תעשו לעצמכן טובה

צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Mayer George, Shutterstock
צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Mayer George, Shutterstock

למה נשים נמנעות מאוננות ליד בן הזוג שלהן ואיך אוננות יכולה לחזק את היחסים? לרגל חודש האוננות, הנה כמה דברים שכדאי לדעת

88 שיתופים | 132 צפיות

חודש מאי הוא חודש האוננות הלאומי בארה"ב ובמקומות נוספים בעולם, וזהו תירוץ מצוין לגעת באחד הנושאים הרגישים ביותר לנשים: אוננות. בעוד שלגברים אין בעיה לעשות את זה – אפילו כמה פעמים ביום – ולדבר על זה, אצל נשים הנושא בעייתי הרבה יותר. נשים רבות לא "יודו" שהן עושות את זה, ורבות מהנשים גם לא עושות את זה – כל אחת וסיבותיה היא.

העניין נעשה רגיש במיוחד כשמדובר באוננות ליד בן הזוג. יש נשים שלא יעשו את זה בחיים, וכשמדובר בזוג שגר יחד וישן יחד, זה אומר דבר אחד: ויתור על עינוג עצמי במיטה. לא חבל? הנה כמה סיבות שמונעות מאיתנו לענג את עצמנו ליד בני הזוג שלנו, וכמה סיבות למה אנחנו צריכות לעשות את זה.

לא רוצות לפגוע בבן הזוג
יש נשים שמאמינות שהגבר שלהן ייפגע אם הן יגמרו בדרך שלא קשורה אליו. הן חוששות שהוא יחשוב שהוא לא מספק אותן, שהוא לא מדליק אותן מספיק ושהוא לא "גבר" מספיק. לכן הן מוותרות על אוננות, וגם אם הן ממש רוצות – הן לא יעשו את זה, כדי להתחשב ברגשותיו. כמו כן, יש נשים שרואות באוננות סוג של בגידה, ולכן נמנעות מכך (ורוצות שגם בן זוגן יפעל כמותן, כמובן).

לא רוצות שבן הזוג ירגיש מאוים
יש גברים שעלולים להרגיש מאוימים, במיוחד אם בת הזוג שלהם משתמשת באביזרי סקס כמו ויברטורים שמספקים ממדים, רעידות ופעולה בלתי פוסקת – שהם אינם יכולים לספק. כמו כן אוננות מאפשרת פורקן מיני באופן מיידי ובלי יותר מדי הכנות מוקדמות: זה זמין כאן ועכשיו, ואילו הגבר אינו מסוגל לספק תמיד את הפורקן המיידי שהאישה זקוקה לו. יש גברים שזה פוגע להם בגבריות.

לא מרגישות מספיק פתוחות מול בן הזוג
אוננות מול בן הזוג דורשת פתיחות רבה. נשים רבות חושבות שהן נראות מוזר או לא סקסיות כשהן מענגות את עצמן ומעדיפות להימנע מכך.

מתביישות בעצמן
נשים רבות תופסות את מעשה האוננות כמעשה "מלוכלך" מסיבות שונות, ובהן חינוך מסוים שקיבלו בבית, סרטים שראו ועוד, ולכן לא רוצות שבן הזוג שלהן יראה אותן בסיטואציה הזו.

* עוד בנושא:
>> האם אוננות מגיל צעיר פוגעת ביכולת להגיע לאורגזמה?
>> הטעויות שמונעות מנשים להגיע לאורגזמה
>> צעצועי סקס מדליקים במיוחד


אוננות ליד בן הזוג יכולה לחרמן אותו. גברים אוהבים לראות שבת הזוג שלהם נהנית. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב | NAS CRETIVES, Shutterstock

אוננות ליד בן הזוג יכולה לשפר את הזוגיות שלכם!

אחרי שמנינו את הסיבות העיקריות להימנעות מאוננות לצד בן הזוג, זה הזמן להתגבר עליהן. אוננות לצד בן הזוג יכולה לשפר את הזוגיות ואת האינטימיות שלכם.

