תשעה אקססוריז שיעשו לך את הלילה

תשעת הפריטים בשבילכן
תשעת הפריטים בשבילכן

בוקר זה נחמד, אין לנו שום בעיה עם הצהריים, וגם עם הערב אנחנו זורמות, אבל הכי־הכי כיף לנו בלילה. למה? בגלל האקססוריז שמחכים לנו בחדר השינה

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | אסתי-לאודר

1. כרית דמוי פרווה

מה נראה כמו חיית מחמד, מרגיש כמו חיית מחמד ועושה חשק ללטף כמו חיית מחמד? כריות נוי מפרווה אפורה. ואפילו לא צריך להוציא אותן לטיול – רק לחבק ולהתכרבל.

כרית דמוי פרווה. צילום: יח"צ
כרית דמוי פרווה. צילום: יח"צ

109 ש"ח, Zara Home

2. נעלי בית

אנחנו מתייחסות במלוא הרצינות לרכישת נעלי בית משעשעות. הן חייבות להיות כיפיות, נוחות בטירוף ואידיוטיות בתכלית, ונעלי הפלמינגו שלנו ממצות את כל שאיפותינו בתחום.

נעלי בית. צילום: עדיקה
נעלי בית. צילום: עדיקה

79 ש"ח, Adika

3. באלם ניקוי אסתי לאודר

גם כשאנחנו קורסות מעייפות וכל מה שמתחשק לנו זה לזחול מתחת לשמיכה ולצלול לשינה עמוקה, יש דבר אחד שאנחנו לא מוותרות עליו לפני השינה – שגרת הטיפוח הלילית! טקס הפינוקים נפתח בניקוי אינטנסיבי של הפנים עם באלם ניקוי  Advanced Night Repair, שמסיר בשיא היעילות את כל מה שהתיישב לנו על העור במהלך היום. הוא מגיע כקרם קליל ההופך במגע עם מים לחלב ניקוי עדין, ומשאיר את הפנים נקיות, רכות וחלקלקות.

באלם ניקוי. צילום: אסתי לאודר
באלם ניקוי. צילום: אסתי לאודר

Advanced Night Repair 70 מ"ל, 135 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, אפריל, חנות הדגל בקניון איילון ובאתר

4. פיג'מת משבצות

היש בגד שינה נוח יותר מחולצת כפתורים ומכנסיים רחבים הנקשרים בשרוך? התשובה היא חד משמעית לא ואנחנו רק מחכות שיבוא היום ופיג'מה תהפוך לבגד משרד לגיטימי.

חולצת פיג'מה. צילום: יח"צ חו"ל
חולצת פיג'מה. צילום: יח"צ חו"ל

חולצה: 70 ש"ח, מכנסיים: 79 ש"ח, Zara Home

5. כיסוי עיניים כוכבים

אצלנו במיטה, כל אחד יכול להיות כוכב נולד והכוכב הבא. כל עוד הוא מודפס על כיסוי העיניים שלנו, לא נוחר ולא גונב את השמיכה.

כיסוי עיניים. צילום: הנס מוריץ
כיסוי עיניים. צילום: הנס מוריץ

49.90 ש"ח, H&M HOME

6. מקרמה לתליה

גם אם הרשמה לחוג מקרמה במתנ"ס אינה ניצבת בראש ברשימת המשימות הדחופות שלכן, פריט דקורטיבי עם שיק בוהמייני, שיהפוך את חדר השינה לכוכב פינטרסט פוטנציאלי, אתן פשוט חייבות. מקרמה לתליה של Namca Studio בחנות האטסי של המעצבת.

שיק. צילום: namca studio etsy
שיק. צילום: namca studio etsy

64 דולר, באתר

7. נר English Garden

אם על כל נר אווירה שהדלקנו והרחנו היינו מקבלות דולר, היינו היום יכולות למלא פוך בשטרות וללכת לישון בסבבה. "גן אנגלי", רק שתדעו, הוא אחד המוצלחים שבהם.

נרות. צילום: גולף אנד קו
נרות. צילום: גולף אנד קו

גולף אנד קו, 52 ש"ח במקום 69.90 ש"ח

8. אמפולות של אסתי לאודר

את האמפולות של אסתי לאודר לחידוש וחיזוק העור גילינו רק לאחרונה ותקשיבו – הן היסטריות! כמה קטנות, ככה ממזריות: בכל אמפולה יש כמות מדויקת של שמן טיפולי מרגיע שעושה המון דברים טובים לעור פנים נפול, עייף, חסר חיוניות, ועור שניכרים בו נזקים סביבתיים שבז'רגון המקצועי פשוט קוראים לו עור "טרוד". אבל אתן, אל תתנו למונחים כמו "אמפולות" להטריד אתכן – מדובר בתכשיר קל ביותר לשימוש. כל שעליכן לעשות הוא לפתוח את האמפולה, למרוח בעדינות על הפנים, ללכת לישון ולתת לקסם לעבוד. והוא יעבוד.

אמפולות. צילום: אסתי לאודר
אמפולות. צילום: אסתי לאודר

Advanced Night Repair Ampoules
30 מ"ל. 565 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, אפריל, חנות הדגל בקניון איילון ובאתר

9. סט מצעים "רומי"

המצעים של Linenz כל כך מזכירים לנו מיטות משגעות של מלונות חמישה כוכבים – הם חלקים להפליא, עשויים מכותנה איכותית, ותמיד נשארים מתוחים וחתיכים – שממש מוזר שאף אחד לא משאיר לנו שוקולד על הכרית.

סט מצעים רומי. צילום: לינז
סט מצעים רומי. צילום: לינז

599 ש"ח, באתר