מרכז קארמה | צילום: סיון מויאל
מרכז קארמה | צילום: סיון מויאל

מרכז קארמה מתמחה בטיפולי קוסמטיקה, אקנה והסרת שיער בלייזר למתבגרים מתוך רגישות רבה למצבם, וגם מבוגרים ימצאו שם מבחר טיפולים

88 שיתופים | 132 צפיות

קארמה הוא המרכז הקוסמטי הראשון בארץ המתמחה בטיפולי ביוטי לבני נוער. המרכז ממוקם בגבעת ברנר ומציע מגוון טיפולים המתמחים בבעיות עור לכל הגילאים ולבני נוער בפרט. המקום מעוצב בסטייל צעיר ומגניב, והלוגו של קארמה הוא " Beauty inside out", כשמרגישים טוב, נראים יותר טוב וזה מה שקארמה מציעה.

מאחורי קארמה, עומדת כרמית בוקאי, אשת פיננסים מצליחה בתעשיית ההיי טק, שהחליטה לעזוב את אזור הנוחות שלה על מנת להגשים את חלומה כיזמית בתחום הקוסמטיקה. לאחר לימודי קוסמטיקה מקצועית והתמחות בטיפולי אקנה, כרמית פתחה את מרכז קארמה המספק את מכלול השירותים החיוני לטיפול במתבגרים – טיפולי פנים והסרת שיער מהגוף והפנים במגוון טכנולוגיות מתקדמות. 

מרכז קארמה ממוקם בלופט מעוצב המעביר תחושה של מרכז ביוטי מתוקתק, עם מכשור, טכנולוגיה מתקדמת וצוות מקצועי המתמחה בטיפול בבני נוער. השירות במרכז קארמה ניתן מתוך רגישות רבה למצבם הפסיכולוגי של המתבגרים, הנוטים מחמת גילם לייחס חשיבות רבה למראה לחיצוני.

כרמית בוקאי | צילום: שי תמיר
כרמית בוקאי | צילום: שי תמיר

לפני תחילת הטיפולים מגיעים לפגישת ייעוץ לאבחון מקצועי ומדויק של מצב העור, על מנת לבנות את מערך הטיפולים המתאים ביותר. התכנית כוללת טיפול במכון וברוב המקרים התאמה של תכשירים פעילים להמשך טיפול בבית. המטופל מקבל תכנית שבועית של טיפול הדרגתי על מנת להרגיל את העור לחומרים הפעילים. הליווי המקצועי הינו לאורך כל הדרך.

במרכז קארמה מתמחים גם בהסרת שיער. המרכז מאובזר במגוון טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר כמו לייזר (סופרנו), IPL ואפילציה לטיפול בשיער הפנים.

אחד הטיפולים הפופולריים בקארמה הוא טיפול לייזר להסרת שיער מהגוף, שבזכות דרגת הבטיחות הגבוהה והעובדה שהטיפול הינו ללא כאבים וללא סכנת כוויות הוא מומלץ גם לילדים ונוער, החל בגילאי 10-9 במקרים בהם הילדים סובלים משיעור יתר.

להורים, מרכז קארמה מעניק שקט נפשי. המרכז מקפיד על שימוש בטכנולוגיות המאושרות ע"י משרד הבריאות, נתינת מענה מפורט לכל שאלות ההורים, ומדיניות מכוונת להרגעת חששותיהם.

ההתמחות של כרמית בבעיות עור הביאה אותה להוסיף לתפריט גם טיפולי אנטי אייג'ינג שונים לנשים בוגרות, כמו טיפולי מיצוק והצערת העור בטכנולוגיה עם פטנט בינלאומי המשלב גלי רדיו ופולסים אלקטרומגנטיים, מיקרונידלינג (מזותרפיה), אלקטרופורציה, מיצוק הגוף ועוד.

סטודיו קארמה | צילום: שי תמיר
סטודיו קארמה | צילום: שי תמיר

סוגי הטיפולים לצעירים

אקנה, פוסט אקנה, פיגמנטציה, טיפול פנים קלאסי לצעירים, הסרת שיער מהגוף ומהפנים בלייזר /IPL/ אפילציה. 

סוגי הטיפולים למבוגרים 

טיפול פנים קלאסי, טיפול בפיגמנטציה, טיפול אקנה ופוסט אקנה, טיפול החדרת לחויות, טיפול אנטי אייג’ינג אפקטיבי עם מכשור למיצוק והגברת ייצור קולגן, מיקרונידלינג, מיצוק הגוף, הסרת שיער מהגוף והפנים בלייזר, IPL ואפילציה.

המרכז ממוקם במרכז העסקים שבגבעת ברנר.
טווח מחירי הטיפול: 750-300 ש"ח

https://karma-cosmetics.com/