מותג האופנה שכבש את האינסטגרם בדרך לישראל

הקמפיין של בוהו | צילום: יח"צ
הקמפיין של בוהו | צילום: יח"צ

היצע וייצוג של נשים בכל המידות, מחירים נהדרים ובגדים שיצטלמו יפה באינסטגרם. המותג שגרם לפאשניסטות להתאהב נוחת בישראל

88 שיתופים | 132 צפיות

כמו נקסט ואסוס, עוד חברת אופנה המתמחה במכירות אונליין נוחתת בישראל עם הבטחות לכבוש את השוק המקומי והפעם קבלו בברכה את רשת בוהו (Boohoo). רשת האופנה השיקה גרסה מקומית לאתר המצליח שלה, מה שיכול להגביר את המכירות בשוק המקומי.

לא סתם הפאשניסטות הישראליות ומעבר לים התאהבו בבוהו, המותג מציע עיצובים טרנדיים ובמגוון רחב של סגנונות, ביניהם הרבה בגדים שמזכירים את סגנונן של פאשניסטות כמו קיילי ג'נר, בילי אייליש ורוסליה, שנחשבות לסלבס עם השפעה נרחבת על הטרנדים בעולם האופנה. הרשת מכוונת את המכירות לקהל של נשים וגברים בגילאי 24-16, לכן השפה העיצובית מאוד פופית ואינסטגרמית.

מחירי הפריטים סופר זולים. כמה זולים? תוכלו למצוא שם תיקים בטווח מחירים של 100-20 ש"ח, חצאיות במחיר ממוצע של 50 ש"ח, ורוב הפריטים באתר לא עוברים את ה-100 ש"ח לפריט, וכן, גם בגרסה הישראלית המחירים נשארו בדיוק אותו הדבר. בהתאם למחיר, לא מדובר בסחורה הכי איכותית בשוק, אבל בימים אלו לצערנו הכמות חשובה יותר מהאיכות. זה הזמן להזכיר שאנחנו בעד לקנות רק מה שצריך ואפילו כשהמחירים זולים עדיף לא להתפזר, על מנת לשמור על הסביבה.

עוד סיבה שגרמה לנשים רבות ברחבי העולם להתאהב בבוהו היא העובדה שיש שם היצע מכובד ביותר וייצוג מכובד לא פחות של נשים בכל המידות והצבעים ובאמת דואגת שכל מי שנכנסת לאתר תוכל למצוא פריטים כאוות נפשה. הפאשניסטות הן לא היחידות שהתאהבו במותג, מאז הוקם המותג ב-2006 נעשו שיתופי פעולה עם לא מעט סלבס כמו זנדאיה, אריאנה גרנדה, פאריס הילטון, הראפר QUAVO וחדי האבחנה ישימו לב גם ללא מעט פנים מוכרות ברחבי האתר, ביניהם עומר נודלמן, נועם בוהדנה ומאיה קיי שהצטלמו בעבר למותג.