מעוררת השראה: בגיל 72 הפכה ציפי שביט לכוכבת אינסטגרם

ציפי שביט. השראה
ציפי שביט. השראה

בחרנו בציפי שביט למעוררת השראה בגלל שבגיל 72 הפכה את האינסטגרם למגרש השעשועים שלה וכבשה דור חדש של מעריצים שלא הכירו אותה קודם

88 שיתופים | 132 צפיות

אף אחד לא צפה את זה, בטח לא ציפי שביט, אבל בגיל 72 היא הפכה, בעזרת האינסטגרם, למשפיענית רשת, כוכבת בעלת 114 אלף עוקבים (נכון לרגע כתיבת שורות אלה), המשתמשת בכלי החדש כדי לפזר אנרגיה טובה והומור וכדי לחזור לתודעה כמנצחת ואפילו כאיט-גירל, או כאיט-סבתא של הרגע. רק לאחרונה הפכה רותם סלע את שיר המטאטא של שביט לאתגר רשת מצליח, ושביט החזירה בפוסט מצליח משלה. היכולת להמציא את עצמך מחדש היא אחד הסממנים הבולטים של עולם האופנה, אבל ההצלחה של ציפי שביט חוצה את גבולות העולם הזה, מדלגת מעל משוכות הטכנופוביה ומרחיבה את הלב.

>> הוכחה חותכת שציפי שביט לוהטת

"קרה לי נס. זה פשוט חלום, משהו שלא צפיתי ושלא הכרתי ושלא יכולתי לדמיין איזה באזז הוא יעשה, וכמה שמחה הוא יביא לחיי וכמה קהל צעיר שיגיע אלי, בני נוער, חיילים. אבל הינה זה קרה ובגיל 72 המצאתי את עצמי מחדש", אומרת שביט.

ציפי שביט. השראה
ציפי שביט. השראה

איך זה התחיל?
"התראיינתי בתוכנית הבוקר של ניב רסקין ובסוף הריאיון הוא אמר לי 'בואי נעלה לאינסטגרם', אמרתי לו שנשארו לי במקרר רק קציצות, כי חשבתי שהוא מתכוון לתבשיל. מעולם עד אותו יום, לפני חצי שנה, לא שמעתי את המילה הזאת. אז הוא צילם את שנינו ואמר לי 'תסתכלי, זה טוב ותשלחי ותראי שיהיו לך הרבה עוקבים'. אז שלחתי לחבר שלי, קוראים לו אמיר הממיר והוא העלה והייתי בהלם. עוד באותו יום היו לי 1,000 עוקבים.

"אז צילמתי את עצמי מבשלת ורוקדת ואמרתי מילה על אבישקי בעלי, והמספרים הלכו וגדלו. זה היה גילוי מדהים מבחינתי שכל כך הרבה אנשים מתעניינים ומגיבים. ואז סיפרתי בדיחה מצחיקה שבה אני כאילו מדברת עם הדיאטנית שלי, ואני שולחת כלות לכותל כדי שהאישה תלמד לדבר אל הקיר, ובשלב הזה כבר המצאתי דמויות ורבקה זהבי מספקת לי כל הזמן פאות ואני מקדישה לזה לפחות רבע שעה ביום. רק עכשיו, כשאני כבר עם 114 אלף עוקבים והמספר כל הזמן גדל, אני מתחילה להעריך את ההצלחה ועדיין מנסה להבין איך זה קרה, הרי לא האמנתי שזה יכול לקרות לי. הנכד שלי בן 13 לא מתחיל את הבוקר בלי האינסטגרם שלי וגם במכבי בבדיקות דם לא מתחילים בלעדי ואני מראה הכול, את הבדיקות, את הטיפול שורש וגם את הברכה לנשיא ששלחתי ליום הולדתו ה-80".

איך הנכדים מגיבים לנוכחות שלך ברשת החברתית?
"הם מאוד מבסוטים מסבתא, מבקשים ממני שאבוא לכיתות שלהם וגם ילדים אחרים מהשכבה מבקשים. גם הרחוב עוצר ופתאום אני כל כך רלוונטית, ויש לי עוד דודבדן בבונבוניירה הזאת ששמה ציפי שביט ואני כל כך מאושרת, ורק שתדעו שאף פעם לא מאוחר לכלום".

>> איך תהפכי למשפיענית רשת?