סומק למראה של אחרי סקס: סודות הטיפוח של ציפי שביט

ציפי שביט, מרגישה יפה | צילום: ציפי שביט יח"צ
ציפי שביט, מרגישה יפה | צילום: ציפי שביט יח"צ

איך היא מתחזקת את הגוון הג'ינג'י שהפך לסימן המסחרי שלה, ומה תמיד מונח אצלה על שידת האיפור מאחורי הקלעים? ציפי שביט מצליחה לגלגל אותנו מצחוק, גם בשיחה על איפור

88 שיתופים | 132 צפיות

ציפי שביט, נולדה ב-1 באפריל 1947, שחקנית, קומיקאית, סנסציית אינסטגרם 

שגרת טיפוח

"יש לי סוג עור רגיל לכיוון המושלם. אני מכורה למוצרי דרמלוג'יקה כבר שנים, מתחילה בניקוי עם ה־precleanse שלהם, שהוא שמנוני וטוב גם לניקוי העיניים וממשיכה עם קרם העיניים שלהם שהוא מולטי ויטמין. ממש לאחרונה גיליתי את ה־Phyto Nature Firming Serum של החברה שעשה עלייה לישראל, העור מרגיש נהדר וקצת יותר מוצק. קרם הפנים למיצוק הוא של פולה. את האיפור אני מסירה עם דפים להסרת איפור של ניוטרוג'ינה. אני תמיד עם קרם ההגנה אידיאל סוליי SPF 50 של וישי עם מעט צבע, שעושה את העבודה".

האיפור שלי

"הקונסילר הוא טוש אקלה של איב סן לורן, חברי הטוב והנצחי כבר שנים. הכי אני אוהבת סמקים כי סומק שמונח יפה, נותן תחושה של חזרה מנופש, גם אם ישנת שעתיים בלילה. התמכרתי לסומק טרקוטה סטאר דאסט שגיליתי במספרה, נגיעה של שיזוף עם ורדרדות, נו, כמו שאישה נראית אחרי סקס. מייק אפ הוא מוצר חובה ובדרך כלל אני מערבבת ביניהם. בהצגות אני לעולם עם ה־Double Wear של אסתי לאודר שלא זז וביומיום עם סטודיו פיקס של MAC ועם Skin Feels Good של לנקום. השפתון ביומיום הוא לובלו עם קצת צבע, וגם האדום העמיד של ג'ייד. אני לא שמה מסקרה וגם לא נוגעת בגבות המושלמות שלי".

טוש אקלה, איב סאן לורן | צילום: יח"צ
טוש אקלה, איב סאן לורן | צילום: יח"צ

>> דליה מזור חוגגת 70 ונראית מעולה מתמיד

"כשאני עוברת ליד בית מרקחת ולא צריכה דבר, כי לא כואב כלום, אני נזכרת שפעם הייתי צעירה ויפה ועכשיו אני רק יפה"

 

אנטי אייג'ינג

"ניתוח הרמת פנים לא מעניין אותי ואין לי זמן לזה ובאופן כללי אני מוצאת חן בעיני עצמי. טיפולי תחזוקה של בוטוקס וחומצה היאלורונית אני עושה בממוצע פעמיים בשנה אצל ד"ר שלומית סולומון, יש לה יד טובה ומדויקת שלא משאירה סימנים וכשאני יוצאת ממנה אני מזכירה לעצמי את ביונסה".

מני פדי

"אחת לשבועיים וחצי אני מתייצבת בטריו, סטודיו תל אביבי קטן, ומרינה עושה לי פרנץ טבעי מהיר".

הקוסמטיקאית שלי

"אני מכורה לד"ר פולה. היא פנטסטית וכשאני חוזרת ממנה, אבישקי שלי, שברגיל לא זוכר בכלל שהתחתנו, לא רואה אם נעלתי נעלי עקב או הסתפרתי, תמיד מפרגן לעור שלי, עד כדי כך הוא מואר וזוהר".

שיער

"באינסטגרם שלי ובהופעות, אני עם הפאות של רבקה זהבי, כל כך קל לשנות איתן דמויות. מאז שנפטרה הספרית שלי במשך שנים, ז'קלין ליכטנשטיין, אני הולכת ליפה'לה שעבדה איתה ושאחראית על צבע השיער הג'ינג'י שלי. לפן אני הולכת לאריאל במספרת עמוס גנור שעושה פן בום טו דה פייס. אבל כשאין ימי צילום ואני צועדת בים, אני נשארת עם התלתלים שלי. אני חופפת בשמפו הרבל אסנס לשיער רגיל של לוריאל ואחר כך מניחה מסכת קרטין אובליפיחה של Shavit. פעמיים־שלוש בחודש אני שמה אליקסיר אולטים של קרסטס".

"אבישקי טבעוני, אז המקרר מלא גרגרים ומי שבא אלינו חושב שזה מקרר של הספארי. אנחנו שותים הרבה שיקים בריאים עם סלרי, תפוח ירוק, חלב שקדים ומורינגה שאני מגדלת"

 

בושם

"אני אוהבת בשמים אהבת נפש, רעננים וקצת לימוניים. כיום על השידה שלי יש את הבושם Neroli Portofino Acqua של טום פורד, את Orange Blossom של ג'ו מלון לונדון, ואת Acqua di Parma Colonia. אני מזליפה על עצמי כל שעתיים ותמיד יהיה בושם על שולחן האיפור שלי מאחורי הקלעים, יחד עם תמונה של אבא שלי".

את Orange Blossom של ג'ו מלון לונדון | צילום: יח"צ
את Orange Blossom של ג'ו מלון לונדון | צילום: יח"צ

תזונה וכושר

"אני הולכת קילומטרים כל יום: לקניון, לנכדים בדיזנגוף, לסרט, כי כשאני נוהגת הווייז אומר תהילים. אבישקי טבעוני, המקרר מלא גרגרים ומי שבא אלינו חושב שזה מקרר של הספארי. אנחנו שותים הרבה שיקים בריאים עם סלרי, תפוח ירוק, חלב שקדים ומורינגה שאני מגדלת אבל עכשיו פתחו מול הבית שלי גלידריה של גולדה ואני צריכה להתאפק אבל פעם ב… אני מרשה לעצמי כי גלידה היא שמחה והיא רצון לרקוד".

> דורין אטיאס, פותחת את תיק האיפור שלה