מקודם

נשות הקריירה המשפיעות של השנה

מוגש מטעם שוש רוטנברג

88 שיתופים | 132 צפיות

זיו קריכלי

עיצוב ואדריכלות פנים

צילום: אפרת קופר
צילום: אפרת קופר

״הבנת מעטפת החלל,  משחקי האור, החומר ומיקומו בנוף הפנימי והחיצוני לחלל, כשלכל זה אני יוצקת את האמירה והאמת העיצובית שלי מהבטן,  הלב והשכל״.

מה הובילך לבחור בתחום זה?

"משחר ילדותי אהבתי אמנות ויצירה, ציור ופיסול ומה שביניהם. לאחר הצבא בחרתי לימודי גרפיקה כדי שאוכל  לעסוק באמנות מניבה. נרשמתי ללימודי עיצוב פנים במכללה למנהל והתאהבתי. לעסוק ביצירת מרחב חלל תלת מימדי שישרת את החוויה הוויזואלית, האסתטית והשימושית עבור האדם, נתן את המענה הנכון ביותר עבורי. מתחילת דרכי בתחום, נכנסתי לעולם ההוראה. הרצאות והנחיית סטודנטים לעיצוב פנים, משלים את הסיפוק שלי בתחום״.

מה הסגנון העיצובי שלך?

״נקי, מאופק ומוקפד לרוב ומשולב תמיד באמירה קונספטואלית, רעיון מרכזי המחולל את התכנון בחלל. לרוב לא אתפתה לטרנדים ואתכנן חלל שהינו אל – זמני, תוך שילוב חומרים וטכנולוגיות חדישים. אהיה נאמנה לאמת העיצובית שלי, תוך יציאה מאזור הנוחות, שבלוניות או אגו כדי לחקור, להתפתח ולבחון כיווני חשיבה שונים. ללא ספק טבוע ב-DNA שלי, הסגנון הבינלאומי והאדריכלות היפנית המסורתית כמחוללי המינימליזם והאינטרפטציה המודרנית, נטולת הקישוטיות".

ספרי לנו על פרויקט בולט שתכננת לאחרונה?

״אחד הפרויקטים המאתגרים והאהובים עליי שתכננתי לאחרונה, דירה במגדל מגורים, בגודל 400 מ"ר. הנוף הנשקף מהדירה פנורמי לת"א וכלל הסביבה. הדירה תוכננה בשיתוף פעולה עם קולגה, נטע סגל. ההשראה לדירה הינה לופט ניו יורקי, כאשר כלל החללים פתוחים אחד לשני, כולל החללים הרטובים וחללי השינה. הלקוחה צבעונית ואקלקטית באישיותה וכך גם העיצוב של הדירה. מקווים נקיים ומינימליסטיים לתכנן דירה כה עשירה ומגוונת, היה לצאת מאזור הנוחות שלי. ההנאה מפרויקט זה הייתה, מפתחת ומעשירה. שיתוף הפעולה וסיעור המוחות תרמו לתוצאה״.

מה ייחודיות השירות שהינך מעניקה?

״התמקצעות משרדי הינה בעיקר במגזר הפרטי, עיצוב פנים ואדריכלות. פרויקטים בקני מידה שונים, יוקרתיים בעיקר. עם זאת לא אסרב לפרויקטים קטנים או קטני תקציב שיש בהם ערך ייחודי. במשרדי, כהצהרה, אין עובדים אלא פרילנסרים ושותפים לפעילות בתפקידים שונים ובהתאם לסדרי גודל הפרויקט. עם זאת הלקוח כנקודת הקצה הראשית, יתנהל מולי כבעלת המשרד בכלל תהליכי הליווי של הפרויקט, עד הפרט האחרון.

מבחינתי, כל פרויקט הינו שיתוף פעולה. לא אגשים רצונות הלקוח בלעדיו או בלעדיי העוסקים במלאכה. האינטראקציה עם הלקוח, העבודה האישית אחד על אחד, מאפשרת סיעור מוחות, דיאלוג תוך כדי הובלת הלקוח והארת עיניו לכיוונים נוספים וחדשים.

