מקודם

מעצבת שמלות הכלה הישראלית שכבשה את שבוע האופנה בדובאי

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
88 שיתופים | 132 צפיות

בעוד שלונדון, פריז, ניו יורק ומילאנו תמיד היו ידועות כבירות האופנה המובילות בעולם, בשנים האחרונות העיר דובאי מראה לכולם שגם היא יכולה ולאט לאט הינה מתפתחת לבירת אופנה מובילה הודות להשפעה התרבותית הגלובלית העצומה של דובאי שצומחת משנה לשנה. בשנת 2014 השיקה דובאי לראשונה את שבוע האופנה הערבי שמאז הפך לאירוע נוצץ ומבוקש בזירת האופנה הבינלאומית.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

מאז שנת 2020 בה הגיחה מגפת הקורונה אל עולמנו וטרפה את הקלפים, העולם חווה קשיים עצומים, ועד היום עדיין לא הצליח להתאושש באופן מוחלט. יחד עם זאת, בשנתיים הללו קרו גם כמה דברים נפלאים במיוחד, ואחד מהם הוא הסכם הנורמליזציה שבין ישראל לאיחוד האמירויות. לכן, בעוד שבעבר הזמנתם של מעצבים ישראלים להשתתף בשבוע האופנה בדובאי נשמע רחוק שנות אור מתרחיש מציאותי, בשבוע האופנה האחרון בדובאי שהתקיים בחודש אוקטובר 2021, הציגו מעצבים ישראלים, לראשונה בהיסטוריה, את הקולקציות החדשות שלהם, וביניהם גם מעצבת שמלות כלה המרשימה שיר גינדי.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

מעבר לכך שבאירוע היוקרתי השתתפו מעצבים מכל העולם כגון איטליה, רומניה, ועוד, עבור מדינת ישראל ומעצביה מדובר בלא פחות מאירוע היסטורי, צעד משמעותי בהתחממות היחסים, וכבוד גדול לעולם האופנה הישראלי. כמו כן, המעצבים המשתתפים נהנו מחשיפה בינלאומית אדירה שיכולה למקם את העשייה שלהם על מפת האופנה הבינלאומית . שיר גינדי שנחשבת לאחת המעצבות המובילות והמבוקשת בעיצוב שמלות כלה, הגיעה לשבוע האופנה בדובאי עם גאווה אישית ולאומית והציגה על הבמה את הקולקציה החדשה שלה לשנת 2022, קולקציית Allure Collection. זוהי אינה הפעם הראשונה שהמעצבת שיר גינדי מקבלת הכרה בינלאומית, ואף מגזין CHIC ICON היוקרתי, העוקב אחר טרנדים, מוצרים, אופנה, ושירותים יוקרתיים בכל בעולם,  הגדיר את עיצובי שמלות הכלה של שיר גינדי "באיכות הטובה ביותר אי פעם".  

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

הכירו את Allure Collection

קולקציית Allure Collection האקסקלוסיבית מתהדרת בשמלות כלה רומנטיות המחורזות בעבודת יד מוקפדת, המעניקים לשמלות נצנוצים קלאסיים מעודנים ומלאי נוכחות. הקולקציה החדשה "נולדה" מתוך דגש רב על אסתטיקה, שילוב של מודרניות עם נגיעות היסטוריות, התאמת העיצובים לגזרות נשיות שונות בשילוב חיתוכים אלכסונים להדגשת הסילואט הנשי, שרוולים בעיצובים חדשניים ומקוריים , בדים וטולים רכים באיכות הגבוהה ביותר ובטקסטורות ייחודיות, וכמובן נוחות מקסימלית, שזה הינו אחד מהאלמנטים הייחודים לעיצוביה של שיר גינדי, שאף פעם אינה מוכנה להתפשר על נוחות העיצוב, ומאמינה שהכוח האמיתי של העיצובים שלה נובע גם מהעובדה שלקוחותיה מרגישות עם השמלות בנוחיות מלאה, מה שעוזר לשמר את הייחודיות הטבעית והאינדיבידואלית של הכלה ושל העיצוב עצמו.  

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

בשמלות הכלה האוונגרדיות של שיר גינדי יש שימוש רב בתחרה כאשר הייחוד שלהן נובע מכך שכל  התחרות מעוצבות אישית על ידי שיר גינדי ומיוצרות במפעלים מיוחדים בהם כל תפר נעשה בעבודת יד מקצועית, באהבה גדולה, ובביצוע ללא דופי. בסופו של יום, הקולקציה המרהיבה הזו היא תוצאה של יצירה מקורית, ועבודת צוות סינרגטית שבין התופרות, הרוקמות והמעצבת מבטיחה, שעומלות בסלון כלות כל יום כדי להעניק לכלות לעתיד את העיצובים המושלמים ליום המיוחד שלהן. כבר עכשיו הקולקציה החדשה נמצאת בסטודיו של שיר גינדי ומציעה מגוון יוקרתי ועשיר לכלות שמגיעות בהמוניהן כדי לבחור את שמלת הכלה שלהן מהקולקציה המשובחת הזו שרק לא מזמן הוצגה על במות שבוע האופנה בדובאי. כמו כן, המעצבת שיר גינדי כל כך התרשמה מדובאי, מהאופנה, מהחדשנות, ומהיחס החם שקיבלו שם המעצבים הישראלים, שהיא שבה אל דובאי בשנית כדי לערוך צילומי אופנה ייחודיים לקולקציה החדשה שלה.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

"האמנות משמשת כמתורגמן, למה שאינו יכול לעבור בדיבור" 

אמר הסופר הגרמני יוהאן וולפגנג פון גתה, וכמה שהאמירה הזאת נכונה במקרה שלנו. אופנה היא לפני הכול אומנות, וכמה שהעולם שלנו לא פעם מתקשה להתגבר על חילוקי דעות משיקולים פוליטיים ועוד, העוצמה של האומנות מצליחה לחצות דעות קדומות, גבולות וקונפליקטים. ההשתתפות של המעצבת הישראלית שיר גינדי בשבוע האופנה בדובאי היא בהחלט כבוד גדול לשיר גינדי כמעצבת, ולמדינת ישראל, שקיימים בה מעצבי אופנה המעוררים התעניינות בינלאומית. אך הרבה מעבר לכך, זה מעיד שאומנות, ובפרט אופנה, היא שפה אחת משותפת שיכולה לחבר, לקרב, ולהעניק השראה, והכי חשוב? היא לא רואה צבע מין וגזע, רק יצירה ומקוריות. 

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