מקודם

האסתטיקה של הבית – לא מה שחשבתם

ניקוי ספות מקצועי להסרת הכתמים המורכבים ביותר צילום: יח"צ כרישים בניקיון
ניקוי ספות מקצועי להסרת הכתמים המורכבים ביותר צילום: יח"צ כרישים בניקיון

גם כשנראה לך שאחרי עבודת ניקיון מפרחת, כל הבית נקי "למשעי", חשוב שתדעי שיש אלמנטים, כמו: ספות ושטחים, שלא משנה כמה תשקיעי בניקיונם, עדיין יישארו לכלוכים שיתפספסו או שאריות אבק שלא תצליח להסיר, אז מה את עושה? התשובה בכתבה

88 שיתופים | 132 צפיות

אם את מגדירה את עצמך כ"חולת ניקיון" את ודאי מכירה את התחושה הזאת, שמגיעה אחרי שעות רבות של ניקיון בהן: צחצחת, שפשפשת, מירקת, הברקת ולמעשה, ניקית כל דבר בבית שהינו בר ניקוי, ואז.. את סוף סוף נושמת לרווחה, בידיעה שהבית עומד סוף סוף בסטנדרטים שלך..

אבל, לדאבונך, במידה ותחשבי על כך בצורה מעמיקה, תגיעי להבנה כי יש אזורים ומשטחים, שלא משנה כמה תשפשפי או בכמה מוצרי ניקיון ייעודיים תשתמשי, עדיין עלולים להישאר בהם כתמים סרבניים, לכלוכים, חיידקים ומזיקים. כך לדוגמא, לא משנה כמה זמן ומאמץ תשקיעי בניקוי הספות, אם אין ברשותך, כלים מתקדמים, חומרים איכותיים וטכנולוגיות חדשניות עבור המטרה, לא תצליחי להשיג תוצאה של ניקיון מושלם.

גם כאשר זה נוגע לאלמנטים נוספים כמו, שטיחים ולמזרנים, אי אפשר באמת להצליח ולהשיג את רמת הניקיון הרצויה בהתבסס על אמצעי ניקיון ביתיים. 

ניקוי כורסא להסרת הכתמים המורכבים ביותר צילום: יח"צ כרישים בניקיון
ניקוי כורסא להסרת הכתמים המורכבים ביותר צילום: יח"צ כרישים בניקיון

חשיבותו של  ניקיון ספות מקצועי תקופתי

אם יש דבר אחד אשר משותף לספות, שטיחים ומזרנים (מעבר לתועלות הפונקציונליות הרבות אותן הם טומנים בחובם), זאת העובדה שאלמנטים אלו חשופים להצטברות של לכלוך ואבק – כאשר, הם עלולים לספוח אליהם כמויות גדולות במיוחד של לכלוך ועם הזמן, אף להוות כמפגע בריאותי, אשר יסכן את דיירי הבית (והוא עלול להוות סיכון בעיקר לילדים צעירים או ולדיירים הסובלים מאסטמה או בעיות בדרכי הנשימה).

מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה להקפיד על ניקוי יסודי של השטיחים, הספות והמזרנים, לכל הפחות בתדירות של פעמיים בשנה.
הליך הניקוי של אלמנטים אלו, אמור להתבסס על מספר שלבים: בשלב הראשון, יש לבצע שאיבה עמוקה של האבק, בשלב הבא, יש לדאוג להליך ניקוי תוך שימוש בחומרים ייעודיים המתאימים לסוג הספציפי של הבד והשלב האחרון יהיה שטיפה – אשר מטרתה להסיר את השאריות של חומרי הניקוי – כידוע, שאריות שכאלו, עלולות לגרום לנזק לבד.
כאמור, הדרך הטובה ביותר להבטיח ניקיון ספות יסודי, עוברת בבחירת חברת ניקיון מקצועית ומנוסה, המחזיקה בציוד הטכנולוגי המתקדם ובחומרי הניקוי, אשר יאפשרו לה לבצע את עבודת הניקיון בצורה יסודית ובלתי מתפשרת.