ישנה אחריות גדולה שהלקוח יאהב את מה שקיבל. כלל הפרויקטים במשרדי הינם קונספטואליים, שפה ייחודית ואינדיבידואלית לפרויקט, רעיון מרכזי המחולל ומוביל את התכנון, חלוקת החללים, בחירת החומרים והתאורה מתוך דגש של חוויה, אסתטיקה ופונקציונליות. לרוב הלקוח הינו ההשראה של הפרויקט.

כלל הפרויקטים במשרדי שונים אחד מהשני ומותאמים ללקוח, טיילור מייד, תוך כדי רגישות לרצונותיו ומידותיו זהו האתגר והסיפוק  כאחד״.

איך את מגדירה פרויקט מוצלח?

״פרויקט מוצלח הוא פרויקט שהתקשורת בו ותיאום הציפיות בין כלל הגורמים נמצאים באותו "תדר", מסונכרן. פרויקט בעיצוב פנים בדרך כלל מתנהל לאורך זמן ודורש תקשורת אינטימית עם הלקוח , מה שמחייב דיאלוג אישי ועיצובי, תוך כדי אמון הדדי. תהליך של חקירה אמיתית ובחינת הלקוח, החלל וסביבתו, חקירת ההשראה לגורמיה, הם שיובילו לבחירות המדויקות ביותר עבור הפרויקט. עם השנים הבנתי שפרויקט מוצלח איננו מתחייב להיות פרויקט מושלם אלא פרויקט שלם. פרויקט שהלקוח שבע רצון זהו ההישג המוצלח״.

www.kricheliziv.com  |  ziv.kricheli@gmail.com| 052-2349050

 

הילה וינטרוב

עו"ד ומגשרת בתחום דיני המשפחה והגירושין. נשואה להראל ואימא לדניאל ועילאי

צילום: michal kushrov
צילום: michal kushrov

״אני מעורבת בכל תיק מתחילתו ועד סופו, זמינה עבור לקוחותיי 24 שעות, יש לי קשר אישי עם כולם, ואני מצליחה להביא את "האני מאמין" שלי לכל תיק ותיק, ולייצג את לקוחותיי בצורה הטובה ביותר, תוך שאני מלווה אותם יד ביד, אל עבר התוצאה הרצויה״.

במה משרדך עוסק ואילו שירותים הוא מעניק?

״משרדי הינו משרד בוטיק המתמחה בתחום המעמד האישי: נישואין, גירושין ומה שביניהם, הסכמי ממון, הסכמי גירושין, תביעות להפחתת מזונות או הגדלת מזונות, תביעות משמורת, משמורת משותפת, צוואות וירושות, ייפוי כוח מתמשך, אפוטרופסות, ידועים בציבור, פירוק שיתוף, חלוקת רכוש, תביעות גירושין, כתובה ופיצויים וכיוצ"ב. מטרת המשרד העליונה הינה למזער את הכאבים והנזקים הרגשיים והכלכליים בעת תקופת הגירושין, תוך חשיבה לטווח הרחוק, אל עבר התוצאות הרצויות, עבור כל לקוח ולקוח. בנוסף, המשרד רואה לנגד עיניו חשיבות מרובה בעריכת הסכמים, שיותאמו לצרכי הלקוח, לטווח הקצר ולטווח הארוך״.

מהן היתרונות הבולטים של השירות שלך?

״במשרדי כל לקוח הינו עולם ומלואו וכל משפחה חשובה כאחרת. משרדי דוגל בליווי אישי ומקצועי, זאת לצד ניסיון רב בגישור וניסיון רב בניהול תיקים מורכבים במשך מספר שנים. מטרת העל שלנו להוביל את לקוחות המשרד בבטחה ל"יום שאחרי". זאת, בזכות בקיאות ללא רבב בתחום דיני המשפחה, באמצעות בניית אסטרטגיה משפטית המותאמת אישית ללקוח, בחינת הליך גישור, עריכת הסכם הוגן, או ייצוג חסר פשרות בבית המשפט, והכל תוך ראיית העתיד״.

ספרי על רגע מכונן במהלך הקריירה?

״תיק שהתנהל תקופה ארוכה, סכסוך קשה בין זוג הורים שהגיע לכדי הסתות בלתי פוסקות, האשמות שווא, ומה לא. לאחר שנתיים קשות עבור הזוג ועבור הילדה, הצלחתי להביא את הצדדים לכדי הסכם כולל.  בתום הדיון האחרון, כשראיתי אותם בפעם הראשונה בחיי מתחבקים, זלגו דמעות מעיניי ולא בכדי. במקום מלחמה בחרו הצדדים בשלום, לאחר כל מה שעברו למען טובת ילדתם. זהו אחד מהרגעים המאושרים בקריירה שלי".

