הפאוץ' החדש? שלטי החוצות של נועה קירל יהפכו לתיקים

נועה קירל | צילום: ארן חן צלמים
נועה קירל | צילום: ארן חן צלמים

נועה קירל כבר הוציאה אינספור מוצרים על שמה, אבל כנראה שזה הולך להיות המוצר הכי מיוחד שלה שתוכלו לשים עליו יד. הכירו את המיזם שיהפוך את שלטי החוצות מההופעה שלה בירקון - לתיק אופנתי

88 שיתופים | 132 צפיות

מי מאיתנו שנכחה בהופעות הענק של נועה קירל בפארק הירקון בסוף השבוע האחרון, בוודאי שמה לב לשלטי החוצות הענקיים התלויים ברחבי הפארק. אלא ששלטי החוצות האלה לא נזרקו לפח ויצרו נזק סביבתי אדיר, משום שיש מישהי אחת שמצאה איך להשתמש בהם שוב ושוב, למטרה טובה.

>> מול 60 אלף איש: נועה קירל נתנה שואו שכמותו לא נראה בישראל

המיזם השיווקי סביבתי +taken מאפשר לחברות וארגונים לעשות שימוש חוזר בשלטי החוצות שלהם ולתפור מהם מתנות – תיקים ממוחזרים. היוצרת שעומדת מאחורי המיזם היא יונת מאירסון, שאחרי 20 שנה בתפקידי ניהול שונים בתעשיית המדיה והטלוויזיה, חיפשה להרים מיזם משל עצמה. לדבריה, היא הרגישה את חוסר הערך העצום במוצרי השיווק והמתנות שניתנו בחברות השונות בהן עבדה, וכשנתקלה בתיק שעשוי משלט חוצות – נדלקה על הרעיון מיד. מי שעוד נדלקה על הרעיון לייצר משלטי החוצות של הופעתה בפארק הירקון הייתה נועה קירל, שמשתפת פעולה עם מאירסון בקולקציית תיקים ממוחזרת שאמורה לצאת בשבועות הקרובים.

שלטי החוצות בהופעה של נועה קירל בפארק הירקון | צילום: יח"צ
שלטי החוצות בהופעה של נועה קירל בפארק הירקון | צילום: יח"צ

"אני מכירה את נועה ואת רוברטו בן שושן הסוכן שלה כבר כמה שנים", מספרת לנו מאירסון על החיבור עם קירל ואנשיה. "עבדנו ביחד בערוץ Kidz על הסדרה שלה 'כפולה' – הייתי בצוות השיווק של החברה שהפיקה עבור 'יס' ו'הוט' את הסדרה, קבעתי עם רוברטו בזמנו כי ידעתי שהמופע שלה בפארק מתקרב, ושזו הזדמנות פז לייצר מהלך שהוא הרבה מעבר לתיקים – אם נעשה שימוש חוזר בחומר של שלטי המופע של נועה ונייצר מהם תיקים, יש כאן הזדמנות לאמירה משמעותית – אל מול דור שלם של צעירים וצעירות", היא מספרת.

"הצעתי לו את שיתוף הפעולה", היא ממשיכה, "וכבר למחרת קיבלתי ממנו טלפון. הוא כמובן הסכים ואמר שנועה תיכנס כשותפה. היא התלהבה מהמשמעות של הדבר, ורצתה להיות חלק מעשייה חיובית וחשובה לכדור הארץ".

יונת מאירסון בשיתוף פעולה עם ויסוצקי | צילום: יונת מאירסון
יונת מאירסון בשיתוף פעולה עם ויסוצקי | צילום: יונת מאירסון

מה את יכולה לספר לנו על הקולקציה המשותפת?
"היא תהיה מוכנה עוד כמה שבועות. בינתיים, אפשר לרכוש באתר בחמשת הימים הקרובים את התיקים שיוצרו משלטי מחאה, ולאחר מכן האתר ירד מהאוויר כדי לעבור שדרוג מחדש. יחד עם האתר החדש נשיק קולקציות חדשות – של נועה קירל, של שלטי החוצות של הסרט 'ברבי', שלטי הרכבת הקלה, שלטי החוצות של 'האח הגדול' ועוד ועוד. בקולקציה של נועה אני חושבת שאעשה דגם או שניים, באוריינטציה צעירה יותר".

יונת מאירסון | צילום: קובי מהגר
יונת מאירסון | צילום: קובי מהגר
יונת מאירסון בשיתוף פעולה עם ויסוצקי | צילום: יונת מאירסון
יונת מאירסון בשיתוף פעולה עם ויסוצקי | צילום: יונת מאירסון

כבודה האדיר של קירל במקומה מונח, אבל קירל היא לא המותג היחידי שמאירסון עבדה איתו. בתחילת החודש חברת ויסוצקי השיקה יחד עם מאירסון קולקציית תיקים ייחודית, שנתפרה משלטי החוצות של סדרת COLD BREEZE – סדרת חליטות למים קרים של ויסוצקי. התיקים עדיין נמכרים באתר החברה, במחיר של 19.90 ש"ח ליחידה. בנוסף לויסוצקי, מאירסון עבדה גם עם בנק הפועלים, צ'ק פוינט, אלטשולר-שחם ועוד חברות. התיקים שהיא מייצרת מחומרי הקמפיינים שלהם – ניתנים במתנה לעובדי החברה.

יונת מאירסון בשיתוף פעולה עם ויסוצקי | צילום: יונת מאירסון
יונת מאירסון בשיתוף פעולה עם ויסוצקי | צילום: יונת מאירסון

"החזון המקורי היה לעבוד מול חברות וארגונים, ולאפשר להם להיות ירוקים באמת ולא רק בסיסמאות", מאירסון מספרת לנו בריאיון. "כך הם יכולים לעשות שימוש חוזר בחומרי הקמפיין של עצמם, וככה בעצם 'לנקות אחריהם'. את הצורך של יחידים במוצרים שלי הבנתי רק לאחר זמן מה. העסק קיים בקושי שנה, וכשהעמוד באינסטגרם גדל הבנתי שיש כאן צורך ושאנשים מחפשים קניה עם ערך – קניה עם סיפור. את מקבלת את התיק שלך, את נוגעת בו ומגלה שיש בו תווית עם תמונת השלט שנוצר ממנו התיק, כך שהגלגול שהתיק שלך עבר מוחשי מאוד".