ניקוי ספות להסרת הכתמים המורכבים ביותר צילום: יח"צ כרישים בניקיון
ניקוי ספות להסרת הכתמים המורכבים ביותר צילום: יח"צ כרישים בניקיון

חשיבות הפנייה לחברה מקצועית

זה אומנם נכון, שבכל סופר מציעים לא מעט חומרי ניקוי, אשר מיועדים באופן נקודתי לניקוי ספות, ניקוי שטיחים או ניקוי מזרנים.
יחד עם זאת, גם אם תערכי בירור יסודי ותבחרי את מוצר הניקוי המומלץ והאפקטיבי ביותר, עדיין לא תצליחי להשיג את רמת הניקיון, אותה ניתן להשיג באמצעות שימוש בציוד מקצועי.
בכדי להבטיח שהחברה הנבחרת, אכן ערוכה לספק את שירותי הניקיון הטובים והאיכותיים ביותר, ההמלצה תהיה לשים דגש על מספר פרמטרים בהליך הבחירה:

  • אופן הניקוי – כדאי לוודא באלו טכנולוגיות, מכשירים וחומרי הניקוי החברה עושה שימוש לצורך ניקוי הספות/ מזרנים/ שטיחים – ההמלצה היא לנסות ולדלות כמה שיותר פרטים על שלבי ותהליכי עבודת הניקוי.
  • השירותים המוצעים – האם החברה ערוכה לנקות ספות מכל הסוגים? האם הציוד שברשותה מתאים לניקוי כל סוגי השטיחים? בסופו של דבר, קיימת חשיבות גבוהה לבדוק שהחברה אכן ערוכה לטפל בספה או בשטיח הפרטני שלכם – כאשר, שימוש בחומרים לא מתאימים, עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לשטיח או לספה. 
  •  מחיר – כמובן, שגם להצעת המחיר אשר תסופק על ידי החברה תהיה השפעה על הבחירה. יחד עם זאת, כדאי לשים דגש על היחס העלות אל מול התועלת – לפעמים שווה לשלם קצת יותר, על מנת ליהנות משירותי ניקיון בסטנדרטים הגבוהים האפשריים. 

כמובן, ששיחת ייעוץ ראשונית עם נציג מטעמה של אותה החברה והעלאת השאלות הרלוונטיות, הן פעולות אשר יאפשרו לבצע בחירה מושכלת ונבונה באותה החברה – וכאמור, בחירה נבונה, תעלה במידה רבה את הסיכוי לתוצאה אשר תענה על שביעות רצונכם המלאה.

להבטיח את הבחירה הנכונה

מעוניינת ליהנות מספות נקיות? רוצה להבטיח שהשטיחים יהיו נטולי אבק וחיידקים?
במידה וכן, תשמחי לגלות כי חברת הכרישים, עושה שימוש בטכנולוגיית קיטור מיוחדת, אשר גם מתיזה מים וגם מבצעת שאיבה במקביל. הטכנולוגיה החדשנית מותאמת לניקוי של כל סוגי הספות, המזרונים והשטיחים והיא אף יודעת לזהות, באלו אזורים להשקיע מאמצים גדולים יותר, על מנת להשיג את התוצאה הרצויה.
אז במקום להחליף את הספה או להסתובב מוטרדת בידיעה שהספה לא מספיק נקייה, את מוזמנת ליצור קשר עם חברת "כרישים בניקיון" ולאפשר ליהנות מספה רעננה, ריחנית ונקייה, בסיום העבודה. 

לעוד פרטים מוזמנים לבקר באתר שלנו – https://krishim.co.il/
טלפון להזמנות מהירות לכל הארץ – 052-6722799
או להשאיר פרטים כאן >>