רותם סלע היא טאלנטית האופנה של השנה

רותם סלע, זוכת פרס טאלנטית האופנה של השנה
רותם סלע, זוכת פרס טאלנטית האופנה של השנה

זו השנה השנייה שבה רותם סלע זוכה בתואר טאלנטית האופנה של ישראל. סלע אהובה על הקהל ומשלבת בין סגנון נינוח וספורטיבי לגלאם רותח על המסך הקטן

88 שיתופים | 132 צפיות

אף אחד אצלנו במערכת לא הופתע כאשר בדקנו את נתוני ההצבעה וגילינו שרותם סלע זכתה שוב, זו השנה השנייה, בתואר טאלנטית האופנה של השנה. סלע נמצאת במרכז הפריים בתודעה הישראלית ולאן שלא מסתכלים אפשר לראות אותה נהנית מהחיים וממה שהיא עושה ותמיד לבושה היטב.

רותם סלע | צילום דודי חסון למגזין "את"
רותם סלע | צילום דודי חסון למגזין "את"

סלע, הפרזנטורית המובילה של קסטרו, השתתפה השנה גם בקמפיינים של דיזיין סנטר, טורנדו, מחסני חשמל וסמסונג. היא מנחת טלוויזיה מרכזית של קשת 12 ומובילה את תוכניות הפריים טיים המובילות בארץ: נינג'ה ישראל והכוכב הבא לאירוויזיון. השנה גם השתתפה בתוכנית המערכונים "הכל תום".

סלע זוכה בקטגוריה זו השנה השנייה ברציפות, וזאת למרות שקסטרו לא נבחרה השנה לרשת האופנה המובילה. ככל הנראה ההצבעה לסלע היא ביטוי לאהבה העצומה לה היא זוכה בקרב המצביעים, ובקרב 950 אלף עוקביה באינסטגרם. היא משדרת ארציות והומור עצמי, אבל נראית מיליון דולר.

View this post on Instagram

????????????

A post shared by Rotem Sela (@rotemsela1) on

היא מביעה דעות על ענייני פוליטיקה נפיצים במקום שאחרים נזהרים לפתוח את הפה אבל זה סוד קסמה, היא לא רק פרזנטורית ומגישה אלא מביאה את כל כולה לכל דבר שהיא עושה. זו כנראה הסיבה שבעטייה נבחרה לאחרונה ל"ישראלית האהובה של העשור", בסקר שערך אתר מאקו בין גולשיו.

View this post on Instagram

עזבו אל תשאלו ???? @assiazar

A post shared by Rotem Sela (@rotemsela1) on

>> הכירו את המועמדות בקטגוריית טאלנטית האופנה

>> לכל הזוכים בפרסי האופנה 2019