other stories & מגיעים לארץ. דיברנו עם המעצבת הראשית

האח הכי יוקרתי ממשפחת H&M מגיע לקניוני עזריאלי לשמחת הפאשניסטות. המעצבת הראשית שלו מחלקת מחמאות לטעם של נשות ישראל ואומרת: "אנחנו לא עושים העצמה נשית, נשים מעצימות את עצמן"

88 שיתופים | 132 צפיות

בטיימינג מושלם, בדיוק בזמן בו כבר אפשר לצאת לחו״ל, אבל עדיין מדובר באתגר מבחינה בירוקרטית ורפואית, מגיע לארץ המותג other stories &. מבין כל המותגים האחרים מבית H&M, הוא נחשב למותג שמזוהה יותר עם אופנה וזוכה לחיבת פאשניסטות ברחבי העולם, גם הישראליות, שלא מוותרות על כניסה לאחת מהחנויות המתוקתקות שלהם כחלק מהרוטינה של שופינג בחו״ל.

>> מעדיפה לתרום למאבק האקלים? 16 חנויות ואתרים לבגדי יד שנייה

other stories & | צילום: יח"צ
other stories & | צילום: יח"צ

אז מה ההבדל בינו לבין H&M? השפה העיצובית קצת יותר ״פיין״, הסגנון יותר בוגר (אבל לא בהכרח יותר מבוגר), עשוי, מהודק ומיושב – בקטע טוב של המילה. וכמו שהאופנה ממוצבת רמה אחת מעל, כך גם המחירים. אלה בגדים שפחות מאפשרים קנייה רגשית, ויש בהם משהו שמעודד קנייה יותר מושכלת ועריכה אינטליגנטית של המלתחה, כי רובנו לא נוציא סתם ככה מאות שקלים על חולצת משי או תיק קרוסבודי, בקנייה ספונטנית בקניון. אפשר לומר שמדובר בזרוע האופנה הפחות מהירה של קבוצת H&M, לצד המיצוב של COS.

other stories & | צילום: יח"צ
other stories & | צילום: יח"צ

"אנחנו לא עושים העצמה נשית, נשים מעצימות את עצמן. אנחנו יותר צנועים מזה, כל אישה יכולה לבטא את סגנונה האישי"

״מה שמייחד את 'other stories &' הוא סגנון יותר נשי ומודרני, יותר לבוש, עם אפשרות ליצור סטייל אישי״, מסבירה רוקי אף אקנשטם ברניקה, מנהלת המותג והקריאייטיב העולמית, ומספרת על ההחלטה לחלק את הקולקציה לאטלייה של 3 ערים, שבראש כל אחד מהם עומד מעצב נפרד: בשטוקהולם, פריז ולוס אנג'לס. משם יוצאים עיצובים בסגנונות שונים, תחת המטרייה של ברניקה, מעצבת העל, המעורבת בכל הקולקציות ברמת העיצוב והקרייאיטיב. ניחשתן נכון, הסגנון של שטוקהולם פונקציונלי-מינימליסטי, הווייב של הקו שמגיע מפריז זכה כמובן לתגית הרומנטית, והקולקציה של לוס אנג׳לס היא עירוב של גלאם, רוקנרול ובגדי ערב – נערת קליפורניה סטייל.

בעולם של אופנה גלובלית, חוצת גבולות, בו כל אחת לובשת כל דבר בכל מקום, הרעיון הזה לא קצת מיושן?
״אנחנו רק מגישים את הצעת הסטיילינג״, פורטת ברניקה את הרעיון בשיחה שנערכה עמה עם הגעתה לארץ לרגל ההשקה: ״אנחנו סומכים על כל אישה שתהיה אקלקטית. אנחנו לא עושים העצמה נשית, נשים מעצימות את עצמן. אנחנו יותר צנועים מזה״, היא אומרת בחיוך, ״כל אישה יכולה לבחור לעצמה את הסגנון המתאים לה ולבטא את סגנונה האישי״.

other stories & | צילום: יח"צ
other stories & | צילום: יח"צ

לארץ תגיע הקולקציה השלמה, שתימכר בשתי החנויות הראשונות שייפתחו בקניוני עזריאלי: ב-15 בנובמבר בתל אביב וב-18 בנובמבר בירושלים וטווח המחירים הוא 25-1,250 ש"ח

other stories& | צילום: יח"צ
other stories& | צילום: יח"צ

לארץ תגיע הקולקציה השלמה, מכל הערים, כולל מוצרי הטיפוח לגוף, שתימכר בשתי החנויות הראשונות שייפתחו בקניוני עזריאלי: ב-15 בנובמבר בתל אביב וב-18 בנובמבר בירושלים וטווח המחירים הוא 25-1,250 ש״ח. "הגישה הישראלית לאופנה היא אקספרסיבית, אינדיבידואלית מאוד ומעוררת השראה, ולכן, אנו מאמינים שהקולקציות המגוונות שלנו, יתאמו את האופן בו הנשים הישראליות יוצרות את מראן וסגנונן האישי", מסכמת ברניקה, בסגנון סקנדינבי אוהד.

>> מדריך הטרנדים המלא לסתיו חורף 2021-2022

רוקי אף אקנשטם ברניקה, המנהלת הקריאטיבית של others tories & | צילום: יח״צ
רוקי אף אקנשטם ברניקה, המנהלת הקריאטיבית של others tories & | צילום: יח״צ