מהי ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים?

״כשיצאתי לעצמאות ופתחתי משרד משלי. לא קל לנהל עסק, אך משהבנתי כי לקוחות רבים רוצים וצריכים אותי באופן אישי וכי יש לי הרבה לתרום להם, ולהיות שם בשבילם בתקופה הקשה ביותר, ולהילחם מלחמתם בבית המשפט, הבנתי שאין מנוס. היום, אני יודעת לומר בלב שלם שהייתה זו החלטה מצוינת. אני מעורבת בכל תיק מתחילתו ועד סופו, זמינה עבור לקוחותיי 24 שעות, יש לי קשר אישי עם כולם ואני מצליחה להביא את "האני מאמין" שלי לכל תיק ותיק ולייצג את לקוחותיי בצורה הטובה ביותר, תוך שאני מלווה אותם יד ביד, אל עבר התוצאה הרצויה. ממליצה לכולם לא להירתע מלקיחת סיכונים ולא לפחד לעשות את הצעד שבו אתם מאמינים״.

מה ה'אני מאמין' שלך להצלחה בקריירה?

״עבורי הצלחה הינה היכולת לשלב בין מספר דברים ולעמוד ביעדים שהצבתי לעצמי ואף לאחר שעמדתי באותם יעדים לחשוב קדימה על יעדים נוספים ולא לעצור לרגע. במקביל להיותי אימא במשרה מלאה ואשה להראל, אני גם בעלת משרד בוטיק בתחום המעמד האישי.  אני חשה הצלחה כאשר אני מסופקת ואני מסופקת כשאני עושה את מה שאני אוהבת – לקום כל בוקר במטרה לעזור לאנשים בתקופה הקשה בחייהם, כי בסוף היום "אנשים ישכחו מה אמרת, אנשים ישכחו מה עשית, אבל אנשים לעולם לא ישכחו כיצד גרמת להם להרגיש" (מאיה אנג'לו)״.

אשת קריירה בא לדעתך על חשבון משהו אחר?

״נהפוך הוא. גדלתי בבית של אימא "קרייריסטית", בזמן שזה לא היה מקובל. חונכתי על ערכים, על עבודה קשה ומאומצת ותמיד ידעתי מגיל צעיר שאהיה אשת קריירה. אני שמחה שהתמזל מזלי להגשים את חלומי בתחום הכה רגשי של דיני משפחה. כמובן שלטובת הקריירה יש הרבה הקרבה במעט רגעי פנאי, אך יש אנשים שנולדו לחיות בלחץ והינם טובים יותר במצבים אלו, וכזו אני. איני חושבת שאני מוותרת על משהו שחשוב לי בעקבות הקריירה. הכל עניין של שילוב, וכשיודעים לשלב הכל קורה. אני מאמינה בעשייה, בנחישות ובהתמדה. כשבן אדם מסופק, הכל נראה אחרת״.

הארבעה 28, מגדלי הארבעה ת"א  | 054-3329699  |  הילה וינטרוב- עו"ד ומגשרת משפחה וגירושין| www.hilaweintrob.co.il

עדי ינקלביץ'

עורכת דין בעלת תואר ראשון ושני במשפטים. מתמחה בדיני עבודה

צילום: אלדד מאסטרו
צילום: אלדד מאסטרו

״הלקוח רוצה שיחזקו אותו או שיתריעו באוזניו מפני הצפוי לבוא, אז זמינות ופניות ראשית. הדבר השני שאני דוגלת בו הוא להתאים את הפתרון לסכסוך, למידות של הלקוח שלי, כי לא לכל אחד מתאים אותו הליך משפטי״.

במה משרדך עוסק ואילו שירותים הוא מעניק?

"משרדי קיים מ-2006, יצאתי לעצמאות לאחר מספר שנים כעו״ד שכירה, במשרדים מובילים בדיני עבודה.  ב-1999 קיבלתי רישיון עריכת דין, כך שאם סופרים גם את שנת ההתמחות שלי, אני 21 שנים בתחום של דיני עבודה.