אין יותר תסכולים מיניים
את חמה והוא עייף, אתה מחורמן אבל לה כואב הראש: לא תמיד לבני הזוג יש חשק בדיוק באותו רגע, והפתרון הקל ביותר עבור הצד החרמן הוא אוננות (האפשרות האחרת היא ללכת לישון חרמן/ית ומתוסכל/ת מינית, וזה לא עוזר לאף אחד). אנשים שמתוסכלים מינית, מוציאים את התסכול שלהם בדרך כלל על בני הזוג (ועל חברים בעבודה). לכן, אם לא תהיו מתוסכלים – הזוגיות שלכם רק תרוויח מזה…

* הקליקו כאן להצטרפות לעמוד הפייסבוק של ZOOG, ותוכלו לקבל עדכונים חמים ולהשתתף בפעילויות נושאות פרסים>>

זה מחרמן אותם
את רוצה סקס אבל אין לו חשק כרגע? כדאי שתדעי שיש גברים שמתחרמנים מנשים שמענגות את עצמן. לכן, אם הוא אומר שלא בא לו, תתחילי בלעדיו. יש סיכוי טוב שברגע שהוא יראה אותך הוא יידלק וירצה להצטרף אלייך…

הנאה משותפת בלי מאמץ
אם אתם מרגישים צורך בפורקן אבל לא מתחשק לכם / אין לכם כוח / מאוחר מדי למשחקים מוקדמים או להתארגנויות הקשורות לסקס (כמו חיפוש אחר קונדום, המקלחת שאחרי וכו'), או שאינכם יכולים כרגע לקיים יחסי מין, אוננות של שניכם יחד (כשכל אחד לחוד) יכולה להיות פתרון מעולה. פשוט גומרים והולכים (לישון). אתם יכולים לשמור על מגע כלשהו של עור בעור, כדי שתרגישו שאתם בכל זאת יחד.

הוא גם יכול לעזור
אם את רוצה סקס והוא לא, את יכולה לבקש ממנו לעזור לך. כך הוא ירגיש שהוא תרם הרבה לאורגזמה שלך ולא ירגיש מאוים ויחשוב שאת יכולה להסתדר בלעדיו. העזרה יכולה להתבטא בליטוף אזורים מסוימים בגוף שתבקשי ממנו ללטף בעוד שאת מענגת את עצמך, במילים שהוא יוכל לומר שמחרמנות אותך, בחיבוק תוך כדי, ואפילו במגע מינימלי של רגל ברגל – כל מה שעושה לכם טוב.

לסיכום, חשוב לזכור שאוננות היא אמנם "הצגת יחיד", אבל כשהיא נעשית במידה הנכונה ולא באה "על חשבון" יחסי מין עם בן/בת הזוג, היא יכולה לשפר את הסקס ואת האינטימיות שלכם.

ונשים יקרות, זכרו שגבר שאוהב אישה, תמיד ירצה לראות אותה נהנית ורוצה שיהיה לה טוב ושהיא תהיה מסופקת, גם אם אין לו בדיוק כוח או חשק באותו הרגע. לכן שנו את הגישה ואפילו דברו על זה: אם אתן חושבות שהאוננות שלכן תפגע בו, הסבירו לו שממש בא לכן עליו אבל אתן מבינות שהוא עייף, לכן אתן רוצות לענג את עצמכן לידו, והזמינו אותו לעזור לכן (כאמור – על ידי ליטוף, חיבוק תוך כדי או כל דבר אחר). כך הוא יבין שהוא זה שעושה לכן את זה (ושאתן לא מפנטזות על מישהו אחר), וגם יוכל לסייע לכן להגיע אל האורגזמה המיוחלת.

* עכשיו ב-BelleMode: כך תבחרי את הג'ינס שהכי יחמיא לך>>

* עכשיו ב-BelleMode: הטרנדים החמים בתחום הלקים>>