מקודם

לא רק לטבעונים: מרכז הבריאות והלייף סטייל של בלנד

בלנד. צילום: יח"צ
בלנד. צילום: יח"צ

האהבה שלכם לאורח חיים בריא מתחילה במותג לייף סטייל בריאותי שמרכז במקום אחד את כל מה שצריך כדי לחיות נכון

88 שיתופים | 132 צפיות

מתוכניות דיטוקס ותזונה נקייה ועד מים מועשרים בספירולינה כחולה ומוצרי טיפוח אקולוגיים לבית, לגוף ולנפש. בלנד, נעים להכיר. בזמן שגברת אחת ושמה קורונה הצליחה לגרום לנו בשנה וחצי האחרונות (ועוד לא סיימנו…) להבין כמה חיינו לא נכון עד עכשיו – תחת עומס גדול, תזונה לקויה, סטרס ופגיעה בסביבת החיים שלנו – נפתח מרכז אחד המאפשר להפוך את ההבנה שדרוש פה שינוי, למציאות בת קיימא. בלנד הוא המקום שבו הכל קורה – מקום שמנגיש ומאפשר לקיים אורח חיים בריא ללא פשרות ומבלי לפגוע בשגרת החיים.

בבלנד, חנות קונספט המשלבת בית קפה ובר בריאות בהרצליה פיתוח (וכמובן גם חנות אינטרנטית), תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לאמץ לייף סטייל בריא וגם להתמיד בו – מבניית תוכניות ניקוי רעלים, דרך סל מצרכי מזון בריאים מועשרים בסופר פוד ועד למסכת פנים מפחם. כל מי שרוצה לשפר ולדייק את אורח החיים הבריא שלו ולהעשיר אותו, וגם מי שרוצה להתחיל ולא יודע איפה ואיך – יוכל למצוא בבלנד בדיוק את כל מה שהוא שצריך.

אתם חייבים להכיר. צילום: יח"צ
אתם חייבים להכיר. צילום: יח"צ

המטרה: תזונה איכותית, מאוזנת ומסודרת

את המסע של בלנד אל עבר השינוי המבורך של אימוץ אורח חיים בריא אתם מוזמנים להתחיל בתוכנית דיטוקס בת יום-חמישה ימים – אקט מניע שעוזר לאפס את המערכת ולהתחיל לשלוט במה שנכנס לנו לפה. משם, ניתן להמשיך ולשמר את התוצאות בתוכניות תזונה פונקציונליות, הבנויות באופן ייעודי לצרכים ספציפיים: לירידה במשקל, לספורטאים, לנשים אחרי לידה, וכדומה – בליווי של ייעוץ נטורופטית ודיאטנית קלינית (ויש גם שיחת היכרות חינם למתלבטים).

תוכניות התזונה מגובות במזון בריא, נקי ואיכותי שמגיע עד פתח הבית, וכך אפשר לסגל בקלות הרגלי תזונה נכונים. חשוב להדגיש שהמטרה העיקרית כאן היא לא ירידה במשקל (למרות שזה מגיע יחד בדרך כלל), אלא להגיע לתזונה איכותית מאוזנת ומסודרת.

הניקוי "הפנימי" מלווה במוצרי אקססוריז ידידותיים לסביבה (Eco-cessories) שמשלימים אותו. יחד הם יוצרים חוויית לייף סטייל שלמה המתקשרת לעולמות הwellbeing- והאקולוגיה. האוכל ארוז בכלים אסתטיים מתכלים ובין האקססוריז תמצאו נרות טבעיים שעשויים מסויה ולא מגליצירין, בקבוקי חליטה, כוסות זכוכית לשימוש חוזר, קשים רב פעמיים, ספרים בנושאי תזונה נקייה, חפצי נוי לבית ותמרוקים טבעיים לטיפוח הגוף.

יש גם אקססוריז. צילום: יח"צ
יש גם אקססוריז. צילום: יח"צ

יש גם חנות פיזית

בבית הקפה הממוקם בהרצליה, מוגשות מנות מפנקות המבוססות על חומרי גלם איכותיים ובריאים. על אף שהתפריט כולו נטול גלוטן, חלב או סוכר מעובד, הוא לא מיועד דווקא לטבעונים או לטהרנים. באופן יוצא דופן בתחום הזה, בבלנד מקפידים על תחליפים בריאים וטעימים כך שכל אחד יוכל למצוא את עצמו בתפריט המותאם לכולם – ולא רק למי שכבר אימץ אורח חיים כזה.

מכיוון שהרעיון הוא להפיץ את הבשורה לכמה שיותר אנשים וברדיוס רחב עד כמה שניתן, את ליין המוצרים של בלנד, המיוצר בארץ במפעלים מקומיים וכולל בין היתר חטיפים, קייל צ'יפס אורגני, מאפים, קרקרים, אגוזים, גרנולה מונבטת וכו׳, ניתן למצוא במקומות נוספים – במעדניות בוטיק ובחנויות סלקטיביות.

טעים ובריא. צילום: יח"צ
טעים ובריא. צילום: יח"צ

בבלנד אפשר גם לשלוח מארזי מתנה נפלאים לאהובים עליכם (למי שרגילים לתזונה נקייה או כאלה שישמחו להכיר), ארוזים בסלי קש מקסימים, לארגן מתנות חג לעובדים שאכפת לכם מהם (כמה חברות היי טק כבר התאהבו), וקיימת גם אפשרות לתפריטי אירוח לאירועים של עד 100 איש. בקרוב מבטיחים בבלנד, יפתחו חנויות נוספות בתל אביב שישאו את בשורת ה-wellbeing.

כתובת החנות: הנשיא יצחק בן צבי 146 הרצליה, טלפון- 09-9776595