מארינה מקסימיליאן באה לסגור חשבון בקליפ חדש

מארינה מקסימיליאן מתוך הקליפ Zero | צילום: דניאל קמינסקי
מארינה מקסימיליאן מתוך הקליפ Zero | צילום: דניאל קמינסקי

הקליפ החדש של מארינה מקסימיליאן הוא ללא ספק הדבר הכי מעצים שראינו בזמן האחרון, עם שלל נשים שלא מתביישות בגוף שלהן ותזכורת מתמדת לכך שאף אחת לא צריכה גבר כדי להרגיש שלמה. שמענו ממנה על הלוקים המטורפים שמופיעים בקליפ וגם למה לא פחדה לחמצן את הגבות עבורו, להפך

88 שיתופים | 132 צפיות

 

פאם פאטאל איטלקייה תולה כביסה שאינה אלא תמונה של אותו גבר שוב ושוב; בלונדינית עם תלתלים שופעים, כובע ענק לראשה ועליו כתוב "זהירות"; אנדרוגינוס ספק אישה-ספק גבר ונטול גבות; רקדנית מכוסה נצנצים ודובי ענק לצידה – את כל הדמויות המרהיבות האלה מגלמת מארינה מקסימיליאן ב"Zero" – הקליפ החדש שלה, כשלצידה עוד שלוש בחורות יפהפיות ושופעות, "נשים מהזן המרשים" כפי שמכנה אותן מקסימיליאן עצמה. כולן יחד לוקחות את הצופה למסע ויזואלי גדוש ומהפנט, והתוצאה היא קליפ שלא תוכלו להפסיק לצפות בו.

מאחורי המצלמה עומד צלם האופנה דניאל קמינסקי שכתב ידו ניכר בכל פריים, וכבר עבד בעבר עם מקסימיליאן בקליפ  Glow Now. "כשהתחלנו לעבוד על הקליפ ישבתי עם דניאל והוא פשוט שאל אותי על מה השיר, ככה התחלנו להרחיק לכת עם דימויים".

אז על מה באמת השיר?
"בגדול זה שיר על סגירת חשבונות", מספרת מקסימיליאן שכתבה והלחינה אותו יחד עם ניצן קייקוב, מפיק ישראלי שגר בלוס אנג'לס. "בעיקר על האופן בו אנחנו יכולים לעשות אידיאליזציה למישהו ופתאום בשנייה יורד לנו מהבן אדם. רציתי להזכיר את הרגע הזה כשקשר מסתיים ואנחנו מרגישות לא שלמות, אז להגיד שאנחנו שלמות ועוד איך. בקליפ רואים את הנשים חוגגות ועושות חיים, מחזירות לעצמן את עצמן. זה גם עידן שיש הרבה יותר מקום לדבר הזה. תמיד היו נשים באד אס שבאות לסגור חשבון, אבל עכשיו לשמחתנו יש לזה הרבה יותר מקום בתרבות".
את מרגישה באד אס?
לגמרי. אני וכל הסביבה הנשית שלי באד אס. יש מלא נשים מדהימות ומפוארות סביבי, חלקן מככבות גם בקליפ – האחיינית שלי ואמא שלי המלכה".

באד אס: מארינה מקסימיליאן מתוך הקליפ Zero | צילום: דניאל קמינסקי
באד אס: מארינה מקסימיליאן מתוך הקליפ Zero | צילום: דניאל קמינסקי

עוד כתבות מעניינות
הנשים שיזכירו לכן שכל גוף הוא גוף שמוכן לקיץ
תוסף התזונה שישדרג לכן את החיים
איך להתחיל לאהוב את עצמך?

אמא של מקסימיליאן היא לא המלכה היחידה בקליפ, כאשר לצד הזמרת מופיעות אושיות רשת מעולם הפלאס סייז כמו ריי שגבקורין אביסדריס (המוכרת גם כקוקו ריין ואולי זכורה לכן מ"האח הגדול"),הזמרת דפנה שילון ודוגמנית הפלאס סייז סינדי צ'אדי. כולן נשים יפהפיות שלא בהכרח תואמות את אידיאל היופי השדוף. "יש בקליפ פיאסטה נשית כי היה חשוב לי להראות את הצד המעצים גם ברגע כזה, של מערכת יחסים שנגמרת". מספרת מקסימילאין.

ואיך בחרת דווקא את הנשים האלו להופיע לצידך?
"זה התחיל מהמציצנות האינסטגרמית שלי. אני אוהבת לעקוב אחרי כל מיני נשים בעלות קימורים מהארץ ומהעולם. עקבתי אחרי אשלי גרהאם עוד לפני שהיא התפוצצה, טרה לין וכל מיני נשים שהן וואו. פניתי לכל מיני בחורות, לא ידעתי מי מהן בסוף תסכים. יש לנו באמת כזה שפע של בחורות מרהיבות, שזו פשוט תאווה לעיניים ולנפש. קוקו ריין היא פשוט אישה יפהפייה שנדלקתי עליה מהאינסטגרם וגם סינדי הייתה התאהבות אינסטגרמית כזאת. דפנה שילון היא בכלל זמרת שלקחתי להרכב שלי בשנה שעברה. היא לא דוגמנית אלא פשוט אישה יפה בצורה עוצרת נשימה, לא יודעת אם היא אפילו יודעת עד כמה".