אני מייצגת עובדים וגם מעסיקים בתביעות בבתי הדין לעבודה ובבית הדין הארצי לעבודה, בגישורים, במו"מ, עורכת הסכמי עבודה, מלווה בהליכי פיטורין כגון: שימוע וגמר חשבון, מלווה בקבלת היתר לפיטורי עובדת בהריון, טיפולי פוריות, חופשת לידה או מלווה את העובדת בהתנגדות לקבלת ההיתר, בתביעות הנוגעות להטרדה מינית במקום העבודה, בתביעות הנוגעות בהתעמרות, בכתבי סילוק וויתור בסיום עבודה, מסייעת בבניית תלושי שכר לעניין תשלום עבור שעות נוספות, החלת דמי נסיעה ודמי הבראה בתוך השכר המוסכם, מלווה בהליך התפטרות, באפשרויות דיווח על שעות עבודה, בהפרות של הסכמי עבודה, זכויות מכוח צווי הרחבה והסכמים קיבוציים, ליווי שוטף עם פררוגטיבת הניהול של מעסיק, סוגיות הנוגעות למעמדם של פרילנסרים, עובדי חברות כוח אדם, חבויות בין מעסיקים בזמן מיזוג וחבויות של המעסיק האחרון בעת חילופי מעסיקים, הסכמי סודיות ואיסור תחרות, עיצומים כנגד מעסיקים ע"י משרד הכלכלה בקשר להפרות חוקי עבודה וכיוצ"ב בכל הסוגיות בדיני עבודה״.

מהן היתרונות הבולטים של השירות שלך?

״אני טוענת שלא ניתן לעסוק באופן מקצועי בדיני עבודה מבלי לעסוק למעשה ביחסי עבודה. ניסיוני לימדני שרבים מהסכסוכים בין עובד לבין מעסיקו הינם למעשה יחסים שעלו על שרטון, כך שזה בהחלט לא רק ויכוח על כסף או על התנהגות לא נאותה, אלא "יושב להם על משהו רגשי״.

אני רואה את הלקוח שלי לא רק במעמדו כעובד או כמעסיק, אלא כבן אדם עם החולשות שלו, הרצונות שלו, האופי שלו, היתרונות והמגבלות שלו. סכסוכים ביחסי עבודה מתפתחים בקלות למלחמת גוג ומגוג: האשמות הדדיות, עשיית דווקא, בריונות, הִתְחָלוּת מצד העובד, לשון הרע מצד המעסיק, שביתה איטלקית, ביטול פגישות, סינון, ביטול חופשות, מידור, סבוטאז' וכיד האסטרטגיה המלחמתית הטובה על כל אחד מהצדדים, בוגרי פו"מ ויועצי קסמים שכל אחד מהצדדים מתחזק״.

מה ה'אני מאמין' שלך להצלחה בקריירה?

״אני באופן אישי דוגלת בשני דברים במשרדי: האחד להיות זמינה ופנויה ללקוח בטלפון, בווטסאפ, במייל, בנייד ובמשרד. עובד "מפיל" על המעסיק והמעסיק "מפיל" על העובד כזאת כמות של שטיקים שלא תבייש אף לוחמה מדינית והלקוח צריך ליווי ומישהו להתייעץ איתו, גם בשעות הערב, מישהו שידריך אותו, יקשיב להתלבטות שלו, יידע איך להגיב לסיטואציה. הלקוח רוצה שיחזקו אותו או שיתריעו באוזניו מפני הצפוי לבוא, אז זמינות ופניות ראשית.

הדבר השני שאני דוגלת בו הוא להתאים את הפתרון לסכסוך, למידות של הלקוח שלי, כי לא לכל אחד מתאים אותו הליך משפטי. ישנו לקוח מאוד לוחמני המאמין שרק כוח יכול לכוח ויש לקוח שכל מה שהוא רוצה זה לסיים את הסכסוך במינימום זמן כסף ופציעות. הצלחה מבחינתי זה להעניק ללקוח את התוצאה שרצה, בדרך שמתאימה לו״.

מה ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים?

