כל אחת סוחבת איתה תיק קטן, אבל תיק כזה לא ראיתן

כל אחת צריכה תיק קטן, אבל ממש קטן | צילום: Christian Vierig/Getty Images
כל אחת צריכה תיק קטן, אבל ממש קטן | צילום: Christian Vierig/Getty Images

כל אחת סוחבת איתה תיק קטן, אבל מה לגבי תיק כל כך קטן שבקושי אפשר לראות? מותג אופנה צרפתי יצר את התיק הקטן בעולם, והסיבה מפתיעה

88 שיתופים | 132 צפיות

כל אחת סוחבת איתה תיק קטן, אבל אנחנו ממש בספק אם למישהי מאיתנו יצא לסחוב תיק ממש ממש קטן, שלא לומר מיניאטורי, כמו התיק הזה.

>> הנס של נסיה לוי: הראפרית ששרפה את הרשת בריאיון

המותג הצרפתי MSCHF אחראי על כמה פריטים מוזרים ששברו את הרשת, כמו למשל מגפי גומי אדומים שכאילו נלקחו מתוך קריקטורה והשת"פ הקרינג'י עם ליל נאס X שהוליד את "נעלי השטן" שאת הסוליה שלהם עיטרה טיפת דם אנושי.

היציאה החדשה של אנשי המותג ככל הנראה תשבור את הרשת גם: תיק מיניאטורי שגודלו 657 על 222 מיקרומטר. בתרגום פשוט, זה אומר שהוא בגודל של גרגר מלח, ולפי הניו יורק טיימס הוא כמעט ואינו נראה לעין האנושית.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

אז מה הסיפור? לפי הניו יורק טיימס, התיק יוצר בהשראת תיק OnTheGo של לואי ויטון, רק מתוך מחאה. קווין ויזנר, מנהל הקריאייטיב הראשי של MSCHF, סיפר כי בעיניו, תיקי היוקרה הולכים ומתכווצים, מה שמאבד לטענתו מהערך שלהם והיכולת שלנו להשתמש בתיק. הוא אמר בריאיון שתיק אמור להיות משהו פונקציונלי שאפשר להשתמש בו, אבל "בעצם הפך לתכשיט ולאובייקט מצחיק". כך, מעצם ייצור התיק הזה, שאפילו לא עולה על אצבע, תועלתו של התיק "מתבטלת לגמרי", לדבריו.

מי שמעוניינת לנסות להביט על התיק מקרוב תצטרך לטוס לשם כך לפריז, שכן התיק יוצג במארז ג'ל אטום ויותקן מתחת למיקרוסקופ בגלריית 8 Avenue Matignon בתאריכים 20-24 ביוני. לאחר מכן הוא יוצע למכירה פומבית כשההצעה ההתחלתית טרם ידועה. נסכם בזה שנראה לנו שנס וסטילה צריכים לשנות את מילות השיר שלהם ל"כל אחת סוחבת איתה תיק קטן, אבל ממש קטן".