היישר מהמציאון של האלווין: איפה לקנות תחפושות שוות לפורים?

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

עכשיו כשההאלווין בארה"ב מאחורינו וכשמבצעי יום הרווקים ובלאק פריידי לפנינו - זה הזמן המושלם להתארגן מראש על תחפושות שוות לילדים במחירים שווים עוד יותר. תודו לנו בפורים

88 שיתופים | 132 צפיות

נכון, יש עוד זמן עד פורים אבל רק דמייני את התמונה הבאה: 3 חודשים מהיום ויש לך על הראש משלוח מנות, שבוע גמד-ענק, יום תסרוקת וכמובן את הקטנה שלך שממש חייבת תחפושת של מואנה. עדיין חושבת שיש מספיק זמן?

אחרי שחסכנו בהנחות של SHOPPING IL וכשמבצעי יום הרווקים ובלאק פריידי מתקרבים בצעדי ענק – זה הזמן לפנק את הקטנים עם תחפושות שוות און ליין במחירים שווים לא פחות. וכשאנחנו אומרות שווים אנחנו מתכוונת לאין-סיכוי-שתמצאו-ככה-זול-שבוע-לפני-פורים

עלי על הרכבת

האתר הסיני עלי אקספרס מציע תחפושות במחירי אפטר כל השנה וההנחות של יום הרווקים ב-11.11 בכלל יהפכו את פורים לעסק כלכלי. מומלץ לבצע עבודת תחקיר קלה של ביקורות והמלצות על הספקים, אבל עם היצע המחירים המצחיק – היא לגמרי שווה את ההשקעה.

אהבנו במיוחד את הקוסם שכישף אותנו ב-19 ש"ח, שלל וואנזי בדוגמת חיות למי שמשחקים אותה גדולים בין 20-25 ש"ח ונמו שאפשר למחוץ מרוב מתיקות ב-84 ש"ח.

aliexpress.com
aliexpress.com

 

האלווין-לנד

אם אתן לא בענייני מאמץ, באתר התחפושות להאלווין תמצאו כנרגע את מאגר האופציות הכי גדול ופשוט ברשת, שמציע שלל גיבורי על, לובשי מדים, מאכלים וכל מה שלא תעלו על הדעת. לפשושים אהבנו במיוחד את הקלאסיקות: בת הים הקטנה ומיקי מאוס לאולד סקול האמיתיים ב-70 ש"ח, איש הלגו למרחיקי הלכת ב-88 ש"ח והאריה הפחדן לאמיצות ב-105 ש"ח.

מתוך halloweencostumes.com
מתוך halloweencostumes.com

 

לנסיכות אמיתיות

שום יום שופינג ברשת לא יהיה שלם בלי לעשות סיבוב ב-Ebay, רק שהפעם במקום לקנות גרינלדות למרפסת או כיסויים לפלאפון תצאו לטיול בין היצע בלתי נגמר של תחפושות ואביזרים סופר שווים.

במיוחד נשבנו בקסמן של נסיכות דיסני מהדור החדש: מואנה ב-13 ש"ח ללוחמות הצדק ואנה ב-35 ש"ח, למי שהתגברה כבר על אלזה.

מתוך ebay.com
מתוך ebay.com

 

זמן אמא

אחרי שדאגת לזאטוטים והותשת מכל השיטוטים ברחבי האינטרנט נשאר רק לסגור פינה לעצמך. באסוס אולי אין היצע תחפושות מטורף, אבל האקססוריז המגניבים לגמרי יסגרו לך פינה במסיבה של העבודה. במקרה הזה כדאי למהר, מניסיון של שנים עברו: הדברים השווים נחטפים מהמלאי. מה שכן, יש סיכוי טוב שהם גם יחזרו.

אנחנו כבר רכשנו אוזני חתול מתוכשטות ב-9 ש"ח, מסיכת עכביש ב-16 ש"ח וגם סט שטן שיהלום את האישיות האמיתית שלנו ב-41 ש"ח. עכשיו רק מחכות לאוזני ההמן.

מתוך asos.com
מתוך asos.com