תמונה שווה אלף מילים

הפעם במדור "היציאה הבאה"

88 שיתופים | 132 צפיות

DOMO לכל

סניף DOMO חדש נפתח בקניון רמת אביב ושלושה סניפים חדשים תחת המותג DM BY DOMO נפתחו בתוך רשת טיב טעם בנתניה, מודיעין ואשדוד. הסניף החדש ברמת אביב כולל את כל מחלקות הרשת: מחלקת פטנטים, מחלקת כלי ניקוי ואחזקה, מחלקת תה וקפה, מחלקה חשמלית, מחלקת אפיה, מחלקת בישול ומחלקת ספרי בישול, מחלקת בר ויין ומחלקת טקסטיל.
בחנות החדשה מוצב מטבח הדגמה אשר מאוייש מדי שבוע במלווה קולינארי שמדגים כיצד להפוך את מלאכת הבישול, האפייה והאירוח לחוויה מרשימה וקלה.
רשת DOMO – קניון שבעת הכוכבים, הרצליה, קניון רמת אביב וטיב טעם ראשון לציון, נתניה, מודיעין ואשדוד

תמונה שווה אלף מילים

"תמצית הצילום היא להשאיר לעתיד צבעים, ריחות ופנים מהעבר", זה המוטו שמלווה את משה מרטון, המצלם כבר למעלה מ-45 שנה. תארו לכם אם ואב המחזיקים את יד בנם בזמן שהוא מלטף את נכדם, ציפור אדום חזה פוגש ורד מלא טל בוקר, עדר פרות במעלה הר בגלבוע או אוניה המכה בגלים השוצפים בחוף פלמחים. מכל אלה ועוד תוכלו להתרשם ולקנות באתר שהקים מרטון.

לאתר»



מימין: דומו. משמאל: צילום של משה מרטון

מימין: דומו. משמאל: צילום של משה מרטון

ישן כחדש

מוטי ליפסון – חידוש ועיצוב רהיטים, הינה מרפדיה משפחתית של מושבניקים מכפר אז"ר. במרפדיה מתמחים בחידוש, שיפוץ, שחזור ועיצוב רהיטים מודרניים ועתיקים (כולל תיקוני פוליטורה גם בבית הלקוח). תוכלו למצוא שם מבחר בדים עשיר וליהנות משירות מקצועי ואישי, הכולל הובלת הרהיטים למרפדיה והחזרתם לבית הלקוח לאחר השיפוץ.
מוטי ליפסון – חידוש ועיצוב רהיטים. כפר אז"ר. טל: 03.6874095 או 052.8819989

פרקט באריחים

פרקט בשרון מציגה חידוש בדמות פרקט באריחים של חברת OLD FLOOR האיטלקית. מדובר באריחים בגודל של 30X30 ס"מ, מעובדים בסגנון עתיק המעניק אווירת מלוכה בבית.
פרקט בשרון, החרושת 25, רעננה. 09.7400936/1 ובאתר»

מתוך: נישה

לעשיית מנוי, לקבלת מגזין מתנה