הבוטוקס החדש: מסכה מביצים של תולעי משי מבושלות

ביצים של תולעי משי על הפנים | צילום: טיקטוק tamarcesanaa@
ביצים של תולעי משי על הפנים | צילום: טיקטוק tamarcesanaa@

אחרי טרנד ג'ל זרעי הפשתן שהתמתג לאחרונה כמסכת בוטוקס טבעית, הגיע תורו של הטרנד הביזארי הבא בתחום, שמסתמן כלהיט הטיקטוקי הנוכחי. אזהרת טריגר: מקריפ ועלול להכיל תולעים ברמה גבוהה

88 שיתופים | 132 צפיות

אז אחרי טרנד ג'ל זרעי הפשתן שכולן רצו למטבח להכין כמסכת "בוטוקס" טבעית לעור הפנים, הגיע הטרנד התורן הבא, שמשתולל עכשיו בארה"ב כמו להיט של טיילור סוויפט. אוקיי מוכנות? כי זה קצת קריפי ומאוד ביזארי: מסכת ביצים מבושלות של תולעי משי.

>> בוטוקס טבעי וחומצה היאלורונית מצמחים – איך זה עובד?

WTF: ביצים של תולעי משי לעור הפנים | צילום: טיקטוק tamarcesanaa@
WTF: ביצים של תולעי משי לעור הפנים | צילום: טיקטוק tamarcesanaa@

הראשונה להנגיש לנו את תענוג הטיפוח הזה היא הטיקטוקרית תמר קיסנה, שהעלתה סרטון שבו היא מרוחה בביצי התולעים שבישלה: "מלא שואלים אותי איך העור שלי נהיה כזה חלק מאז שעברתי לארה"ב", היא פונה ל-74k עוקבותיה, "והסוד הוא תולעי משי. אתן לוקחות את הביצים של התולעי משי, מרתיחות אותן במים עד שזה נהיה מן ג'לי, שאתן רואות על העור שלי. זה מתייבש והופך למסכת משי ואז אתן פשוט מקלפות את זה וזה כמו בוטוקס טבעי, זה מושלם".

קיסנה לא בטוחה שהביצים הללו מוצעות בארץ למכירה, וגם אנחנו לא. אבל שווה לנסות אולי להזמין ישירות מחו"ל, בתקווה שהביצים ישרדו את המשלוח. הנסייניות האמיצות מביניכן מוזמנות לעדכן אותנו בממצאים.