מקודם

סטיק אחד, אלפי הזמנות ביום: BodyGlow – מוצר הטיפוח החדש שכובש את נשות ישראל

צילום: אינטסופר האתר הרשמי
צילום: אינטסופר האתר הרשמי

מותג הקוסמטיקה הישראלי אינטסופר רושם הצלחה יוצאת דופן עם Body Glow - סטיק רטינול מהפכני המיועד לטיפול בעור הגוף. לאחר ההשקה, האתר קרס זמנית בשל הביקוש, והמלאי אזל תוך שעות. מה עומד מאחורי ההיסטריה – והאם זה באמת עובד?

88 שיתופים | 132 צפיות

הצלחה מקומית בלתי צפויה

בשבוע האחרון, מוצר טיפוח חדש בשם Body Glow הצליח לעורר הדים יוצאי דופן ברשתות החברתיות ובקרב קהילת הדרמטולוגים בישראל. מדובר בסטיק קוסמטי המבוסס על רטינול, שנועד לסייע בשיפור מראה העור וסימני מתיחה באזורים כמו צוואר, מחשוף, זרועות, ירכיים ובטן – תוך הבטחה לתוצאות מהירות, שימוש קל ונוסחה עדינה המתאימה גם לעור רגיש.

בתוך שעות מהשקתו באתר הרשמי של Intsuper – מותג הקוסמטיקה המדעי – המוצר אזל לחלוטין. לפי גורמים בחברה, המלאי צפוי להתחדש כבר השבוע, אך גם הגל הבא של ההזמנות מתמלא בקצב מסחרר.

המלצות בתחום הרפואי

לפי גורמים בתחום רפואת העור BodyGlow מבוסס על רכיבים בעלי יעילות קלינית, בראשם רטינול משוחרר בהדרגה – מרכיב מוכר במחקר האנטי-אייג'ינג, שמשולב כאן בטכנולוגיית ספיגה ייחודית לעור הגוף.

לפי מיכל ב, רופאת עור בכירה: "רוב המטופלות שלי מגיעות אליי עם אותה תלונה – 'ניסיתי הכל, וכלום לא באמת עזר'. אחרי שבדקתי את BodyGlow  באופן אישי, הופתעתי מהשילוב בין פורמולה מדעית לריכוז נכון של רטינול שמתאים גם לעור גוף. הוא מעניק מראה חלק יותר ומטפל באזורים שנשים נוטות להזניח – ירכיים, זרועות, אזור החזה והצוואר. בשימוש עקבי, הוא באמת משנה את מרקם העור".

דניאלה ש, דרמטולוגית בכירה מתל אביב, ציינה: "הפתרון החדש של אינטסופר לגוף הוא פורץ דרך. הוא מצליח לשלב רטינול בריכוז יעיל מבלי לעורר תגובות חריגות, וזה מרשים במיוחד כשמדובר בעור הגוף."

מחקרים מדעיים שתומכים ביעילות הפורמולה

ההשפעה של רטינול על עור הגוף נבדקה במחקרים קליניים שונים בעשור האחרון. מחקרים שפורסמו בכתבי עת דרמטולוגיים מובילים הראו כי שימוש עקבי ברטינול בריכוזים מדודים יכול לשפר את גמישות העור בעד 63%, להפחית את עומק הקמטים בכ-38%, ולשפר את אחידות מרקם העור ב-52% בתוך שמונה שבועות בלבד.

פורמולת BodyGlow מבוססת על אותם עקרונות מדעיים – עם שחרור הדרגתי של הרטינול ותרכובות מרגיעות שנועדו למנוע יובש או גירוי. השילוב הזה מאפשר טיפול אפקטיבי גם באזורים רגישים בגוף כמו דקולטה, זרועות וצוואר – בצורה נוחה ובטוחה לשימוש יומיומי.

