תרגישו בבית: הדרך לעיצוב מושלם

דיזיין מושלם. צילום: הגר דופלט. סטיילינג לצילום: לינוי לנדאו
דיזיין מושלם. צילום: הגר דופלט. סטיילינג לצילום: לינוי לנדאו

מעצבת הפנים שרון ארני, חיה ונושמת אומנות ועיצוב משחר ילדותה. ברזומה שלה 24 שנות ותק וניסיון בענף העיצוב, במהלכן ביססה את מעמדה כמעצבת פנים מוכרת הידועה בעיקר בפרויקטים גדולים ועתירי תקציב. שרון בעלת נסיון רב בשילוב מערכות מתקדמות בבתים שבתכנונה כגון 'בית חכם', מעליות, בריכות שחיה, מיזוג אוויר, מערכת אודיו-וידאו ועוד. ברזומה שלה עשרות פרויקטים החל מבתים פרטיים, דירות יוקרה, ואף משרדים וחנויות

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

כימיה טובה ותקשורת פתוחה

"כל פרויקט מוצלח, חייב להתבסס על  כימיה טובה ותקשורת פתוחה וכנה בין הלקוחות למעצבת. לכן אני מקפידה להכיר לעומק את הלקוחות, להבין את אורחות חייהם, סדר יומם, אהבותיהם ותחביביהם. בהתאם לכך אני 'תופרת' את סגנון הבית והאווירה, ולמעשה מתרגמת את הרצונות והצרכים  שלהם לחלל מוחשי. כל החלטה מתקבלת בשיתוף פעולה מלא עם הלקוחות".

מעוצב חכם. צילום: הגר דופלט
מעוצב חכם. צילום: הגר דופלט

אני לא מרכז הסיפור

"בניגוד למעצבים אחרים, אין לי סגנון עיצובי אחד מובהק המאפיין אותי. עיצבתי בתים בסגנון קלאסי, פרובנס, ים תיכוני, כפרי ומודרני. אני לא מרכז הסיפור, אלא מתאימה את הבית לבעליו. הבית אמור לשקף את מי שחי בתוכו ולספר את סיפורו."

"בית הוא שפה! לכל סגנון אדריכלי יש את הפרטים והמאפיינים המוהבקים שלו, וכפי שאדם מסוגל לדבר מס' שפות, כך אני מסוגלת לעצב במספר סגנונות".

שרון ארני. צילום: סיגל שחר מזרחי
שרון ארני. צילום: סיגל שחר מזרחי

"מאז ומתמיד ציירתי, כתבתי והייתי מחוברת לאומנות. לכן, לפני כ-24 שנה, לאחר סיום תואר ראשון בתחום אחר לגמרי, החלטתי לעשות תפנית, להמשיך עם  נטיית ליבי האמיתית ולהירשם ללימודי עיצוב הפנים".

טוטאל דיזיין

"אני מלווה את לקוחותיי משלב מאוד מוקדם של הפרויקט, כאשר יש עדיין רק סקיצה אדריכלית, טרום הגשה. אני עובדת בשיתוף פעולה וסיעור מוחות עם אדריכל הפרויקט ועם היועצים המקצועיים ומוציאה תכניות עבודה מפורטות לחלל הפנים והחוץ הצמוד לו (בניה, אינסטלציה, תקרה ומיזוג אויר, חשמל ותקשורת, פריסות אבן וקרמיקה ועוד).

פינת טלוויזיה. צילום: הגר דופלט, סטיילינג לצילום: לינוי לנדאו
פינת טלוויזיה. צילום: הגר דופלט, סטיילינג לצילום: לינוי לנדאו

"אני מנוסה בשילוב מערכות מתקדמות בבית של "בית חכם", מעליות, בריכות שחיה, מיזוג אויר, אודיו-וידאו ועוד. אני מתכננת פרטי נגרות ומסגרות, מלווה את הלקוחות בבחירות חומרי הגמר, הריהוט, הטקסטיל, הדקורציה והאמנות למעשה מספקת ללקוח "טוטאל דיזיין".

שרות חשוב נוסף הוא הפיקוח העליון

"שאני עושה לאורך כל הפרויקט, על עבודת הפנים של בעלי המקצוע בשטח, וכך יוצא שאני מלווה את הלקוחות במהלך כשנתיים אינטנסיביות, עד לסיום הפרויקט, מה שגורם לנו בדרך כלל להפוך לחברים קרובים והקשר נמשך גם שנים אחרי סיום העבודה".

מטבח. צילום: הגר דופלט.
מטבח. צילום: הגר דופלט.

 

לפרטים נוספים התקשרו: 052-8436844| אינסטגרם | לאתר
עיסקי: שרון ארני תכנון ועיצוב פנים/ Sharon Arny-Interior design studio