״לפתוח משרד עריכת דין משלי. מצחיק כמה שזה בסיסי. לאחר שפתחתי את המשרד ובמשך הרבה מאוד זמן, הייתי בהיי מטורף, ריחפתי מרוב סיפוק. ביחס לעולם, נראה לי שפעלתי הפוך: קודם קריירה ואח"כ זוגיות וילדים. למעשה ילדתי את בני הראשון כשהייתי כמעט בת 42 ואת התאומים בתוך גיל 43, לא מתוך מדיניות או אסטרטגיה של להיות בשלה, אלא כי כך יצא וזרמתי עם מה שהחיים זימנו לי, קריירה, דייטים כושלים, קניית דירה, מציאת אהבה גדולה, טיפולי פוריות, טיטולים והנאות״.

האם הינך מרגישה שפספסת בבחירתך להתמקד בקריירה מצליחה?

״לא חושבת שבגלל הקריירה פספסתי משהו או מישהו. בגילאי 25-28 בחרתי לבלות ולעבוד כמו רבים מבני גילי אז. בגיל 34, בתוך ההיי של המשרד העצמאי שלי עבדתי בלהכיר בן זוג. ממש כך. עבדתי קשה וכך הכרתי את האיש שלי, בטוח כי קרנתי באותה שנה…חחח… אני מאמינה גדולה בכך שאנו קובעים לעצמנו את הגורל, בהתנהגות שלנו, באופי שלנו, בבחירות שלנו, בהעדפות שלנו.

גם להצליח זו קודם כל החלטה, בחירה, התנהגות, התכווננות. גם לפרוץ תקרות זכוכית או אחרות, זה לרצות את זה, זה להיות מוכנה לזה, לעבוד בזה ולראות את זה קורה בדמיון קודם כל״.

הסיבים 49, פתח תקווה | 03-5614788 | www.ay-labourlaw.co.il

רותי שריד

עורכת דין בתחום דיני משפחה, נוטריון ומגשרת

צילום: עמיר דרעי
צילום: עמיר דרעי

"פיתחתי מודל המתאים להידיינות בבית משפט לצורך ניהול תיק מורכב. מודל זה מורכב מאסטרטגיות משפטיות מנצחות המותאמות  לכל תיק ותיק כדי לתקן את אי השוויון הכלכלי, ולהשיג ללקוחותיי תוצאה צודקת ורצויה".

מעט אודותייך:

״אני עו״ד עצמאית, המנהלת משרד בתחום דיני המשפחה והגישור ומומחית בדיני משפחה למעלה מ-21 שנה. משמשת כליטיגטורית  ידועה בתחום ומופיעה בתדירות בבתי משפט. מייצגת נשים רבות ממגזרים ומרקעים שונים, כאשר כל אחת זוכה ממני ליחס אישי ומסור תוך שמירה על אינטרסיה האישיים ושל ילדיה. רכשתי נסיון רב שנים בייצוג בתביעות רכוש, מזונות, הפחתת מזונות, משמורת, הסדרי ראייה, גירושין, כתובה וסכסוכי ירושה.

במהלך שנותיי כעורכת דין, הצלחתי  לסייע לאלפי לקוחות לצלוח את הליך הגירושין בקלות יחסית, תוך קבלת פסקי דין אשר היוו תקדים וקבעו תוצאה צודקת וראויה בנסיבות העניין.

פיתחתי מודל לטיפול בתיק המאפשר לבני הזוג להגיע להסכם בדרך של שלום, תוך שמירה על נפשם וחוסנם של הילדים. אני מתאימה אותו לזוגות המעוניינים בכך, ועל ידי כך הם חוסכים לעצמם עלויות כספיות מיותרות.

בנוסף, פיתחתי מודל המתאים להידיינות בבית משפט לצורך ניהול תיק מורכב. מודל זה מורכב מאסטרטגיות משפטיות מנצחות המותאמות  לכל תיק ותיק כדי לתקן את אי השוויון הכלכלי, ולהשיג ללקוחותיי תוצאה צודקת ורצויה".

מעט על ההישג המשפטי שלך, שבו השגת תוצאה צודקת ושוויונית לאשה:

״לפני כשלוש שנים ייצגתי אשה דלת אמצעים שעבדה כסייעת בגן ילדים והרוויחה משכורת זעומה. האישה סבלה משך שנים רבות מאלימות פיזית וכלכלית ולא העזה לעזוב את בעלה בשל חוסר בטחון כלכלי.

