מקודם

אסתטיקה שהיא דרך חיים: ד"ר עמי איל

לא רק ניתוחים. צילום: שאטרסטוק
לא רק ניתוחים. צילום: שאטרסטוק

 ד"ר עמי איל, טייס במילואים, רופא וכירורג בכיר וכיום מומחה ברפואה אסתטית חדשנית עם כל מה שאתן צריכות לדעת על טכנולוגיה מתקדמת וחומרי מילוי 

88 שיתופים | 132 צפיות

הוא בוגר של בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב ועבד כ-30 שנה בבית החולים איכילוב. בנוסף, הוא טייס וסא"ל במיל' בחיל האוויר ויזם בתחום ההייטק והטכנולוגיה. כלומר, אפשר להיות בטוחות ולהפקיד בידיו של ד"ר עמי איל את הפנים שלכן.

טיפולים אסתטיים מתבצעים בדרך כלל באזור הפנים, שללא ספק מהווים את כרטיס הביקור הראשוני שלנו לפני כל מפגש. כך שחשוב לבדוק היטב ולבצע תחקיר מעמיק לפני כל טיפול ולוודא כי המטפל המבצע הוא רופא במקצועו עם מיומנויות וטכניקות מוכחות, בעל וותק וניסיון בתחום וכי מתבצע מעקב גם אחרי ביצוע ההליך הרפואי.

ד"ר איל, מה מביא אותך לתחום האסתטיקה?

"אסתטיקה עבורי היא דרך חיים והיא סובבת אותנו בכל התחומים. אחרי שנים ככירורג שטיפל באנשים חולים מאד, הרגשתי צורך ותשוקה לעבוד ולטפל באנשים בריאים ורצון לשפר את מראה לצעיר יפה ואסתטי יותר. בשנים האחרונות פתחתי את המרכז ברמת החייל, שם אני מתמחה בשילוב של טכנולוגיות רפואיות מהמובילות בעולם, עם חומרי מילוי הנחשבים לטובים ביותר בתחום. את האבחון הראשוני אני עושה בעצמי היות והנושא דורש אחריות ומחויבות אישית כלפי הלקוח, וגם בגלל שאני לא סומך על אף אחד, בטח בתחום כל כך רגיש כמו הפנים של המטופלים שלי. אני מטפל אישית בכל הלקוחות וגם בהמשך אני הוא זה שנמצא במעקב ומבצע את המשך הטיפול".

ד"ר עמי איל. צילום: יח"צ
ד"ר עמי איל. צילום: יח"צ

אתה אומר שאסתטיקה זה אורח חיים, תוכל לפרט בבקשה?

"תחום האסתטיקה מתפתח בצעדי ענק בשנים האחרונות. עם הרבה חידושים טכנולוגיים ומוצרים טובים ומועילים יותר. הגידול נובע מהצורך של אנשים להיראות טוב יותר. אסתטיקה קשורה לאיך אנחנו נראים, מתלבשים, מתנהלים ואפילו איך הבית שלנו נראה. אסתטיקה היא מפתח לחיים יפים יותר. המראה שלנו משפיע ישירות על ההרגשה הפנימית של כל אחד, ועל הביטחון העצמי שלו. מנעד הגילאים של לקוחותיי נע בין 45 עד 80 ואפילו יותר. כך שאפשר להבין שאנשים בכל גיל ובכל מצב שואפים להיראות ולהרגיש טוב יותר. ומדוע לא?".

מה זה בשבילך רפואה אסתטית?

"שיפור. לשפר את המראה ולהראות צעירים ורעננים יותר, אני לא עושה שינוי של המראה. רק משפר ומשדרג אותו, לא שינויים קיצוניים דרמטיים כי אם נגיעות קטנות שעושות הבדל גדול. המטופלות שלי לעולם לא תיראנה 'עשויות'. הטכנולוגיות המתקדמות הקיימות אצלי במרפאה מאפשרות לי לעשות טיפולים לשיפור תוך שמירה על מראה טבעי".

לקוחות מכל הגילאים. צילום: שאטרסטוק
לקוחות מכל הגילאים. צילום: שאטרסטוק

מה התהליך שעור הפנים עובר במהלך השנים?

"לעור שלוש שכבות", מסביר ד"ר איל. "השכבה הראשונה והחיצונית היא העור ותת העור שעומקה כמילימטר וחצי. (האפידרמיס והדרמיס), ובה נמצאים הנימים, כלי הדם, המלנין שאחראי על צבע העור ותאי הפיברולסטים המייצרים את הקולגן. הקולגן שהינו חלבון משמש כפיגום השומר על גמישות העור ועל האלסטיות שלו. עם השנים רמת הקולגן בפנים יורדת והעור מידלדל. בשכבה השנייה נמצא השומן, שנעלם עם הגיל והשנים, וגם אותו ניתן למלא ולהשלים. ובשכבה השלישית בעומק של 4.5 מ"מ נמצא השריר. עם השנים השריר נמתח והופך רפוי ואיתו עור הפנים נופל. את השריר ניתן כיום לקצר ולמתוח באמצעות טכנולוגיה מתקדמות".

