תכירו: השילוש הקדוש

השילוש הקדוש. צילום: יח"צ
השילוש הקדוש. צילום: יח"צ

העתיד כבר כאן. גדג'טים שהולכים לשנות את העולם או לפחות את החיים שלכן, נשארים נאמנים לשלושה פרמטרים: עיצוב, חדשנות ופונקציונליות

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

שואפות ליותר

אם אתן מעשנות ומאסתן בריח שנדבק לבגדים ולשיער, בטבק שמתפזר בתיק וחיפוש המבאס אחר אש, כדאי שתכירו את JUUL – חלופה חדשנית לסיגריות בדמות מכשיר איוד פשוט לשימוש, לא יוצר עשן והכי חשוב  -ללא הטבק ואינספור החומרים הרעילים שנוצרים כתוצאה מהבעירה שלו ונחשבים לגורם המרכזי בנזק הבריאותי מעישון.

Juul. צילום: יח"צ
Juul. צילום: יח"צ

קלות התפעול סופר מרשימה (שאיפה עדינה וזה קורה). הקפסולות, שמכילות ניקוטין מגיעות בטעמים כמו טבק, מנגו ומנטה, עוצבו כדי לתת שאיפה מספקת למעשנות שהחליטו לעשות סוויץ׳ ולנקות את עשן הסיגריות מהחיים שלהן.

חשוב לזכור! JUUL נועד למעשנים בלבד וניקוטין הוא חומר ממכר. אם אתן לא מעשנות אל תשתמשו במוצר. אפשר להשיג בכל נקודת מכירה שבה נרכשות סיגריות ובאתר Juul.co.il

נעולה על זה

מי שרוכבת על אופניים או על קורקינט חשמליים נאלצת להתמודד מדי יום עם הפחד מגנבה. המנעול הזה, שאין בטוח ממנו, מסתמן כגלגל הצלה אמיתי. הוא ננעל ונפתח במהירות באמצעות טביעת האצבע שלכן, ובכך גם משכיח את הדאגה ואת החיפוש אחר המפתח. איך לא חשבו על זה קודם?

מנעול. צילום: אתר המוצר
מנעול. צילום: אתר המוצר

מנעול ביומטרי, 59$, להשיג באתר thegadgetflow.com

בראש מורם ובגב זקוף

יותר מדיאטה, ויותר מבגדים ונעליים – היציבה היא אחד הדברים שיותר משפיעים על המראה שלנו, ואפילו עוד לא התחלנו לדבר על הבריאות. אנחנו, באופן אישי, תמיד חלמנו על הרעיון שבכל פעם שאנחנו קצת שוכחות, מישהו יבוא ויזכיר לנו בעדינות להזדקף ונראה שהחלום עומד להתגשם: Upright הוא גדג'ט בדמות פלסטר גדול ומעוצב שמצמידים לגב, מתחת לחולצה, ובאמצעות חיישנים מתקדמים הוא ירטוט בעדינות כל פעם שקצת נוותר לעצמנו. המכשיר ניתן להטענה באמצעות USB ומתחבר לאפליקציה שתסייע לכן להתמיד. חלום או מה?

אפרייט. צילום: אתר המוצר
אפרייט. צילום: אתר המוצר

Upright, להשיג באתר uprightpose.com

הצד היפה של הסאונד

לו היו שואלים אותנו: אוזניות מושלמות – מה הן? התשובה הייתה: האוזניות האלחוטיות של Sennheiser. העובדה שהן אלחוטיות הופכת אותן לנוחות מאוד לשימוש, והן גם מבודדות רעש באופן שאינו מתפשר על איכות הסאונד על המראה המהמם שלהן אין צורך להרחיב. שורה תחתונה – שלמות לא מגיעה בזול, אבל בהחלט שווה את ההשקעה, בייחוד אם סאונד הוא עניין שקרוב ללבכן.

אוזניות מומנטום. צילום: יח"צ
אוזניות מומנטום. צילום: יח"צ

אוזניות מומנטום של סנהייזר, 2,121 ש"ח, להשיג באתר overstock.com

הדור הבא של המשקלים

שוחרות הבריאות והשמירה על הגזרה התפקדו! המציאו כאן משהו שתפור עליכן – מכשיר שכשתעלו עליו הוא יספק לכן נתונים מדויקים לא רק של משקל גופכן, אלא גם של מסת שריר ועצם, סך קלוריות מומלץ ליום ועוד.

המשקל החכם הזה מתחבר לאינטרנט האלחוטי בבית, מה שיאפשר לכן לשתף את המידע עם הרופא או המאמן האישי שלכן ולקבל מהם המלצות בהתאם לנתונים האישיים המשתנים, ואפילו להתסנכרן עם אפליקציה חינמית שתעשה לכן סדר בכל. עכשיו רק צריך שהוא יכין לכן קפה בבוקר וזה יהיה מושלם.

משקל. צילום: יח"צ
משקל. צילום: יח"צ

משקל, 98.90 דולר, להשיג באתר amazon.com

איך ישנת?

כמה שהחיים מעייפים, ככה קשה לפעמים להירדם או לישון כמו שצריך. מוצר חדש מבית נוקיה יסייע לאתר ולפתור בעיות המשפיעות על איכות השינה. מדובר בחיישן שמניחים מתחת למזרן וכך נוצר מעקב של מחזורי השינה, קצב הלב ובדיקת איכות השינה. וזה לא נגמר כאן. המכשיר הזה  מסייע גם ליצירת סביבת שינה מושלמת בכך שהוא שולט על המוצרים שיכולים להקל על קשיי השינה כמו כיבוי אורות, סגירת תריסים ואפילו הפעלת מכונת הקפה בבוקר. להתחתן איתו וזהו.

חיישן נוקיה. צילום: יח"צ
חיישן נוקיה. צילום: יח"צ

חיישן שינה של נוקיה, 99.95 יורו, אפשר להשיג באתר health.nokia.com