דופקת לוק הזוי וחוטפת את הבן שלה: מה עובר על שר?

הזמרת שר | צילום: shutterstock
הזמרת שר | צילום: shutterstock

מהלוק השנוי במחלוקת של שר בשבוע האופנה בפריז עד הפרסומים החמים על כך שחטפה את בנה. כן, מה ששמעתן. מה עובר על הזמרת האהובה בת ה-77?

88 שיתופים | 132 צפיות

בין התצוגה הלוהטת של בלמן בשבוע האופנה בפריז לבין מינגלינג על השטיח האדום, הזמרת האייקונית שר הספיקה להסתבך בארגון חטיפה של הבן שלה. מה? כן, מה ששמעתן.

>> בגיל 76: הזמרת שר מציגה שגרת אימונים מטורפת

הזמרת בת ה-77 שוהה בימים אלה בפריז במסגרת שבוע האופנה המתקיים בעיר, אבל בואו נגיד שעם מה שפורסם עליה ביממה האחרונה, אנחנו בטוחות שהמחשבות שלה לא בדיוק שקועות בתצוגות. לפי דיווחים של כלי התקשורת בחו"ל, נחשף כי בנובמבר האחרון הכוכבת שכרה לא פחות מארבעה גברים שיחטפו את בנה בן ה-47. ואם אתן מטלטלות את הראש ושואלות את עצמכן "וואט דה פאק", נסביר.

בנה של שר מנישואיה השניים לכוכב הרוק גרג אולמן ז"ל, המוזיקאי אלאיה בלו אולמן, משתמש בסמים מגיל 11 ומכור להרואין, ולמרבה הצער הוא מסרב להתאשפז כבר מזה שנים. השבוע, מריאנג'לה קינג, בת זוגו של אולמן, העידה בפני בית המשפט על מצבו של בעלה כחלק מהליך הגירושים בו הם נמצאים, וכך נחשפה החטיפה והמתכננת שלה – שר, כפי שסיפר לקינג אחד מהחוטפים.

שר ובנה אלאיה בלו אולמן | צילום: gettyimages
שר ובנה אלאיה בלו אולמן | צילום: gettyimages

לדבריה, השניים שהו במלון בניו יורק בנובמבר האחרון, במטרה לעבוד על שיקום הנישואים שלהם, כשלפתע ארבעה גברים נכנסו לחדרם ולקחו אותו – במטרה לאשפזו. לא ברור אגב מאותם דיווחים עם האשפוז הצליח, רק ידוע כי הוא נעלם לתקופה, ואשתו טוענת שלא ידעה לאן.

>> עדיין אייקון אופנה? קייט מוס תועדה בתמונות מטרידות

לפי דיווח של ה"דיילי מייל" מצבו של אולמן עדיין לא מדהים בלשון המעטה. לפני שבועיים הוא נמצא מחוסר הכרה מחוץ למלון בלוס אנג'לס, ומאז הוא שוהה במכון גמילה בקליפורניה. כאמור, הוא ובת זוגו לא הצליחו לשקם את נישואיהם והיא מנסה להתגרש ממנו בימים אלה. לפי הדיווחים בנה של שר לא מתגורר בבית בחצי השנה האחרונה, ושוהה באותו בית מלון באל.איי, בו התמוטט.

חרף הדיווחים הקשים, שר משדרת עסקים כרגיל בזמן שהיא מסתובבת לה בשבוע האופנה בפריז, ומה נגיד ומה נאמר, במערכת "את" לא יכולנו להישאר אדישות – לא לסיפור ההזוי הזה, וגם לא לאאופיט יוצא הדופן של שר.

שר הגיעה לתצוגת האופנה של בלמן בלוק מפתיע במיוחד. האם זו חליפה? האם אלו שתי חליפות שנלבשו אחת על השנייה? האם אנחנו חוזות בפרי אהבתם של חליפת חצאית וחליפת מכנסיים שהולידו את יצור הכלאיים הזה? אנחנו במערכת "את" עדיין בשיאו של דיון סוער, ומתלבטות האם אנחנו אוהבות את הלוק ורוצות אותו בארון שלנו (או לפחות חלקים ממנו), או שמא שר לקחה את הרעיון צעד אחד רחוק מדי. מה שבטוח זה ששחור-לבן נראה עליה פצצה, ואנחנו בטוחות שהלוק הזה בהחלט סובב ראשים ועורר השתאות.

>> חשופה: דמי מור בת ה-60 לוהטת בשבוע האופנה

טוב, תצוגות של שבוע האופנה זו בהחלט אחלה דרך להתאושש מסיפור כזה. מאחלות לך ולבנך רק בריאות, אהבה ושלום.