אלדו, 649.90 ש"ח. צילום: יח"צ
אלדו, 649.90 ש"ח. צילום: יח"צ

מותג הנעליים הבינלאומי ALDO משיק את קולקציית סתיו-חורף 23, עם דגמים חדשים של נעליים שהן לא רק שיקיות ברמות, אלא גם נוחות בצורה יוצאת דופן - קצת כמו ללכת על כרית

88 שיתופים | 132 צפיות

נכון שעוד קשה לנו לדמיין את עצמנו במגפיים, אבל הערבים כבר הולכים ומתקררים, ולפני שנרגיש נצטרך להיפרד לכמה חודשים טובים מהסנדלים והכפכפים ולהתאבזר בנעלי סתיו וחורף. כנשים חובבות סטייל אנחנו יודעות שבחירת נעליים ומגפיים הן לא עניין של מה בכך, אבל עוד משהו חשוב שגילינו בשנים האחרונות הוא שהסטייל לא צריך לבוא על חשבון הנוחות. ממש לא.

מותג הנעליים הבינלאומי ALDO מציג את קולקציית סתיו-חורף 23, שמתבססת בדיוק על זה: טכנולוגיית הנוחות Aldo Pillow Walk, Aldo Lightweight Technology ו- Aldo Flex שיהפכו את ההליכה שלכן לקלילה ונעימה, מבלי לוותר על הלוק.

אלדו, 349.90 ש"ח. צילום: יח"צ
אלדו, 349.90 ש"ח. צילום: יח"צ

Pillow Walk™, הטכנולוגיה שעשתה מהפכה בעולם ההנעלה, נמצאת בקולקציה הזו במגוון דגמים רחב יותר הודות לביקוש הרב, ולצד העקבים היא קיימת הפעם גם בנעליים הטרנדיות ביותר של העונה – מגפיים, מגפונים וסניקרס, ומגוון רחב של דגמי גברים. באמצעות הטכנולוגיה הזו מעוצבות הנעליים עם כריות מוקצפות בצפיפות כפולה ומדרסים מרופדים, המותאמים בקפידה לעקב וכריות כף הרגל. כך מעניקות הנעליים נוחות לאורך כל היום, גם אם מדובר בעקבי סטילטו דקיקים.

ה-ALDO Lightweight Technology  היא טכנולוגיה שמייצרת סוליות פנימיות קלילות ורכות, גם סוליות בצפיפות גבוהה, אך עם זאת קלילות, שהופכות כל צעד לקפיצי במידה מדויקת. בחלק מדגמי הנעליים משולבות יותר מטכנולוגיה אחת, לנוחות מקסימלית. 

בקולקציית הגברים (בעיקר) ממשיכה הרשת גם עם טכנולוגיית ה-Flex, נעליים שהגמישות שלהן היא שם המשחק. הן מעוצבות מהעורות הרכים ביותר ובעלות סוליות גמישות במיוחד עם גומי, המגביר את השליטה בצעדים בזמן ההליכה.

אבל הכי חשוב – כשאמרנו טרנדיות, למה התכוונו? ובכן, הנעליים בקולקציה הנוכחית מעוצבות בהשפעת כמה קונספטים עיצוביים ואופנתיים, כך שלא תוכלי לפספס אף לא אחד מהטרנדים החמים לחורף הקרוב.

1. חום הוא השחור החדש (והוא הכל חוץ מגוונים ניטרליים משעממים): בעונה הזו נשלב נעליים בגווני אדמה בלוקים מינימליסטים. עם מגפי פלטפורמה נוסטלגיים מעל הברך, עקבים קלאסיים וצללית סוליות עבות, בשילוב טכנולוגיות ה- Flex וה- Pillow Walk™. המפתח ללוק מושלם הוא תמיד התאמות ושילובים של אביזרים.

אלדו, 649.90 ש"ח. צילום: יח"צ
אלדו, 649.90 ש"ח. צילום: יח"צ

2. דנים וכסף: דנים הוא כידוע כבר מזמן לא רק בד, אלא אורח חיים אייקוני. בסתיו הזה נראה לא מעט שילובים בין ג'ינס דקדנטי וכסף מבריק, שיקחו את הלוק שלכן לגבהים חדשים, במראה מתוחכם של תחילת שנות ה-2000, (אבל הפעם, בניגוד ללפני 20 שנה, גם יהיה לכן נוח הודות לכנולוגיית ALDO Pillow Walk™- שהופכות גם את העקבים הדקים והגבוהים ביותר לנוחים), בשילוב פופי בסגנון Y2K של תיקי כתף כסופים, או בעיטור אבני ריינסטון שיתנו את הטאצ' הזוהר לאנסמבל שכולו כחול.

אלדו, 449.90 ש"ח. צילום: יח"צ
אלדו, 449.90 ש"ח. צילום: יח"צ

3. רודיאו דיווה: הקסם הכפרי של מגפי הבוקרים בטוויסט אורבני. מהמישורים הפתוחים ועד לזמזום הבלתי פוסק של רחובות העיר, עם תיפורים מורכבים, טקסטורות עור חלקות וגבהים שונים – כל זוג מספר סיפור של רוח לא מאולפת עם סגנון שאין להכחישו, וכמובן הגלאם של אלדו, בשילוב תיק פאוצ' מתכתי שיעשה את העבודה.

אלדו, 499.90 ש"ח. צילום: יח"צ
אלדו, 499.90 ש"ח. צילום: יח"צ

4. גלאם גראנג': בעונה הקרובה נחזור גם לתרבות הגראנג' של שנות ה-90, עידן של מרד נעורים אפל אך זוהר. הקולקציה כוללת אוסף אפל ושחור לגמרי במגוון סגנונות, הגולשים אפילו למחוזות הגותיים, בשילוב של חומרים נמתחים מעור וניילון;  מגפי פלטפורמה עד על הברך בהשראת עידן דוגמניות העל, צ'וקרים מקטיפה ועוד; לצד קלאסיקות כמו נעלי לואפרס עם אבזם קריסטל – שהם פריט החובה לחורף הקרוב.

אלדו, 499.90 ש"ח. צילום: יח"צ
אלדו, 499.90 ש"ח. צילום: יח"צ

ומה עם הגברים? קולקציית הגברים לסתיו-חורף 2023 עוצבה בסגנון אדג' חיוני. היא כוללת מגוון של סגנונות המגלמים את האיזון המושלם בין הקלאסי לעכשווי, עם נעלי ספורט נצחיות בגווני אוף וויט עם רמזים של ירוק או אפור; נעלי ספורט היברידיות עם סוליות עבות אך קלילות וטקסטורות סריג; מגפי צ'לסי בגימור עור חלק וסוליות גומי ועוד.

אז מי תהיי החורף? דיווה או נערת גראנג'? האם תלכי בסטילטו או במגפיים עד מעל הברך? האמת – זה בכלל לא משנה, העיקר שיהיה לך נוח. ויהיה לך.

קולקציית חורף-סתיו 23 של ALDO, להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר 

 

אלדו, 349.90 ש"ח. צילום: יח"צ
אלדו, 349.90 ש"ח. צילום: יח"צ