מורן כהן. צילום: זוהר שטרית
מורן כהן. צילום: זוהר שטרית

עוזי בובה, מייסד סוכנות UDM, מוביל שינוי מהותי בעולם הדוגמנות עם דגש על ערכים ומקצועיות. מה שהתחיל כשירות משלים ללקוחות בתחום האינטרנט, הפך עם הזמן לבית חם למאות כישרונות צעירים. בזכות הגישה הייחודית של עוזי, UDM מצליחה לשבור מחסומים וליצור שינוי אמיתי בתעשייה, תוך מתן הזדמנות שווה לכל מי שמעוניין לפרוץ ולהגשים את חלומותיו

88 שיתופים | 132 צפיות

הדוגמנית היפהפייה מורן כהן בת 23 מירושלים היא הבת של הרב אהרון כהן, ירושלמי מהר חומה, מחזיר בתשובה בעיסוקו. מורן מגדירה את עצמה מסורתית אבל אין לה מגבלות בעולם האופנה גם אם העבודות חושפניות והיא אפילו זוכה לפירגון מצד אביה "אבל מאימא פחות" כדבריה. "אבא מאמין, שכל אחד צריך לממש את עצמו במה שמתאים לו, תוך שמירה על גבולות." אומרת כהן. "אני מאמינה בעצמי. אני רוצה להתקדם בתחום הדוגמנות ומצאתי את הבית הנכון לי להתקדם ולהצליח – סוכנות UDM (עוזי דזיין מנג'מנט). "גדלתי כילדה חרדית להורים חוזרים בתשובה. אבא לקח את זה מאד קיצוני. סיימתי אולפנה אבל הבנתי שהדת בשבילי היא לא שחור – לבן .כרגע אני עובדת גם כמלווה היסעים של החינוך המיוחד,  אבל קריירת הדוגמנות שלי מתחילה להתפתח בזכות עוזי בובה הבעלים של הסוכנות שלי, הצטלמתי כבר לביוטי, שמלות, תכשיטים, חברות כמו NINIA, ANAIS ANAIS, SHAKEDCOHEN, אני חתומה דרך סוכנות האם UDM בסוכנות משנה "איבן פאשן" בוגלריה/איטליה. הופעתי על שער וכתבה במגזין MAVERICK IL".

מאחורי הסוכנות שיש בה עשרות רבות של מיוצגים עומד עוזי בובה, 47,  בעברו מתכנת ובונה אתרים, ולצידו אשתו זהבית, אשת הייטק, עוזי הקים לראשונה את הסוכנות כשרות משלים ללקוחות בתחום האינטרנט, בין השאר לפרסומות באתרי מסחר, אינסטגרם ופייסבוק, אבל האיש הנמרץ אב לשלשה 24, 18 ו-8, ועם קשרים חובקי עולם, לא הסתפק בזה, הוא הפך לסוכנות עם עשרות רבות של מיוצגים , נערות ונערים מגילאי 15  ועד שנות השלושים  המאוחרות ולבית לפיתוח קריירה לאנשים שרוצים להתקדם בתעשיית השואו ביז והוא הפך לסוכנות משמעותית , מובילה בתחום.  מיוצגים שלו עובדים גם בחו"ל, אחת מהן הייתה כבר על שלט בטיימסקוור בניו יורק – אותה מיוצגת שהייתה צריכה להשתתף בתחרות miss europe continental והייצוג הישראלי התבטל ממש ברגע האחרון בגלל אירועי 7/10.
בשונה מסוכנויות אחרות,  UDM היא גם סוכנות לייצוג אישי שמעניקה גם שרותי סטודיו והפקות אופנה וגם פרסום מגוון באתרים, דבר שמגדיל את מגוון העבודות ומגדיל את סיכויי ההצלחה.  

תפרט איך הכול הבשיל?
"כמתכנת ובונה אתרים, נתתי שרות משלים ללקוחות שלי לצורך הפרסום ועבדתי עם כל מיני סוכנויות. לא תמיד אהבתי מה שראיתי מקרוב, כי לצד סוכנויות שעבדו בצורה מקצועית והוגנת,  גיליתי גם כאלה שעובדות פחות טוב וזה היה קשה לי לעיכול, ראיתי מקרוב שקיים ניצול בתחום הזה, כולל התייחסות לא ראויה, יחס משפיל, ניצול, ופעמים רבות דוגמניות לא מקבלות את המגיע להן. במילים אחרות, מה שנקרא "עולם הזוהר", הוא לא תמיד זוהר. המוטו שלי בחיים הוא 'כל מה שאתה יכול לעשות טוב יותר, קום ותעשה' ובאותה נשימה 'אפשר לעשות הכל, אבל יש את הדרך'. ואני עושה הכול בצורה ערכית ומכבדת וחשוב להדגיש שיש לי ניסיון גדול, אני יודע לדייק מה לקוחות  מחפשים ולכוון על פי זה את המיוצגים שלי". 