במהלך הליווי המשפטי שהענקתי לה, חיזקתי אותה וגרמתי לה להאמין בעצמה ולדרוש את זכויותיה. החלטתי להגיש בשמה תביעה רכושית ולדרוש מבעלה מחצית מהזכויות בדירה שנרכשה על ידו טרם הנישואין, למרות שדירה זו אינה ברת איזון ואינה מהווה חלק מהרכוש המשותף שלהם.

בסופו של דבר ותוך שימוש בניסיוני המקצועי, המודלים שפיתחתי וחקירות מעמיקות, הצלחתי לגרום לשופטת לפסוק פסק דין אמיץ וחריג ולקבוע שהלקוחה שלי זכאית לקבל מחצית מהדירה שנרכשה על ידי בעלה בכספיו האישיים טרם נישואיהם. הצלחתי להוכיח כי הבעל הבריח מאשתו כספים ולכן יש לחייבו להשיב לה מחצית מכספים אלו. יוצא איפוא כי בדרך זו נעשה צדק והלקוחה שלי יצאה שמחה ומרוצה״.

מה מייחד אותך כעורכת דין בדיני משפחה?

״אין חכם כבעל ניסיון!! הניסיון האישי שלי בהליך גירושין אשר חוויתי על בשרי, מאפשר לי להזדהות עם הנשים העוברות תהליך זה ולהעניק להן תובנות רבות, הן כעורכת דין מומחית בתחום דיני המשפחה והן מבחינה אישית. לפגוש בתחילת הדרך אשה מדוכדכת, עצובה וחסרת בטחון, הנמצאת במשבר אישי ורגשי  עקב הליך הגירושין ולגרום לה להאמין בעצמה, לחוש ביטחון ולהובילה בדרכה החדשה כעצמאית המסוגלת לנהל את התא הכלכלי בכוחות עצמה. לראותה מחייכת ושמחה בסוף ההליך ומוכנה לפרק ב' בחייה, זה מחמם את ליבי ומעניק לי כוחות. הנתינה בעיניי היא מעל הכל. לקוחותיי שואבים ממני בטחון רב בהליך ונהנים מהגנה לאורך כל הדרך תוך שמירה מרובה על זכויות הילדים״.

איפה נראה אותך בעוד 5 שנים?

״אני מעבירה סדנאות והרצאות לנשים כיצד להתכונן בצורה נכונה להליך גירושין. מידע הוא כוח בהליך גירושין ועל הנשים להערך מבעוד מועד להליך זה על מנת לשמור את זכויותיהן ולהגיע לקו הסיום כשהן מנצחות".

הנגר 10, כפר סבא | 09-7676103, 052-4773606 |  רותי שריד-משרד עו"ד מגשרת ונוטריון

תמי שעיה

מגשרת (48) ומנהלת משברים אישיים ומשפחתיים.

צילום: רוני ינקוביץ׳.
צילום: רוני ינקוביץ׳.

״כשבני זוג מתיישבים על הספה שלי במטרה להתגרש ואני מזהה שהם ממש לא שם, ומצליחה לשקף להם את זה ולעזור להם לתעל את האנרגיה לבנייה מחדש של הזוגיות והמשפחה״.

במה משרדך עוסק ואילו שירותים הוא מעניק?

״אני מגשרת ומנהלת משברים אישיים ומשפחתיים שכוללים משברים אישיים גם של אמצע החיים, משברי גירושין וכתיבת הסכמי הגירושין, משברים זוגיים למען בנייה מחדש, משברים משפחתיים גם ביחד עם הילדים, ומשברים של הורים לאחר גירושין שנדרשים לגדל בנפרד את הילדים, אבל הכי ביחד. בנוסף, אני מרצה על התמודדות עם קשיים ומשברים מתוך סיפורי האישי, וביחד עם בן זוגי, שהוא יועץ ומנטור אישי ועסקי מופלא, על החיים והזוגיות שאחרי הגירושין. אני עובדת עם בני נוער ומכינה אותם לחיים האמיתיים, עם כלים פרקטיים להתמודדות ביומיום ובעתיד, ומחדירה את שפת הגישור לבתי הספר היסודיים, באמצעות תכנית לימודים יחודית שפיתחתי ביחד עם שותף לעשייה״.