התגובות מהלקוחות לא איחרו לבוא

יעל בן חיים, בת 51 מהרצליה, משתפת: "שנים חיפשתי משהו שיטשטש את הסימנים שנשארו לי אחרי הריונות – סימני מתיחה, עור רפוי בירכיים, וכל פעם שהייתי לובשת בגד ים הייתי מרגישה מבוכה. חברה המליצה לי על BodyGlow  והאמת? לא ציפיתי ליותר מדי. אבל אחרי חודשיים של שימוש יומיומי בבוקר ובערב – אני לא מאמינה איך העור שלי נראה. חלק, מתוח, אפילו הברק הטבעי חזר! בעלי התחיל לשים לב, וגם הבנות שלי שאלו מה עשיתי. אני בת 51 ומרגישה כאילו חזרתי בזמן. פשוט תודה! וגם השירות לקוחות – מענה מהיר ומקצועי. התחושה שיש אחריות מלאה נתנה לי שקט לנסות בלי לחשוש."

נאווה, בת 60 ממרכז הארץ, סיפרה: "ראיתי שינוי ברור במרקם הצוואר והידיים. זו הפעם הראשונה שמוצר עושה מה שהוא מבטיח, והכי חשוב – יש תחושת ביטחון לדעת שאם לא הייתי מרוצה, הייתי יכולה להחזיר ולקבל החזר כספי. אבל לא הייתי צריכה – BodyGlow פשוט עובד."

דפנה, בת 49 מחיפה, הוסיפה: "אני מטפלת כבר שנים בעור שלי, אבל BodyGlow נותן תוצאה מידית – והמרקם נעים במיוחד. גם ההתנסות מול האתר והשירות הייתה חלקה, הכל מרגיש אמין ואכפתי. כיף לראות שיש חברות שבאמת עומדות מאחורי מה שהן מבטיחות."

לא רק לגוף

אינטסופר מציעה קו מוצרים רחב יותר, בהם Retinew – סדרת טיפוח מבוססת רטינול לפנים, אשר זכתה להמלצות ממטפלות עור ולקוחות בגילאי 40 ומעלה, וכן RoseGlow – שמן רוזמרין לצמיחה מחודשת של שיער, שהפך לאחד המוצרים המבוקשים ביותר באתר.

אחריות מלאה – וללא סיכון

המוצרים של אינטסופר נמכרים באתר הרשמי בלבד, וכוללים אחריות מלאה של 90 יום – החזר כספי ללא שאלות במידה ואין שביעות רצון. לדברי החברה, מדובר במדיניות נדירה בתחום הקוסמטיקה המקומי, והיא משקפת את הביטחון של המותג באיכות מוצריו. למרות המדיניות המקלה, שיעור ההחזרות בפועל עומד על פחות מ-2%, מה שמעיד על שביעות רצון גבוהה במיוחד בקרב הלקוחות.

מאחורי המותג – אנשים אמיתיים ושירות לקוחות אנושי

מעבר למוצרים עצמם, אינטסופר ביססה לעצמה מוניטין בזכות יחס אישי לכל לקוח ולקוחה. צוות שירות הלקוחות של החברה כולל נציגות ישראליות שמכירות לעומק כל מוצר ופורמולה, זמינות בוואטסאפ, במייל ובצ’אט, ועושות הכל כדי לוודא שכל לקוחה מקבלת לא רק מוצר – אלא גם מענה אנושי, עזרה בהתאמה אישית, והרגשה שהיא בידיים טובות.

"אנחנו לא רק חברת קוסמטיקה – אנחנו קהילה", אומרת לילך, מנהלת שירות הלקוחות בחברה. "אנחנו מכירים בשם כל אחת ואחת מהלקוחות שלנו, עוקבים אחרי חוויית השימוש, וזמינים לכל שאלה. זה חלק מהמחויבות שלנו – להיות איתך לאורך כל הדרך."

לסיכום

מותג הקוסמטיקה אינטסופר מציע גישה שקופה, מדעית ונגישה לטיפוח עור הפנים והגוף. ההצלחה של BodyGlow משקפת לא רק ביקוש למוצרי אנטי-אייג'ינג אפקטיביים – אלא גם את האמון ההולך וגדל של נשים ישראליות בפתרונות מבוססי ראיות, שמגיעים מתוך הארץ. 

האם מדובר בטרנד חולף או שינוי אמיתי בגישה לטיפוח? ימים יגידו – אך לעת עתה, כל הסימנים מצביעים על הצלחה מובהקת.

לבדיקת זמינות המלאי של BodyGlow לפני שהסדרה שוב תאזל – בקרו באתר של הרשמי של אינטסופר.