מה מייחד את הסוכנות שלך?
"מעבר לדוגמנים/דוגמניות וטאלנטים בתחום האופנה והביוטי, אני רוצה להיות בית לאנשים מוכשרים, כל אחד בתחומו,  שרוצים לדחוף את הקריירה שלהם. אם זו זמרת, מקעקע או אם זו מישהי עם סיפור חזק ואישיות כובשת שיכולה להשתלב בתחום הריאליטי ולרוץ עם הסיפור האישי כמודל השראה. אצלי בוק או קורס אינו תנאי קבלה, נכון שתמונות מקצעיות הן השער לעולם אך אנחנו מאפשרים למיוצגים שנמצאו מתאימים להביא בוק משלהם, דהיינו למי שאין, יכולים לבצע זאת בכל מקום שהם חפצים ומי שיחליטו לעשות זאת אצלנו תוך דגש על מיוצגים שצריכים מעבר לבוק, אנחנו נסבסד את רוב ההשקעה, ככה כולם יכולים להיות בטוחים שהם נבחרו כי האינטרס שלנו כלפיהם הוא אינטרס משותף ובשונה יקבלו ערך גדול, אמיתי ולא תחושה של תעשיית בוקים. חשוב להבהיר שאין אצלנו בוק של שעה/שעתיים. אנו מקיימים ימי תרגולים מלאים ורבים טרם צילומי הבוק, למיקסום הפוטנציאל של המיוצג. אני נפגש עם המועמדים כולל עם הוריהם כשמדובר בגיל הצעיר,  לפגישה אישית בת שעה וחצי . הם יתקבלו לא רק בזכות יופי או כישרון אלא גם בזכות אופי שעיקרו, רעב להצלחה ונכונות להשקיע ולרצות לדחוף קדימה,  ורק כשאני משוכנע שאני יכול  לעשות איתם דרך. מעבר לסיוע, אני עוזר בהגדלת תיק העבודות, הכנת שואו – ריל וכל דבר שיכול לסייע למיוצג לקידום ופיתוח הקריירה שלו. בנוסף, ומבחינתי החשוב ביותר, המיוצגים שלי מקבלים ליווי צמוד. אין מיוצג גבר או אישה ובכל גיל, שיצא לבד, ללא ליווי צמוד שלנו לצילומים".

ספר על הפעילות שלכם?
"אנחנו עובדים עם לקוחות גדולים בארץ ובחו"ל. מרבית הלקוחות שאנחנו עובדים איתם הם לקוחות חוזרים ואנחנו חלק מכל מיני סוכנויות ענק כולל "איבן פשן "בבולגריה וסוכנויות בארצות הברית ובאיטליה. המיוצגים חותמים אצלי לשנתיים כהסכם ראשוני ואנחנו משקיעים בהם בפרק הזמן הזה בממוצע 40 אלף שקל אבל זה משתלם לכולם. המיוצגים שלי עבדו במגוון רחב של עבודות, ביוטי, קז'ואל, חליפות, שמלות, תכשיטים, פרסומות, תפקידי משחק, מסלולים ויש כאלה, כולל גברים שמרצים על הסיפורים האישים שלהם מעוררי ההשראה ברחבי הארץ".

פגשנו ביום צילומים כמה מהמיוצגים של הסוכנות שהסכימו להיחשף. הנה הסיפורים שלהם. 

רותם גבאי, זמרת – יוצרת יפהפייה בת 25 השתתפה בגיל 17 ב"דה וויס" כשאביב גפן בחר בה להיות המנטור שלה והגיעה עד שלב מתקדם בתוכנית . היא התחילה להופיע אבל אז הגיע מועד גיוסה, היא שירתה כזמרת בלהקת חיל האוויר ולאחר שחרורה למדה שלוש שנים בביה״ס למוזיקה ״רימון". היא כותבת ומלחינה ומנגנת על תופים וגיטרה. עכשיו היא מוכנה לפרוץ ובגדול :"ההשראה שלי במוזיקה היא אבריל לוין הזמרת- יוצרת הקנדית ומוזיקת הפופ-פאנק שלה. המוזיקה היא בראש סדר העדיפויות שלי , מה7/10 הושפעה היצירה שלי במחסום שהגיע מכאב גדול. יש לי שירים שלי שמחכים לצאת ועם הגב של עוזי בובה, אני לא שוללת ללכת גם לכוכב הבא״.

רותם בזוגיות עם אישה, מלבד המוזיקה בזמנה הפנוי עובדת בספארי ומגדלת לא מעט בעלי חיים שהם אהבה ענקית עבורה וחלק עצום מאישיותה.

רותם גבאי. צילום: זוהר שטרית
רותם גבאי. צילום: זוהר שטרית



עומרי לוטטי, רווק בן 32, הוא מקעקע מקרית מוצקין, בעל סטודיו מצליח שם. 70% מגופו מקועקע. הוא מוכר מאד בצפון אבל החלומות שלו יותר גדולים. "מגיל 15 אני בעניין של קעקועים, למרות ההתנגדות הראשונית של ההורים. החלום שלי הוא להיות אייקון בתחום הקעקועים, אחת המפורסמות שהוא קעקע היא  הזמרת עדי ביטי. לא רק בארץ גם לפרוץ בחו"ל, עוזי ממנף את הקריירה שלי,  הייתי כבר בתוכניות טלוויזיה, בכתבות בעיתונות, באינטרנט, ודברים מתחילים לקרות".