מה מייחד את השירות שלך לקהל לקוחותייך?

״הפרקטיקה בעבודה איתי והמקום הבטוח שאני מייצרת להם, לנבור עמוק בנשמה ולא לפחד לגעת במקומות הקשים שהיו לא נגישים עד כה. אני עוזרת להם להסתכל בתוך עצמם ולמציאות בעיניים ולהתמודד הכי מדויק להם, לשנות דפוסים והרגלים שהם כבר בעוכריהם, להתמודד עם קשיים ולפרק אותם בקלות, וכל הזמן לראות את התמונה הרחבה ואת מה שכן יש, וקודם כל להודות על זה. אני דורשת מהם גם את מה שהם חושבים שהם לא יכולים להפיק מעצמם, ולבסוף מגלים שהם יכולים וגם הרבה יותר ובזמן קצר. הגישור הוא שפה ודרך חיים, ואת זה חשוב לי ללמד את המגושרים שלי. להבין מאיפה מונעים האנשים, הבנה שיכולה לחסוך המון דרמות וכאבי לב, להכיל את מי שאינו דומה לנו, לקבל את האדם שמולנו בדיוק כמו שהוא, ורק אז לבחור אם לקרבו אלינו, וללמוד לקבל את הדברים כמו שהם ולפעול בהתאמה ובדיוק״.

״אני עובדת עם בני נוער ומכינה אותם לחיים באמת עם כלים פרקטים להתמודדות ביומיום ובעתיד, ומחדירה את שפת הגישור לבתי הספר היסודיים באמצעות תכנית לימודים יחודית שפיתחתי ביחד עם שותף לעשייה״

מה מאפיין את קהל היעד שמגיע אלייך לגישור?

״שכולם מגיעים אליי ללא אוויר לנשימה וזקוקים שאחלץ אותם מבורות ותהומות, ואעזור להם לייצר שינוי ועכשיו״.

הישג שאת גאה בו במיוחד:

״כשבני זוג מתיישבים על הספה שלי במטרה להתגרש ואני מזהה שהם ממש לא שם ומצליחה לשקף להם את זה ולעזור להם לתעל את האנרגיה לבנייה מחדש של הזוגיות והמשפחה. או כשמגיע זוג מפורק על סף מלחמת עולם ולבסוף מצליחים לסיים את הנישואין מחובקים על מדרגות הרבנות. אלו הם המתנות הקטנות שלי בכל יום״.

מה ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים?

״שלא נתתי לפחד לנהל אותי ומצאתי בתוכי את האומץ לפרק שותפות, לשים את כל הביצים שלי בסל אחד, וללכת בדרך שמדויקת רק לי
ול'אני מאמין שלי'. העצמאות הזאת, עד כמה שהיא לא תמיד פשוטה, מאפשרת לי להקשיב רק לעצמי ולליבי, ולפעול מהנשמה שלי בלבד״.

מה ה'אני מאמין' שלך להצלחה בקריירה?

״שהסנדלר לא יכול להרשות לעצמו ללכת יחף. שאני כאשת מקצוע, איני יכולה לדרוש מהמגושרים והמטופלים שלי, את מה שאני לא דורשת מעצמי ואת מה שלא עברתי אני. הן בגירושיי והן במשפחה החדשה שהקמנו בשני בתים נפרדים, בהורות משותפת ומופלאה, הן במשברים האישיים שחוויתי שמהם הצלחתי לייצר מציאות טובה יותר, והן בשפה ובראייה הגישורית את החיים, ואת כל בני האדם העומדים מולי״.

054-7333121 | www.hagesher.co|

דיאנה ראקוב

מעצבת פנים ויבואנית ריהוט מאיטליה (39), בעלת משרד לעיצוב ולהלבשת נכסי יוקרה

צילום: תקווה מהבד
צילום: תקווה מהבד

באילו פרויקטים את מתמחה ואיזו מגמה אופנתית משפיעה על העיצובים שלך?

