זו לא ברבי, זוהי מורן טרסוב: "ורוד הוא הסמל המסחרי שלי"

מורן טרסוב | צילום: אמיר יהל
מורן טרסוב | צילום: אמיר יהל

היה לה כל צבע אפשרי בשיער - מפונץ' בננה עד סגול לבנדר, יש לה פטיש לנסיכות של דיסני ואיך היא התגברה על משבר גיל 40? סודות הטיפוח של כוכבת הרשת מורן טרסוב

88 שיתופים | 132 צפיות

מורן טרסוב, 43, אושיית רשת ומובילת דעת קהל עם חצי מיליון עוקבים ביוטיוב, 150 אלף באינסטגרם ו-140 אלף בטיקטוק, פרזנטורית של גלי, פיצה שמש ושגרירי דיסני בישראל. מתגוררת עם בן זוגה ג'וזף ושלושת ילדיהם בראשון לציון.

>> מיכל ינאי: "יש הרבה דברים שבדיעבד הייתי עושה אחרת"

שגרת טיפוח

"אני מקפידה מגיל מאוד צעיר, אימי אישה מאד מטופחת ולפני שנים, עוד כשלא היה בישראל המותג קליניק, אחיה המתגורר הארה"ב היה מביא לה לארץ קרמים. אני עוד זוכרת כילדה את הסבון הצהוב באריזה הירוקה של החברה. יש לי סוג עור רגיל, אז בבוקר אני רק שוטפת פנים במים מיסלריים של אוון, ואז שמה את הסרום SMART REAPER של קליניק. קרם העיניים שלי הוא של קיל'ס וקרם הלחות הוא איי בוסטר של "דר לוי" שיש להשיג אותו רק בדיוטי פרי. קרם ההגנה הוא עם צבע של פאיו ליום שהוא עדין ולא כבד, ולחילופין הקרם השקוף של לה רוש פוזה. שגרת הערב שלי משתנה – אני מנקה פנים עם סבון ALL ABOUT CLEAN של קליניק ומים מיסלארים של גרנייה, הסרום של NUXE והלחות קפצ'ר טוטל של דיור שהוא מאד עשיר ומתאים לי לשעות הלילה".

 

קרם הגנה לפנים PAYOT SUNNY spf50. מחיר 79 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם הגנה לפנים PAYOT SUNNY spf50. מחיר 79 ש"ח | צילום: יח"צ
מים מיסלריים בניחוחות ורדים של גרנייה. 29.90 ש"ח | צילום: יח"צ
מים מיסלריים בניחוחות ורדים של גרנייה. 29.90 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"אחת לחצי שנה אני מגיעה לקליניקה של יפה מקסימוב בראשון לציון לניקוי יסודי של הפנים".

אנטי אייג'ינג

"בגיל 40 היה לי משבר והרגשתי שאני מזדקנת. הלכתי לכמה רופאים, עשו לי בדיקה וקבעו שאני צריכה כמה מזרקים של חומצה היא היאלורונית. נבהלתי וחזרתי הביתה בלי לעשות כלום, הסתכלתי במראה והרגשתי שהכול בסדר להוציא, א-סימטריה בשפה העליונה, אז הוספתי קצת נפח וזה בלתי מורגש אבל סימטרי. יפה מקסימוב מטפלת בי במכשור של גלי רדיו למיצוק העור וליצור קולגן ואלסטין, התחלתי בזה כבר לפני שנתיים ואני רואה תוצאות. לאחרונה קצת מפריעים לי החריצים מהאף כלפי הפה, ואני שוקלת לעדן אותם עם הזרקה של חומצה. אם יום אחד אחשוב שהגיע הזמן למשהו דרסטי כמו ניתוח, אעשה, אבל כל דבר בעיתו".

איפור

"מי שמכירה את הרקע שלי, יודעת שבעברי הייתי מאפרת מקצועית של אופנה וכלות, הפסקתי כשמצאתי עניין אחר בחיים אבל אני מאד אוהבת להתנסות במוצרים חדשים בתחום. המייקאפ שלי הוא דאבל וור של אסתי לאודר כבר שנים. השפתונים שלי הם בעיקר של דיור ואני מעדיפה את האדומים הקלסיים של החברה והכי את ROUGE בגוון 999. המסקרה היא איידול של 'לנקום' וכשאני צריכה איפור עמיד אני שמה את המסקרה INKED של טוני מולי הקוריאנית. אני מאד אוהבת את פלטת הסמקים של OFRA שיש בה את כל גווני הוורודים והחומים ואפשר לשחק ביניהם, האייליינר שלי הוא של פלורמר. יש לי ריסים מאוד בהירים אז להופעות אני מדביקה ריסים בודדים של ארדל או מילוקה. המוצר הכי חשוב לי בתיק האיפור הוא הקונסילר בגלל הכהויות שמתחת לעיניים ומצאתי שהכי טוב הוא הפול קאברייג' של קרליין שמצד אחד נותן כיסוי גבוה אבל אין תחושת כובד והוא לא נכנס לחריצים".

מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. 220 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. 220 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה LANCOME Lash Idole. מחיר 159 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה LANCOME Lash Idole. מחיר 159 ש"ח | צילום: יח"צ
קונסילר מבית קרליין מחיר 59.90 ש"ח | צילום: טל אזולאי
קונסילר מבית קרליין מחיר 59.90 ש"ח | צילום: טל אזולאי

בושם

"אני לא אוהבת ריחות מתוקים, כצעירה השתמשתי שנים ב-WHITE TEA של אליזבת ארדן, ובשנים האחרונות חזרתי אליו כי הוא כמו מיסט לגוף. כשאני לא שמה בושם אני שמה שמן לגוף של NUXE שיש לו מרקם נפלא וריח אלוהי".