 

את ריי אני מכירה מגיל 16, כשהיא הייתה תלמידה לעיצוב ואני הייתי מציגה את הבגדים בבית הספר בו למדה. ריי ממש סללה פה דרך להמון נשים, היא פורצת דרך בתחומה ואני מעריצה אותה. כל השנים עפנו אחת על השנייה. ותמיד היה לנו רצון להתעסק בדבר הזה, לחגוג את עצמנו כמו שאנחנו מתוך הבנה שזה לא קיים. מאז שהייתי נערה פינטזתי שיום אחד תהיה לי הזדמנות להציג לעולם כמה נשים הן יפות ובכל מצב, ולא רק מה שהתרגלנו אליו כ'יפה'.

דווקא נראה שכולם מתעסקים עכשיו באידיאל היופי. בכנות, העיסוק בנושא לא מתיש אותך לפעמים?
בחיי היום יום שלי הנושא פחות מטריד אותי אבל כולנו עוסקים בזה, מי יותר באובססיה ומי פחות. המטרה בקליפ הייתה לפתוח את הדיון, שיותר נשים ירשו לעצמן לדבר, להראות את עצמן במלוא גופן ולהתהדר בזה. אין לי מניעים מטיפניים, שכל אחת תעשה מה שטוב לה, הרי זה סוד הקסם. ככל שאנחנו פחות קטנוניות לעצמנו, אנחנו פחות קטנוניות החוצה".

ריי שגב בקמפיין קיץ 2018 של זוהרה | צילום: אלון ראובני
ריי שגב בקמפיין קיץ 2018 של זוהרה | צילום: אלון ראובני
מארינה מקסימיליאן מתוך הקליפ Zero | צילום: דניאל קמינסקי
מארינה מקסימיליאן מתוך הקליפ Zero | צילום: דניאל קמינסקי

 

יחד עם הסטייליסטית לימור ריחנה, מעצב השיער שגיא דהרי והמאפר ערן פאל הצליחה מקסימיליאן ליצור קליפ שהוא חוויה אסתטית טהורה, לא מעט בזכות האאוטפיטים שמככבים בו, רובם שייכים למעצבים צעירים וטריים, חלקם סיימו רק הרגע את בתי הספר לעיצוב.

"גם אני וגם לימור הסטייליסטית מאוד אוהבות מעצבים צעירים. הם בשלב הכי יצירתי בחיים שלהם, עוד לפני שהם צריכים לחשוב על מה מוכר ומה לא. הדברים שהם יוצרים מאוד אמנותיים ובהופעה זה פחות נוח ללבוש את זה, אבל צילומים זה המקום לחגוג את זה והכישרונות פה הם אינסופיים".

ואי אפשר שלא להזכיר את השיער והאיפור המטורפים: בפריים אחד את מרילין מונרו, באחר אנדרוגינוס, ובשלישי עם תלתלי ענק. איך יצרתם את הדמויות?
"עבדתי עם ערן פאל ושגיא דהרי, אנשים מהטובים ביותר שיש לנו בארץ. ערן ואני צמודים כבר הרבה שנים. בחודשים האחרונים החלפנו רפרנסים וניסינו ליצור את התפקידים שאנחנו מגלמים בתוך מערכת יחסים.

ה'מרילין מונרו' היא לא כל כך מרילין, אלא יותר פאם פאטאל, אישה מוקפדת, איטלקייה דומיננטית כזו. אצל מונרו אני חווה משהו יותר כנוע, של 'תציל אותי', זה פחות הקטע שלי. ואז יש לוק שהוא יותר גברי, אנדרוגינוס. לא ברור מי לובש את המכנסיים בבית".

זה גם הלוק בלי הגבות. לא היה מלחיץ לחמצן את כל הגבות?
"לא, זה אדיר. עשיתי את זה כבר לפני הרבה שנים גם עם שגיא ופתאום נזכרנו בזה על הסט, זו הייתה הברקה של הרגע. זה משונה ומוזר אבל אני אוהבת את זה. פחדתי שהבת שלי תיבהל לראות אותי ככה אבל היא לא התרשמה. היא כבר רגילה לראות את אמא פעם עם שיער ורוד ופעם ככה, מבחינתה ככה אימהות מתנהגות – שרות ועושות דברים מוזרים. גיא היה קצת מזועזע אבל עכשיו הוא ממש מעריך את זה שצומחות לי גבות".

ומה הלוק האהוב עלייך?
"המתולתל היה סוג של גילוי מבחינתי. מלא תלתלים זה מגניב ודי בא לי לאמץ את הלוק הזה. יש גם את הדמות של הבאד גירל עם הדובי הענק. הדובי הוא סמל לגבר בטלן שיושב ולא עושה כלום. מסתבר שאין דובי בגובה שני מטר להשכרה אז פשוט קניתי אותו. הוא עכשיו יושב ומסתכל עליי. לקח שבועות להוריד ממנו את כל הנצנצים".

לא פחדה לחמצן את הגבות: מארינה מקסימיליאן מתוך הקליפ Zero | צילום: דניאל קמינסקי
לא פחדה לחמצן את הגבות: מארינה מקסימיליאן מתוך הקליפ Zero | צילום: דניאל קמינסקי
וזה הדובי הענק | צילום: דניאל קמינסקי
וזה הדובי הענק | צילום: דניאל קמינסקי