"אני מתמחה בעיצוב נכסי פרמיום, החל מגיבוש הקונספט ועד למימושו המלא. אני דוגלת באיכות ובייחודיות, כך שכל פרויקט הוא שונה ושם בחזית את העדפות הלקוח והטעם האישי שלו. מה שמנחה אותי הוא עבודה עם חומרים נבחרים, העדפה לצבעים חמים ורגועים, אשר יוצרים אווירה אלגנטית ואליטיסטית, שאינה מושפעת ממגמות אופנתיות מתחלפות. בפרויקטים רבים אני שואבת את ההשראה מתחום עיצוב רכבי היוקרה והיאכטות, אשר ניתן לחוש בהם אווירה של נופש, תוך שימוש בחומרים מיוחדים בשילוב עם פתרונות טכנולוגיים מתקדמים".

כיצד מתגבשת ההחלטה לקו העיצובי של הפרויקט מול הלקוחות ומה המסע שעובר הלקוח מתחילת הפרויקט ועד לסיומו?

"בפגישת ההיכרות הראשונית עם הלקוח אנחנו מגדירים יחד את הסגנון, לוחות הזמנים והערכת התקציב. בשלב ראשוני זה כבר מבינים האם הרכישות יהיו מהספקים בישראל, או שאנו פונים ליצרנים בחו"ל. השלב הבא הוא גיבוש הקונספט העיצובי, שבו אני מכינה פרזנטציה מפורטת ללקוח, אשר חושפת בפניו את מגוון האפשרויות המתאים עבורו מהניסיון שצברתי במהלך 15 שנות עיסוקי בתחום. לאחר שמסכימים על הקונספט העיצובי אנחנו מפרטים אותו לפרטי פרטים, עוברים לתכנון ולקבלת הצעות מחיר מספקים ויצרנים, בונים הערכת תקציב משופרת ולוחות זמנים לביצוע. אני מלווה את לקוחותיי בקניות של כל תכולת הבית בארץ או בחו"ל, ובתיאום הלוגיסטיקה עד להתקנה המושלמת בנכס. השלב האחרון הוא בחירת פריטי הטקסטיל, הנוי והאומנות, שנועדו להשלים את המראה הכללי ולשקף את אופיו וטעמו האישי של בעל הבית או המשפחה".

מהו הערך המוסף שאת מספקת ללקוחותייך?

"אני מטפלת בכל תהליך העיצוב, הרכישות והלבשת הבית, כולל בחירת יצירות האומנות והאביזרים המשלימים. אני עובדת עם היצרנים האיכותיים ביותר, חלק מהיצרנים מחו"ל מיוצגים על ידי בבלעדיות בישראל כמו למשל חברת הבוטיק האיטלקית BRUNO ZAMPA, מה שמאפשר ללקוחותיי להנות ממחירי יצרן. מעצם היותי פרפקציוניסטית, אני מקפידה על הפרטים הקטנים בכל פרויקט. אני יודעת לשתף פעולה עם אדריכלים אשר בונים את הנכס ולהשתלב בתכנון. כשאני אומרת שאני מעניקה ללקוחותיי יחס אישי, אני מתכונת לכך שאני עובדת על מעט פרויקטים במקביל, כדי לשמר קשב מלא לצרכיהם. אני מקיימת עמם דיאלוג מתמשך כדי לסייע להם לקבל את ההחלטות המיטביות עבורם, שאיתן הם מרגישים לגמרי שלמים".

מהם הצעדים שיעזרו לצמצם הוצאות ועדיין לייצר מראה חדש ויוקרתי?

"תכנון התקציב כבר בשלב הראשוני מאפשר לחסוך הפתעות באמצע או בסוף התהליך. כל לקוח הוא שונה. יש כאלה שרוצים את הטוב ביותר בכל תחום. אחרים מבקשים להתכנס לתקציב מסוים. תכנון טוב, יסייע להחליט במה להשקיע יותר ואיפה ניתן לחסוך תוך התפשרות מינימלית ביחס למראה הכללי. כמו כן, תמיד חשוב לשמור 10-15% מהתקציב לדברים שלא ציפינו. אני יודעת למצוא ללקוח פתרונות יצירתיים המותאמים לו באופן אישי והמיוצרים במיוחד עבורו, תוך שמירה על התקציב שהוגדר מראש".

״כל בית שאני מעצבת הוא פרויקט החלומות שלי. הייתי מוכנה בשמחה לגור בכל בית שעיצבתי עד היום. אני בהחלט יכולה לומר שאני מאוהבת במה שאני עושה״.

054-2092555 | www.dianarakov.com | DIANARAKOV