"עשיתי בוטוקס בגלל שהיה לי קו זועף בין העיניים": סודות הטיפוח של ניצה שאול

ניצה שאול | צילום: גיא הכט
ניצה שאול | צילום: גיא הכט

היא לא מתכוונת לעשות ניתוח פלסטי בשלב זה אבל מתחזקת טיפולי אנטי אייג'ינג בשגרה, אוכלת לפי זמני ההצגות ויש לה גם טיפ לזוגיות טובה. סודות הטיפוח של ניצה שאול

88 שיתופים | 132 צפיות

בת 70, שחקנית וזמרת. בימים אלה מופיעה ב"צלילי קסם" בצוותא תל אביב וברחבי הארץ, בקרוב ב"ערב שקופיות" וב"צומת מילר 4", ובמופע זוגי עם בעלה המנצח הבינלאומי והגיטריסט דורון סולומון, "דורוניצה בע"מ". פרזנטורית של מרכז היופי DeSheli

שגרת טיפוח

"יש לי סוג עור רגיל וכל בוקר אני מודה לאלוהים על הגנטיקה שקיבלתי מאימא שלי, ציפי, שהיום בת 93 ועדיין עם עור פנים מקסים. המתנה הפחות טובה שקיבלתי ממנה היא העיגולים השחורים מתחת לעיניים ואני מברכת את כל הקונסילרים באשר הם. בבוקר אני עושה מתיחות במיטה וקמה כמו קפיץ כי אני היפראקטיבית. אני מתחילה את היום במקלחת עם תחליב רחצה של פינוק בניחוח קלאסי, שוטפת פנים בסבון אנטי אייג'ינג של DeSheli ומעל מניחה, מדי בוקר וערב, קרם פנים טבעי שרוקחת אחותי אריאלה שטיינדל. יש לה סדרה שלמה של מוצרים טבעיים ממיני צמחים מהשדה שלהם, והיא מוסיפה להם שמנים נפלאים. אני מסירה את איפור העיניים עם המסיר של קרליין בנוסחה דו פאזית, ואת הפנים מנקה במגבונים להסרת איפור של ד"ר פישר".

סבון פנים אנטי אייג'ינג DeSheli | צילום: יח"צ
סבון פנים אנטי אייג'ינג DeSheli | צילום: יח"צ
מסיר איפור דו פאזי מבית קרליין. מחיר: 44.90 ש"ח | צילום: מוטי פישביין
מסיר איפור דו פאזי מבית קרליין. מחיר: 44.90 ש"ח | צילום: מוטי פישביין
מגבוני ד"ר פישר אפקטיב קר EXTRA SOFT להסרת איפור לכל סוגי העור. 29.90 ש"ח | צילום: יעל האן
מגבוני ד"ר פישר אפקטיב קר EXTRA SOFT להסרת איפור לכל סוגי העור. 29.90 ש"ח | צילום: יעל האן

איפור

"בזכות הבת שלי איטן, זמרת ומלחינה שמתגוררת בלונדון, הכרתי את המוצרים של חברת Glossier – איפור מדהים ולא יקר, שמאפשר לך להיראות טוב ועדיין בתחושה שאת נטולת איפור כי הוא כמו עור שני שלך. ה-Stretch Concealer שלהם הוא מוצר נפלא נגד עיגולים שחורים. אני משתמשת גם בסמקים של החברה, בגוונים שונים ליום ולערב. המייק אפ שלי הוא Radiant Lifting של שיסיידו עם מקדם הגנה 15, הצלליות הן צלליות Flair בצבעים כרומטיים של ג'ייד והמסקרה היא Bold של קרליין. שפתונים זו המחלה הגדולה, שלי ויש לי עשרות, אבל הכי אני אוהבת את שפתוני ארמני – מכל סוג, בצבעים טבעיים עם נטייה לחומים".

Shiseido RADIANT LIFTING FOUNDATION. מחיר 260 ש"ח | צילום: יח"צ
Shiseido RADIANT LIFTING FOUNDATION. מחיר 260 ש"ח | צילום: יח"צ
GADE. פלטת צלליות. 119 ש"ח | צילום יח"צ
GADE. פלטת צלליות. 119 ש"ח | צילום יח"צ

אנטי אייג'ינג

"בשלב זה אני אומרת לא לניתוחים מהטעם הפשוט שאני לא מרגישה שאני צריכה, ובעתיד אם אצטרך – אומר כן. בינתיים, מדי כמה חודשים אני הולכת למרכז של DeSheli, המתמחים בתחום האנטי אייג'ינג. אני עושה שם טיפולי מיכשור עם טכנולוגיות מהטובות שיש, כולל מכשיר לייזר בשם פוטונה שממצק את העור. עשיתי סדרה של שישה טיפולים וההבדל של לפני ואחרי מאוד משמעותי. אני עושה גם טיפול במכשיר ג'נאו אוקסיפוד – טיפול זוהר נהדר לעור. בנוסף, הזריקו לי חומר מילוי רדיאס מבוסס קלציום שמחזיק שנתיים ומרים נפלא את קו הלסת, ובוטוקס בגלל שהיה לי קו זועף בין העיניים".