בושם וויט תה של אליזבת ארדן. 239 ש"ח ל־100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם הנבחרות ובאתר הסחר CHOZEN | צילום: יח"צ
בושם וויט תה של אליזבת ארדן. 239 ש"ח ל־100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם הנבחרות ובאתר הסחר CHOZEN | צילום: יח"צ

שיער

"במקור השיער שלי שטני, וכבר הרבה זמן הוא הוא ורוד. לאורך השנים היה לי פונץ' בננה, בלונד פלטין קצוץ, ירוק, סגול-לבנדר, והתאהבתי בוורוד. את ברבי אהבתי כילדה, היום אני מעדיפה את נסיכות דיסני. מעצב השיער המיתולוגי שלי ארז איבן הוא זה שהעביר אותי לוורוד והצבע הפך בארבע השנים האחרונות לסמל המסחרי שלי. השיער שלי דק ואני מגיעה פעם בחודש לנירו, מעצב שיער בראשון לציון שמחדש לי את הצבע שהוא על בסיס מים בבית אני חופפת המוצרים של חברת אורכידיאה, שיש לה שמפו טיפולי ואני מוצאת אותו בחנויות טבע, והמסכה של פפטיד+".

גבות

"יש לי גבות מסודרות באופן טבעי ואני כמעט לא צריכה לסדר אותן אבל הן מאד בהירות אז אני צובעת אותן במסקרה לגבות של לנקום ולפעמים בערב אני קצת ממלאה אותן עם צללית חומה".

מני-פדי

"אני עושה כל שבועיים בשכונה שלי בראשון לציון אצל ורד לייבוביץ , בידיים אני עושה לק ג'ל ופדיקור רגיל ואני עושה אצלה גם הסרת שיער בלייזר. הלקים שאני שמה הם תמיד בצבעים שמחים, בננה, ירוק מנטה, תכלת ג'ינס, וסגול לבנדר".

מורן טרסוב | צילום: אמיר יהל
מורן טרסוב | צילום: אמיר יהל

כושר

"אנחנו בבית מאוד מודעות לכושר, ג'וזף הוא מאד בן אדם של כושר ואפילו השתתף בנינג'ה ישראל. אני מתאמנת בסטודיו של ליקי רוזנברג, ליקוש, בנמל תל אביב פעמיים בשבוע, אבל אני לא מכורה, אבל אוהבת והלוואי והיה לי יותר זמן אני עושה אימונים פונקציונליים בקצב גבוה, אימוני כוח משולבים באירובי. שאר האימונים שלי הם בהופעות על הבמות אני רוקדת וקופצת וזה כושר כשלעצמו".

תזונה

"אני משתדלת לאכול בריא ואני גם מבשלת בריא לבני הבית. יש לי מבנה גוף רזה, אין לי נטייה להשמין ואני לא עושה דיאטות, אבל ככל שעולים בגיל מבינים שצריך יותר לשמור. אצלנו בבית לא יכנס בשר בקר שמן, רק כתף , אנחנו אוכלים הרבה חזה עוף , ס לט ירקות יש בכל ארוחה, הגבינות עם אחוזי שומן נמוכים, אנחנו לא חסידים של מתוקים , אנחנו לא מונעים מהילדים, אבל רק במידה. אני מתחילה את היום עם קפה, בסביבות עשר וחצי כריך עם חביתה וירקות, בצהריים כריך או יוגורט עם גרנולה, אחר הצהריים פריכית עם שוקולד והארוחה העיקרית שלנו היא בערב, אני מכינה סלט גדול והמנה העיקרת היא פסטה בולונז, או אורז עם קציצות. אני מקפידה על תוספי תזונה לוקחת חומצה פולית ופרוביוטיקה לנשים על בסיס קבוע של אלטמן ובחורף מוסיפה מולטי ויטמין של סוכריות גומי של לייף".

טיפ לחיים

"הדבר הכי חשוב שלמדתי בחיים הוא להקשיב ללב שלי. אז תקשיבו שאנשים אומרים אבל בסוף רק את יודעת מה נמצא בקופסת הלב שלך אז תדעו לנקות רעשי רקע. אימי ייעדה לי חיים אחרים סיימתי מגמה ריאלית והיא חשבה שאהיה מדענית והתחלתי ללמוד ביו כימיה באוניברסיטת תל אביב ופרשתי מהר וניסיתי גם מנהל עסקים והספיק לי סימסטר אחד להבין שיש בתוכי נפש של אומנית שרוצה משהו אחר. והלכתי למוד תקשורת באוניברסיטה הפתוחה וסיימתי ולמדתי קולנוע ושווק ורשתות חברתיות וכשקיבלתי בקורסי הבחירה אפשרות לערוך וליצר תוכן, גיליתי עולם. בגיל 30 למדתי איפור עבדתי בתחום אבל עולם התוכן והרשתות ניצח ואימי שמחה שמצאתי את הנצוץ האחר שיש בי. וטיפ נוסף למי שחושבת לעבוד עם הבעל שלה אני יכולה להגיד שזה לא קל, ריבים שקשורים בעבודה זולגים אל הזוגיות ורק חברות טובה וויתורים ויתור על אגו, יכולים לאפשר את העבודה המשותפת. בן זוגי ואני מאד שונים, אני זורמת ומתגלגלת והוא שקול ומחושב והבנו שאנחנו חייבים לקבל את השונות הזאת ולחבק אותה ולהבין שגם אי ההבנות באות מהמקום של אכפתיות ודאגה אמיתית".