תכשיטי בעלי החיים המקסימים של עמית ונעמה

צילום: מאיה מימוני
צילום: מאיה מימוני

בבסיס מותג התכשיטים של עמית אשל ונעמה ברקוביץ' עומדות זו לצד זו התשוקה לעיצוב ולאסתטיקה ואהבה לעולמם של בעלי החיים בכלל, וכלבים בפרט

88 שיתופים | 132 צפיות

עמית אשל הוא צלם טבע ומעצב מוערך, שזכה לאחרונה במקום הראשון בתחרות צילומי הטבע החשובה ביותר בעולם. ביחד עם בת זוגו נעמה ברקוביץ' הם SiberianArt – מותג תכשיטי בוטיק נחשק וייחודי, שהוקם לפני 11 שנה.

עמית אשל | צילום: נעמה ברקוביץ'
עמית אשל | צילום: נעמה ברקוביץ'

בבסיס המותג עומדות זו לצד זו התשוקה לעיצוב ולאסתטיקה ואהבה לעולמם של בעלי החיים בכלל, וכלבים בפרט. "שמו של המותג נגזר מכלב האסקי סיבירי אהוב שליווה אותי במשך שנים רבות", מספר אשל, ובהתאם לכך הוקדשה קולקציית התכשיטים הראשונה של המותג ל-300 גזעים שונים של כלבים, שדמויותיהם עוצבו לכדי טבעות, תליונים ועגילים רבי קסם, המתאפיינים בסגנון מקורי, ברמות גימור מוקפדות ובקו נקי ועכשווי.

צילום: עמית אשל
צילום: עמית אשל

משיכתו וסקרנותו המולדת של אשל לעולם החי והצומח השפיעו באופן מובהק גם על הקולקציות שנוצרו בהמשך – אלה הציגו בעלי חיים נוספים כגון חתולים וחיות בר, והביאו לידי ביטוי השראות מיופיו הראשוני של הטבע וממסורות שבטיות עתיקות. "כאשר אני עובד על עיצוב חדש, אני עושה עבודת מחקר של ממש כדי ללמוד עליו על מנת לתפוס את המהות של בעל החיים בעיצוב מינימליסטי ונקי", מתאר אשל את תהליך יצירת התכשיטים, ומוסיף "אנשים וחיות המחמד שלהם חולקים קשר כל כך מיוחד ואנחנו מאוד נהנים לראות את לקוחותינו מסמלים אותו על ידי ענידת התכשיטים שלנו”.

צילום: עמית אשל
צילום: עמית אשל

כל פריט ופריט בקולקציות של אשל וברקוביץ' מיוצר בעבודת יד בישראל, בתשומת לב לפרטים הקטנים ביותר ותוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם משובחים בלבד, המבטיחים תכשיט באיכות מעולה שמאריך ימים. "אין אצלנו ציפויים" מדגיש אשל "כל תכשיט הוא נטו זהב או כסף".

בעקבות אירועי השבעה באוקטובר החליטו אשל וברקוביץ' לעצב ולייצר את "עם ישראל חי" – קולקצית קפסולה אשר תבטא את זיקתם של השניים לישראל ותביא עימה מסר של עוצמה וביטחון. הקולקציה, ש-20 אחוזים מהכנסותיה יועברו כתרומה לנפגעי טרור ולמפוני הדרום והצפון, כוללת מגוון תכשיטי זהב וכסף בעלי נוכחות מרשימה, אשר עוצבו בהשראת אחד מסמליו המובהקים ביותר של העם היהודי לאורך הדורות – האריה, המסמל גבורה ואומץ, חוסן ומלכות. אשל וברקוביץ' מלאי תקווה שהתכשיטים יחזקו את עונדיהם בתחושות דומות.
https://www.siberianart.com/

צילום: עמית אשל
צילום: עמית אשל

>> לאינסטגרם של עמית אשל: https://www.instagram.com/siberianart
* הכתבה בשיתוף עמית אשל ומותג SiberianArt

צילום: מאיה מימוני
צילום: מאיה מימוני
צילום: עמית אשל
צילום: עמית אשל