-אפים בסיבוב קיץ עם עצירות בשלושה לוקיישנים מרכזיים ברחבי הארץ, מה שעושה לכולנו את החיים קלים ואופנתיים. Ray-Ban פותחים את הקיץ הישראלי באירועי פופ-אפ מעוצבים וחווייתיים, עם קולקציה חדשה שמתכתבת עם עברו האייקוני של המותג, ומביאה איתה פרשנויות מודרניות ומעוררות השראה לדגמים שמזוהים עם תרבות, תקופה ואמירה אישית מובחנת. “Ray-Ban תמיד היה הרבה מעבר למסגרת – זו דרך להתבטא, לתפוס את עצמך ולתת לעולם הצצה לאיך שאתה בוחר לראות אותו”, אומרת אלינור בור בן-צבי, סמנכ”לית השיווק של Ray-Ban בישראל. אנחנו מזמינים את הקהל לפגוש אותנו לא רק על המדף – אלא בלב החוויה, פנים מול פנים, עם מוזיקה, הפתעות והזדמנות לבחור את הסיפור שאת (או אתה) מספרת, דרך המשקפיים שלך”.

Own Your Edge – Choose Your Icon
לכל אחד יש את ה-Ray-Ban המועדפים שלו. זו יכול להיות דגם שלבש הסבא ומזכיר נשכחות, מסגרת שמזכירה סרט אהוב, או זוג שמלווה אותך כל הדרך מהקיץ הראשון עם אהבה ועד לחתונה. בקולקציית Summer Icons 2025 ניתן למצוא את כל הדגמים שיצרו את האגדה, עם שדרוגים, צבעים חדשים, חומרים מעודכנים ותחושה ברורה אחת: את במרכז. העיצוב ישרת את האישיות שלך, לא להפך.

אז לאיזה סיפור מסגרת את הכי מתחברת בקולקצית ICONS?
Aviator
אגדת השמש. הדגם הראשון שיוצר ב- Ray-Ban בשנות ה־30 עבור טייסי חיל האוויר האמריקאי. עם מסגרת מתכתית דקה ועדשות גדולות, במראה נקי, מדויק וגברי. היום, נשים וגברים כאחד בוחרים בו לסטייטמנט המשלב עוצמה עם נוסטלגיה.
Wayfarer
אולי הדגם המוכר ביותר בתרבות הפופ. ממרלון ברנדו וג’יימס דין ועד לבלוז בראדרז, ה-Wayfarer הפך לאייקון אמיתי. המסגרת המרובעת והחזקה שלו משדרת ביטחון עצמי, נונשלנטיות וסטייל חסר גיל. הקיץ ניתן להשיגו בגוונים בהירים, עדשות צבעוניות וטוויסטים עיצוביים חדשים.
Club master
אם יש דגם שמדבר בשפה של אינטלקטואליות עם סטייל, זה ה-Clubmaster. המסגרת העליונה המודגשת יוצרת נוכחות אלגנטית עם קריצה לשנות ה־50', אך עם עיצוב נקי ומינימליסטי. מושלם למי שאוהב מראה מתוחכם, מדויק ולא מתאמץ.
Round Metal
פרי ספיריט, סטייל בוהמייני וגעגוע עדין לשנות ה- 60'. המסגרת העגולה והמתכתית הפכה לסמל של יצירתיות ואינדיבידואליות. זו הבחירה של אנשי האמנות, הרוח והלב.
Mega Wayfarer
הגרסה העכשווית והנועזת של ה-Wayfarer הקלאסי. מסגרת עבה, קווים חדים, עדשות גדולות ונוכחות. זו לא בחירה שגרתית, אלא אמירה של “הנה אני”. מתאים למי שלא מפחדת להיות במרכז, אטיטיוד במיטבו.

חוויית Ray-Ban מגיעה אליך
סדרת הפופ-אפים החדשה של Ray-Ban עושה סיבוב קיץ עם עצירות בשלושה לוקיישנים מרכזיים:
- 6–12.7 | ביג גלילות, רמת-השרון
- 13–18.7 | עופר הקריון, קריית ביאליק
- 20–25.7 | דיזנגוף סנטר, תל-אביב
מה מחכה לכם שם?
- חשיפה ראשונה לקולקציית Summer Icons
- מוזיקה טובה ודי ג’יי לוהט (בחלק מהימים)
- עמדות צילום חווייתיות ומראת סלפי עם קוד QR מיוחד
- הפתעות קיץ צוננות
- מכונת מזל: מי שיציג הוכחת קנייה של Ray-Ban ממשווק מורשה, יקבל מטבע להפעלת המכונה ויכול לזכות בפרסים
- קמפיין דיגיטלי חכם עם קוד QR: ענו על מספר שאלות אונליין ותוכלו לזכות בזוג משקפיים חדש
יותר ממותג, זוהי תרבות שלמה
Ray-Ban ממשיך למצב את עצמו לא רק כמותג אופנה, אלא כתופעה תרבותית שמלווה אותנו לאורך החיים עם דגמים שלא מפחדים להשתנות, להתחדש ולהפתיע ועם מחויבות עמוקה לאותנטיות. Ray-Ban. Own your edge.