מקודם

ימי הזוהר: איך בוחרים מוצרי איפור שיגרמו לך לזרוח?

צילום: קיקו מילאנו
צילום: קיקו מילאנו

מבחר עצום של מוצרי איפור מאפשר לנו מצד אחד לבחור את המוצרים שיגרמו לנו להיראות במיטבנו – ומצד שלי עלול לגרום לנו ללכת לאיבוד. איך עושים סדר, ובוחרים את מוצרי האיפור הטובים ביותר לעור ולנפש? קבלי את 5 כללי זהב לבחירת מוצרי איפור

88 שיתופים | 132 צפיות

נתחיל בחדשות הטובות (שלא להגיד המהממות): חלפו הימים שבהם היה צריך לשבור תוכנית חיסכון כדי להתאפר בסטייל. היצע מוצרי האיפור העצום והיכולת להזמין מוצרים בלחיצת כפתור, הופכים את עולם האיפור לצבעוני ותוסס יותר מאי פעם. לאור המגוון הרחב, השאלה היא איך אפשר לבחור מוצרי איפור שיתאימו לצרכים שלך, בלי להתאכזב או להזיק לעור? הנה 5 כללי הזהב לבחירת מוצרי איפור:

כלל #1: לבחור בהתאם לסוג וגוון העור

אחד הכללים החשובים למציאת הידיים והרגליים בין אינספור מוצרי איפור של חברות שונות, הוא חיפוש מוצרים שיתאימו לעור שלך: חשוב לבחור מוצרי איפור שיתאימו לסוג העור, כדי לדאוג לבריאותו ולוודא שהוא ייראה במיטבו. אם למשל יש לך עור שמנוני או מבריק אפשר להשתמש בפודרה שקופה. ואם העור שלך נוטה להיות יבש? אפשר להשתמש בפריימר שכולל חומרים שיעשירו את עורך בלחות לה הוא זקוק. 

לאחר התאמת האיפור לסוג העור, אפשר להתאים אותו לגוון שלו. כדי למצוא את האיפור המתאים ביותר לגוון העור, צריך על שאלות השאלות: האם תת הגוון שלך הוא ורוד או צהוב? את זה תוכלי ללמוד דרך הסתכלות על הורדים בידך. אם הורידים כחולים- תת הגוון שלך הוא ורד, אם הם ירודים- תת הגוון שלך הוא צהוב. ניתן להעזר גם בהתאמת גוון מייקאפ שיעזור לך להתאים את הגוון וסוג המייקאפ המושלם בשבילך.

כלל #2: לוודא שהמחיר לא בא על חשבון האיכות

בעידן הדיגיטלי אנחנו נחשפות למבחר אינסופי של מוצרי איפור. מצד אחד מדובר בחדשות טובות שמאפשרות לנו להיראות מיליון דולר (בלי להוציא מיליון דולר). מצד שני, היצע האפשרויות הרחב חושף אותנו גם למוצרים פחות איכותיים. רק שבשונה מהזמנת תכשיט זול בעלי אקספרס שמקסימום לא ישרוד אחרי שתי יציאות, מוצרי איפור זולים באים במגע עם עור הפנים, השפתיים והעיניים ויכולים להזיק לעור לאורך זמן. לכן חשוב לבחור מוצרי איפור שהם גם איכותיים וגם משתלמים. בחרת מוצרי איפור שמתאימים לטעם, לגוון העור ולכיס שלך? זה הזמן לבדוק האם המוצר עומד בתקנות: האם הוא עומד למשל בתקנות האמריקאיות או בתקנות האיחוד האירופי? במידה שכן, כנראה שאת יכולה להיות רגועה. הבונוס של מוצרים שעומדים בתקינה האירופית: מדובר במוצרים שלא נוסו על בעלי חיים. 

דרך נוספת לאמוד את איכותו והשפעתו של מוצר האיפור היא באמצעות בדיקת  

רשימת המרכיבים. האם הרשימה הזו כוללת חומרים מזינים או מרגיעים, כמו אלוורה או חמאת שיאה? 

כלל #3: לבחור במותגי איפור דינאמיים

טרנדים באים והולכים, וגם הטעם שלנו משתנה עם הזמן. ולכן, אם כבר מצאת מותג איפור שעומד בקריטריונים שלך – מהתאמה לגוון וסוג העור ועד ליין שכולל מוצרים באיכות גבוהה, כדאי לוודא שאותה החברה עומדת בקצב שלך: שליין מוצרי האיפור שהיא מעמידה לרשותך מתחדש כל הזמן ומתאים את עצמו לאופנות ולטרנדים המשתנים ללא הפסקה. כך למשל פיתוח מוצרי האיפור של קיקו מילאנו נעשה ע"י מומחים מובילים המפתחים באופן שוטף טכנולוגיות חדשות, פיגמנטים מופלאים וצבעים מסובבים ראשים. הכול מבוסס על מחקר מדעי מעמיק ועל הסטייל האגדי של ארץ המגף – סטייל שמתאים את עצמו לרוח הזמן. 

כלל #4: לקנות בחברות מובילות

כמו בתחומים אחרים, גם בתחום האיפור רכישה ממותגים ידועים מגדילה את תחושת הביטחון ולא פחות חשוב: את הסיכוי שנקבל מענה איכותי לצרכים שלנו. כאשר מדובר בתחום מוצרי האיפור, קנייה מחברות מובילות תאפשר לך לדעת שהמוצרים שקנית עומדים בתקנים הדרושים ושהעור שלך יבוא במגע עם חומרים שלא יגרמו לו נזק. 

כלל #5: לקבל מקסימום תמורה למחיר

בשביל ליהנות ממוצרי איפור אופנתיים ואיכותיים שעומדים בתקנים, לא חייבים לשבור חסכונות – גם לא בעידן של עליות מחירים בארץ וברחבי העולם. החוכמה היא להשתמש במוצרים של מותגי איפור מובילים, במחירים שווים לכל כיס. כך למשל פתרונות האיפור של קיקו מילאנו מאפשרים לך לזרוח גם בזכות מוצרי הביוטי האיכותיים ביותר – וגם בזכות המחירים השפויים. 

יותר לא צריך להתפשר כשבוחרים מוצרי איפור – לא בגזרת האיכות ולא בגזרת המחיר. בחירה נכונה תאפשר לך (וגם לחשבון הבנק שלך) להיראות במיטבכם.