מקודם

מעצבות פנים ממליצות – כך תבחרו כסאות בר למסעדה

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
88 שיתופים | 132 צפיות

הם הפכו בשנים האחרונות לרהיט הטרנדי ביותר, ומעבר לסגנונות העיצוב השונים, הם מעניקים מראה צעיר וקליל לכל חלל – הכירו את כסאות הבר המעוצבים אשר כבשו כבר כל מסעדה ובית קפה בארץ. על מנת שתוכלו לבחור את היפה והאיכותי ביותר, הבאנו לכם את ההמלצות החמות ביותר של מעצבות הפנים המובילות בישראל. 

שילוב של איכות עם סטייל מיוחד

אפשר לומר כי התפקיד המרכזי של כיסאות בר, הוא להשתלב באופן מושלם עם חלל העסק וזאת תוך סיפוק צרכי הלקוח על ידי נוחות מרבית בישיבה ממושכת על הכיסא. זאת אומרת, שיש לכם כאן שני דגשים חשובים לשים לב אליהם, ופספוס של אחד מהם יביא לכם מוצר לא איכותי או לא מרשים במיוחד במראה שלו. 

אחד הפרמטרים המרכזיים שיש לבחון קודם בבחירת כיסא בר, הוא איכות ונוחות הכיסא. אומנם בתמונה ולמראית העין הכיסאות שבחרתם יהיו מושלמים, אך אם הם לא נוחים ואיכותיים מה הם באמת שווים? ולא תאמינו באיזו קלות תוכלו להשיג כיסא בר איכותי, אשר יתאים באופן קיצוני לחלל העסק וישמש אתכם לטווח הארוך. 

מכיוון שכיסא בר הוא רהיט שמהותו להוסיף סטייל מודרני וצעיר לכל חלל, אתם חייבים לדאוג לעיצוב מנצח, כזה שהלקוחות שלכם יזכרו וידבר עליו. כל פרמטר בבחירת הכיסא הוא חשוב, מגובה הכיסא ועד סוג הבד שלו, כל אלה יספקו לבסוף את תחושת הנוחות ואת המראה המדהים.

כמה טיפים לבחירת כיסא בר מעוצב 

כל כך הרבה חנויות רהיטים עם מגוון עצום של כיסאות בר, והעיצובים משתנים ומתחדשים כל הזמן, אז מאיפה מתחילים? ואיך תדעו במה לבחור? יש כמה דברים שעליכם לבדוק קודם, כך תיצרו סוג של אפיון על פיו תבחרו מהו כיסא הבר המושלם עבור העסק שלכם: 

אופן השימוש – לא סתם קיים מגוון רחב של כיסאות בר, מחומרי גלם שונים ובעיצובים מיוחדים, כל עסק בנוי בצורה מעט שונה ובכך התנאים הם משתנים. בחירת כיסא בר צריכה להיעשות בהתאם לשימוש בו, במידה והמסעדה שלכם היא בחלל סגור בלבד, תוכלו לבחור כמעט כל סוג כיסא וגם זה בהתאמה לשולחן גבוה או בר במסעדה

במקרה בו אתם צריכים את כיסאות הבר עבור אזור חיצוני של מרפסת או גינה, יש לקחת בחשבון את תנאי מזג האוויר אשר עלולים להשפיע על עמידות הכיסא והאיכות שלו. בנוסף, להתחשב בכובד הכיסא, עבור העובדים שיצטרכו להכניס את הכיסאות פנימה ולהוציא בכל פעם. 

סגנון עיצוב – תצאו מהקופסא לרגע, תחשבו יצירתי ושונה, מהו העיצוב אשר ישתלב בצורה מושלמת עם חלל המסעדה אך גם יצור מראה יוצא דופן בו זמנית. הקונספט על פיו העסק שלכם מעוצב, הוא זה שצריך להוביל אתכם גם בבחירת כיסאות בר, אם זה בטקסטורה, בריפוד, בצבעים ובגודל. כל המלצה שנוסיף כאן, היא בהמשך לזו שלפניה, על פי אופן השימוש בכיסאות הבר תוכלו לדעת גם איזה סגנון עיצוב יתאים יותר, אם זה עבור חלל סגור או חיצוני.

חומרי גלם ונוחות – כמעט מכל חומר גלם, ניתן ליצור רהיטים בעיצובים שונים, חומרי הגלם הנפוצים ביותר עבור כיסאות בר הם מתכת, פלסטיק, עץ, אלומיניום ועוד. לאחר שאפיינתם את אופן השימוש וסגנון העיצוב אותו אתם רוצים,כעת נותר רק לבחור אבל גם לדעת לבחור את האיכותי והנוח ביותר.

אם ניקח לצורך הדוגמא את כיסאות העץ, עץ הוא חומר גלם המעניק מראה טבעי ואותנטי יותר, ואפשרויות העיצוב שלו ובחירת הצבע מתחדשים כל הזמן. בנוסף, העץ הוא חומר גלם עמיד במיוחד אשר מתאים כמעט לכל תנאי מזג האוויר ובכך מתאים לאזור סגור במסעדה, למרפסת החיצונית ואף למסעדה על החוף. בחנות ובאתר של "מרכז הכיסאות" ניתן למצוא מגוון עצום של כיסאות בר מעץ, בעיצובים מיוחדים ומתחדשים המתאימים לכל חלל.