אימא שוקעת? זה הזמן להזמין תחפושות זולות לפורים

צילום : shutterstock
צילום : shutterstock

בבלאק פריידיי וסייבר מאנדיי שמגיע קצת אחריו האתרים מוכרים תחפושות בהנחות גדולות. מדריך לתחפושת מגניבה לילדים לפורים בזיל הזול

88 שיתופים | 132 צפיות

בתחרות בין חוגגי האלווין לאלה שמרימים מסיבות בפורים, אין ספק שהאחרונים הרוויחו, לפחות בתחום הפיננסי של רכישת תחפושות. העובדה שפורים יוצא לפי לוח השנה חודשיים אחרי האלווין מאפשרת לקנות ברשת את כל מה שצריך לתחפושת מושלמת בהנחות משוגעות של עד 97 אחוז (!!) שכן האתרים ממהרים להיפטר מהמלאי ואנחנו מרוויחים. תוסיפו לזה גם את העובדה שקצת אחרי האלווין מגיע יום הרווקים הסיני ואחריו בלאק פריידיי ובכלל הרווחנו. מדריך מקוצר עם התחפושות הכי שוות של השנה ואיפה כדאי לרכוש אותן:

הג׳וקר

לילדים בוגרים או למבוגרים ממש אחת התחפושות שהן כמעט סולד אאוט בכל אתר היא הג׳וקר, בזכות תפקיד המופת של חואקין פיניקס בסרט הכי מדובר של 2019. ב-aliexpress.com הצלחנו למצוא סט ג׳וקר מוצלח במיוחד, שכולל חולצה, וסט, ז׳קט ומכנסיים, עם אפשרות לרכוש כל חלק מהתחפשות גם בנפרד, ב-174-30 דולר במקום ב-242-42 דולר, תלוי איזה חלק בדיוק אתם קונים מהתחפושת. בנוסף, אפשר לקנות גם מסכת ג'וקר להשלמת המראה, שגם תחסוך לכם טונות איפור.

הג'וקר
הג'וקר
מסכת ג'וקר
מסכת ג'וקר

.

אמליה ארהארט

שנה שעברה הייתה זו תחפושת האבירה שהביאה איתה רוח חג פמיניסטית, והשנה ילדות שגדלות באווירת עוצמה נשית מוזמנות לבחור בתחפושת מקורית ומפתיעה: אמילה ארהארט, הטייסת שהפכה לאייקון פמיניסטי והוכיחה שהשמים הם הגבול, כשהפכה לאישה הראשונה שחצתה את האוקיינוס האטלנטי בטיסת יחיד. התחפושת בביצוע מקורי של אתר התחפושת halloweencostumes.com כוללת ז׳קט, מכנסיים, חגורה, כובע, צעיף ומשקפת.המחיר: 39.99 דולר (מצטרפים חדשים למועדון מקבלים 20 אחוז הנחה בקנייה ראשונה).

אמליה ארהארט
אמליה ארהארט

מה עוד תמצאו באתר הזה? מאות תחפושות ואביזרים למבוגרים, ילדים ותינוקות, תחפושות לזוגות ולקבוצות וקישוטים נהדרים למסיבות. אבל המרגשת מכולן היא קטגוריית הסייל הכוללת 52 עמודי תחפושות שונות לילדים ומבוגרים בעד 97 אחוזי הנחה, עם עשרות רעיונות לתחפושות מתחת ל-5 דולר. למשל: תחפושת מקסימה לפעוטות של פרינסס ליאה האגדית מהסרט ״מלחמת הכוכבים״ ב-3.74 במקום 21.99 דולר. התחפושת כוללת בגד, חגורה ואת התסרוקת המפורסמת כמובן.

פרינסס ליאה
פרינסס ליאה

הארי פוטר

תחפושת יוניסקס באתר מרקס אנד ספנסר, שדווקא התקמצנו ולא סיפקו הנחה, אבל אנחנו סולחות להם כי אנחנו אוהבות את הארי והתחפושת מושלמת. היא כוללת: גלימה של גריפינדור, מטה קסם, עטיפת ספר ומשקפיים כמובן. המחיר: 92 ש״ח.

הארי פוטר
הארי פוטר

בייבי שארק

בייבי שארק היא אחת מהתחפושות הפופולאריות ביותר שנראו בהאלוין השנה, לא מפתיע כשמדובר בשיר ילדים עם למעלה מ-3 מיליארד השמעות ביוטיוב. לפיכך בייבי שארק היא התחפושת שזכתה בטאג בחירת המערכת של אמזון, והיא נמכרת כעת במחיר של כ-20 דולר במקום 34 דולר, כולל צ׳יפ מוזיקלי המוסתר מתחת לסנפירים ומשמיע את השיר. התחפושת מגיעה גם בגרסה למבוגרים ב-17.99 במקום 36.99 דולר.

בייבי שארק
בייבי שארק

אלזה

רק עוד שבועיים ייצא הסרט לשבור את הקרח 2 לקולנוע, אבל מי סופר? כולנו. עד שיגיע פורים אלזה צפויה לכבוש את חיינו בסערה ומומחי השיווק של דיסני השכילו כמובן לתפור לאלזה ואנה בגדים חדשים, כך שהתחפושת הישנה שנתנו לכם השכנים לפני 6 שנים בהחלט כבר לא רלוונטית. את אחת התחפושות היפות של אלזה גרסת פרוזן 2 אפשר למצוא ב-buycostumes.com והיא כוללת שמלה עם שכמייה צמודה ב-37.99 במקום 64.99 דולר.

אלזה בגרסת פרוזן 2
אלזה בגרסת פרוזן 2

>> האלווין 2019: כל התחפושות המטורפות של הסלבס