"בפוני יש לי צמיחה הפוכה ואם אני לא מקפידה יוצאות ממנו שתי אנטנות שמשדרות לחלל, לכן צריך לגזור אותו לעתים קרובות"

>> שוקלת טיפול בהזרקה? כך תדעי אם כדאי לך ומתי להתחיל

שיער

"השיער שלי חלק כמו מקלות. כשהייתי ילדה קטנה, סבתי ההונגריה רצתה שאיראה כמו שירלי טמפל – עם תלתלים, והייתי ישנה עם רצועות בד שהיא גילגלה סביב שערי. הייתי מתעוררת עם שברי גלים ואחרי שעה קלה השיער חזר להיות ישר כמו סרגל. השיער שלי רגיל ומלא, וזה מזל גדול. רק בפוני יש לי צמיחה הפוכה ואם אני לא מקפידה אז יוצאות ממנו שתי אנטנות שמשדרות לחלל, לכן צריך לגזור אותו לעתים קרובות. השיער שלי חום כהה, בעבר הוא היה בהיר יותר אבל אמי אמרה לי 'ניצוס, הכהה נותן לך קונטרסט לפנים'. הספר שלי הוא ירון מ"מירו וניסו" ואני מגיעה אליו לצבע. ביומיום אני חופפת ומייבשת בשמפו צמחי של Lavelis ובמרכך של Label M".

בושם

"הבשמים האהובים עלי הם בושם של מנדרינה דאק שעונה לשם הזה, ובי דלישס של DKNY – שניהם לא מתוקים ויש להם ריח רענן של ניקיון. לפעמים אני חוטאת בבשמים גבריים עציים, שיש להם ריח של סבון טרי".

בושם DKNY BE DELICIOUS מבית דונה קארן. מחיר 299 ש"ח ל־100 מ"ל | צילום: יח"צ
בושם DKNY BE DELICIOUS מבית דונה קארן. מחיר 299 ש"ח ל־100 מ"ל | צילום: יח"צ

גבות

"אני מטפלת בהן לבד. הייתי שמחה לעבות אותן ושייראו כמו בעבר, כי הגבות יוצרות מסגרת מושלמת לפנים – אבל אחרי שנים של מריטות זה לא ממש קורה. היום אני מנקה מעט, ומשתמשת בעיפרון הגבות הנפלא של אנסטסיה בברלי הילס בגוון חום כהה".

אנסטסיה בוורלי הילס. עיפרון דק לגבות ללא חידוד. 105 ש"ח | צילום: דין סמט
אנסטסיה בוורלי הילס. עיפרון דק לגבות ללא חידוד. 105 ש"ח | צילום: דין סמט

מני-פדי

"אני הכי לא אוהבת שנוגעים לי בציפורניים או בעור מסביב, זה עושה לי צמרמורת. אני מטפחת אותן לבד וקובעת את צבע הלק לפי התפקיד שלי על הבמה. ההעדפה שלי היא ירוק, כחול וחום חמרה".

>> 14 השראות לציפורניים חורפיות ומלאות סטייל

כושר

"אני עושה הליכות עם בן זוגי וממליצה על זמן האיכות הזה בשניים – מתכון מצוין לזוגיות. אני גם עושה פילאטיס אצל דליה מנטבר, אבל מודה שהזנחתי את זה לאחרונה וזה לא בסדר".

תזונה

"בתוך העשייה האינטנסיבית שלי ביומיום אני מנסה לאכול בריא. כשהייתי חיילת נדבקתי בצהבת זיהומית ואושפזתי, ומאז יש לי בעיה בעיכול של דברים שמנים. אין אצלי דיאטות, אבל הגיל עושה את שלו ואם הגזמתי ועליתי במשקל, אקפיד לאזן את זה. אני לא אוהבת ארוחות בוקר ורק חוטפת בננה או פרי אחר. לקראת הצהריים אני אוכלת סנדוויץ' – כל כך אוהבת לחם טרי, במיוחד שיפון – או לחילופין פירות. ארוחת הצהריים, כשמתקיימת, כוללת מרק – אני מתה על מרקים, עם לחם כמובן – וסלט עם גבינת פטה או עוף או טונה. אני אוכלת תמיד ארוחה אחת חמה, טובה ומזינה ביום, והזמן שלה נקבע לפי זמני ההצגות. בנוסף, אני אוהבת דגים ופירות ים, כוסמת ודוחן – כנראה הייתי סוג של ציפור בגלגול הקודם".

"אנחנו מביאים יחד לבמה את התרבות וההומור הישראלי במיטבם, דורון מנגן על קלידים, אקורדיון וגיטרה, והכל מתובל במוזיקה שמחה ומרגשת ובסיפורים אישיים, עם הרבה צחוק והומור, שזה בסופו של דבר המתכון להישאר יחד"

הטיפ שלי

"הטיפ הראשון שלי הוא אחת לכמה ימים לנקות את הפנים בלילה וללכת לישון בפנים נקיות בלי שום קרם – לתת לעור מנוחה מוחלטת. הטיפ השני – בגלל שאני לא שותה מספיק, ממש שוכחת לשתות, אני משאירה בלילה כוס מים על השידה שליד המיטה. בבוקר אני שותה כוס מלאה בחיוך גדול ומודה על כך שאני זוכה לעשות את הדברים שאני אוהבת – לכתוב, ליצור ולהופיע. וכאן המקום לעוד טיפ: להישאר בעשייה. בן זוגי מאז ימי הלהקה הצבאית מרבה לנצח על תזמורות בעולם, אבל מאז הקורונה הוא נוסע פחות וזה היה הטריגר למופע המשותף שלנו "דורוניצה בע"מ", שכל כך מרגש אותי. אנחנו מביאים יחד לבמה את התרבות וההומור הישראלי במיטבם – מדברים על זוגיות ארוכת שנים וקריירות חובקות עולם של כל אחד מאיתנו. אני שרה במגוון שפות, כולל מיטב הקלאסיקות בעברית, דורון מנגן על קלידים ובאקורדיון ומבצע קטעים וירטואוזיים עם הגיטרה. הכל מתובל במוזיקה שמחה ומרגשת ובסיפורים אישיים, עם הרבה צחוק והומור, שזה בסופו של דבר המתכון להישאר יחד".

ניצה שאול | צילום: יוסי צבקר
ניצה שאול | צילום: יוסי צבקר