עומרי לוטטי. צילום: זוהר שטרית
עומרי לוטטי. צילום: זוהר שטרית

עדן סימלמיץ מאילת בת 15 וחצי, עושה צעדים ראשונים כדוגמנית. היא אומצה בגיל 9 וחצי על ידי בטי סימלמיץ, סגנית ראש העיר אילת וממלאת מקומו ובן זוגה חיים, מנכ"ל מלון ברשת "אסטרל", והיא בתם היחידה ואומרת שמצאה את ההורים האולטימטיביים שלה ומה שהיה קודם לא נחשב. "גדלתי למשפחה קשת יום, דיברתי רוסית,  עברתי לגדול אצל סבתי, בגיל שמונה התברר לי שהגבר שהיה עם אימי הוא לא אבי הביולוגי. אני לא יודעת מיהו אבי האמיתי ואימי הביולוגית ויתרה עלי. בשלב מסוים היה צריך להוציא אותי מהבית וגדלתי תקופה בפנימייה. יכולתי לקחת את חיי לכיוון רע  ולמצבים לא טובים אבל אז באו בטי וחיים והצילו את חיי והם התהפכו ב-180 מעלות. היום אני ילדה מאושרת שחיה בבית חם ואוהב, לומדת בתיכון, תלמידה טובה,  ולא אוותר על תעודת בגרות. אני רוצה שיכירו אותי ואני רוצה לדגמן ולהצליח. בבוא היום, מי שיעמדו מתחת לחופה שלי הם בטי וחיים,  ההורים האמיתיים שלי. בטי: "עדן היא מתנה שקבלנו.  אני לא חושבת שאם היו לי ילדים משלי הייתה לי כזאת ילדה מוכשרת ונפלאה שמלמדת אותנו יותר ממה שאנחנו מלמדים אותה".

עדן סימלמיץ. צילום: זוהר שטרית
עדן סימלמיץ. צילום: זוהר שטרית

דן שמואל בן 30, מהקריות הוא דוגמן ומנהל לקוחות בהייטק.  "עד גיל 15 שקלתי  147 ק"ג ואז התחלתי לעשות שינוי עם  תזונה שנקראת "האדם הקדמון" שדומה לפליאו. הגישה הפליאוליטית מאמינה באכילה מזון בצורה הטבעית ולא המעובדת שלו, עם שומן וחלבון ופחות פחמימות. הצלחתי לרדת 80 ק"ג והתחלתי להתאמן והיום עם מסה בונת שריר ושני מאמנים, אני שוקל 90 קילוגרמים. הגעתי לעוזי כי מעבר לדוגמנות אני רוצה לעבוד, להשפיע ולייצר שינוי, אצל ילדים שסבלו כמוני מעודף משקל גדול בילדות ובנעורים. כדי להראות שיש להם לאן לשאוף.  רק לאחרונה טיפלתי בילד כזה ולאור ההצלחה אני משוכנע שזה משנה חיים.  

דן הופיע על שער המגזין " malvie" הצרפתי.

דן שמואל. צילום: זוהר שטרית
דן שמואל. צילום: זוהר שטרית

דסטה איילה בת 20, עלתה לארץ בגיל 6 מאתיופיה. למרות ה-159 ס"מ שלה ומקרה האונס שעברה בגיל ילדותה, האמביציה שלה להגשים את החלומות והמטרות שלה ובכך גם להווות השראה לנפגעות ונפגעים, הם בשמיים. "אני כאן כדי להגשים את החלומות והמטרות שלי וחשוב לא פחות להשפיע. וככה הגעתי לעוזי. דסטה למדה בבית ספר דתי, אביה הוא נוצרי שהתגייר, להוריה זה פרק ב' לאביה היה כבר ילד ולאימה ילדה,  כשהם עלו לארץ.  אחיה מאבא לא עלה כי הוא לא נחשב ליהודי וכל המשפחה שלו באתיופיה. יצאתי עם בנים, אבל הבנתי שזו לא  המשיכה שלי וכיום אני גרה בת הזוג שלי בבני ברק. באהבה גדולה. כבר שנתיים אנחנו יחד והכי חשוב לי לדבר עם צעירות, להזהיר אותן וגם להוות בשבילן השראה לחיים. 
דסטה, עשתה עבודות כגון ביוטי וברטלים לחברת MELV, הופיעה על שער המגזין " Quadro" האיטלקי ו-שער על מגזין " vigour" קנדה.

דסטה איילה. צילום: זוהר שטרית
דסטה איילה. צילום: זוהר שטרית

UDM בית לטאלנטים, בן ציון גליס 18 פתח-תקווה
עוזי בובה: 055-9137237
אינסטגרם: @udm.agency
אתר אינטרנט: https://www.udm.co.il/