איך מחזירים את הקולגן לעור הפנים?

"עם השנים הגוף מפסיק לייצר את הקולגן ונוצרים נפילות ושקעים בפנים. בעזרת מכשיר הלייזר ומכשיר האולטרא שבקליניקה ובשילוב חומרי המילוי מהטובים שיש, ניתן להשיב נפחים לפנים ולהביא את הגוף לייצר קולגן פי 150%. בעזרת מכשיר הדמיה אני יודע בדיוק היכן למקד אנרגיה מרוכזת לשריר וכתוצאה מכך העור נמתח. את שכבת השומן שנעלמה עם השנים אני ממלא עם חומרים טבעיים לרוב חומצה היאלרונית המחזירה נפחים שאבדו, מרימה אזורים שנפלו, ממלאת קמטים ומחליקה קמטוטים שמגיעים עם הגיל. בעזרת 'סקין בוסטר' שהינו סוג של חומצה היאלרונית ייעודית ניתן לשפר מיידית את מרקם העור".

טכנולוגיה שעובדת. צילום: שאטרסטוק
טכנולוגיה שעובדת. צילום: שאטרסטוק

האם ניתן למתוח את שרירי הפנים ללא ניתוח?

"בוודאי שכן. השריר הדק שמחזיק את הפנים הולך ונמתח עם השנים. קיצור השריר ומתיחה מחדש יגרום לעור הפנים להיות מתוח, חלק וללא קמטים. עד היום ניתן היה להגיע לתוצאות משביעות רצון רק בניתוח שכולל הרדמה כללית וזמן החלמה ארוך. באמצעות מכשיר האולטרא ניתן לדחות ואף להחליף את הצורך בניתוח ולשפר את ייצור הקולגן בשיעור של פי כ-150%. בעזרת מכשיר האולטרא והאנרגיה המרוכזת שהוא מספק, ניתן לקצר ולמתוח את השריר, לשפר את מרקם העור, לייצר מחדש את הקולגן, ולהשיג מראה רענן, טבעי וצעיר יותר".

וכיצד ניתן לטפל בפיגמנטציה וכתמי שמש?

"בעזרת מכשיר הלייזר 22M של חברת 'לומיניס' העולמית, שהוא הדור החדש של מכשירי הלייזר והיחיד שניתן לטפל בו גם בקיץ. ובאמצעותו אפשר להעלים את הכתמים בפנים ובכפות הידיים. קרן אור עוצמתית ומרוכזת באורך הגל המתאים לצבע הכתם מתבייתת על המלנין ומפוררת אותו. לתוצאות מושלמות יש לעשות בין 3-6 טיפולים. הטיפול מבוצע עם חומר אלחוש והתוצאות מדהימות. המכשיר גם מסיר צלקות שהן כתוצאה מטראומה של העור או צלקות אקנה, מחדש את העור וגורם לייצור קולגן חדש".

הסוף לכתמי הפיגמנטציה. צילום: שאטרסטוק
הסוף לכתמי הפיגמנטציה. צילום: שאטרסטוק

מהו מכשיר האולטרא ואיזה טיפולים ניתן לבצע איתו?

"זהו המכשיר היחידי שמאושר על ידי ה-FDA האמריקאי לטיפולי אסתטיקה, הרמת פנים ומיצוק העור. המכשיר כולל מערכת הדמיית אולטרא סאונד המאפשרת לרופא לראות בדיוק של עשירית המילימטר את כל שכבות העור, השומן והשריר. כך יכול הרופא המטפל לכוון קרן עוצמתית וממוקדת שתכווץ את שרירי הפנים הרפויים. הקרן גם גורמת לעליה של יצור הקולגן פי 150% יותר. כיווץ וקיצור השריר מרים את הפנים, מותח אותם, משפר את מרקם העור והופך אותו לאלסטי יותר, וגם מחזיר לו את הגמישות והברק שאבדו. הטיפול מתאים לפנים ולצוואר. תוצאות ניתן לראות תוך 3 חודשים ועם הזמן זה הולך ומתעצם. התוצאות נשמרות לשנתיים".

ד"ר עמי איל מתבלט בשוק הרפואה האסתטית בזכות ידע האדיר שצבר במהלך שנותיו כרופא כירורג מנתח, במיומנויות הטכניות הגבוהות, בתשוקה שלו לאסתטיקה והמסירות שלו ללקוחותיו. הם אלו שהציבו אותו בחוד החנית וכמאסטר מוביל בתחום הרפואה האסתטית. ד"ר ייל הינו בין היחידים בתחום שמעניק ללקוחותיו טיפולי מעטפת שלמים המשלבים טכנולוגיות מתקדמות עם חומרי המילוי הטובים ביותר בתחום.

בית הרופאים. הברזל 11 רמת החייל, תל אביב. | טלפון: 1-700-700-258 | אתר