כך הפכו הפנינים לטרנד הרותח של הקיץ

אופנת רחוב בשבוע האופנה בפריז 2020 | צילום: Hanna Lassen/Getty Images
אופנת רחוב בשבוע האופנה בפריז 2020 | צילום: Hanna Lassen/Getty Images

מריהאנה ועד אתי קובו: שרשראות פנינים הן לגמרי הפריט שיככב בפיד שלכן בקיץ הקרוב. הנה ההמלצות שלנו ליישום נכון של הטרנד

88 שיתופים | 132 צפיות

שהכותרת לא תטעה אתכן, לאמץ את טרנד שרשרת פנינים לא אומר ללכת לסבתא ולגנוב ממנה כל פריט מקושט פנינים, כי הגרסה הנוכחית, שממשיכה מהקיץ שעבר, היא הרבה יותר קולית ונועזת. הפנינים קטנות יותר ולא מאסיביות, לפעמים אפילו כל אחת בצורה, גודל או בצבע שונה, לפעמים גם הטקסטורות שונות. חלקן יכולות להזכיר מעט את השרשראות שהיינו קונות בטיילת באילת בעשור הקודם. ממש מיקס אנד מאצ' גרסת הפנינים.

כבר חודשים שהפאשניסטות בארץ והעולם מקשטות את הפיד שלנו בפריטים עם פנינים, ואפילו ריהאנה העלתה לאינסטגרם שלה סרטון כשעל צווארה בולטת אותה שרשרת נחשקת, מה שחתם את העובדה שמדובר באחד הטרנדים הרותחים.

ריהאנה והפנינים | צילום מסך מאינסטגרם
ריהאנה והפנינים | צילום מסך מאינסטגרם

אבל מי שככל הנראה זיהתה את זה לפני כולם היא אתי קובו, שלהזכירכן הייתה מועמדת בקטגוריית משפיענית השנה בטקס פרסי האופנה האחרון שלנו. את המותג שלה, Coconut Love, שמציע שרשרות פנינים עם טוויסטים ייחודים הקימה כבר לפני שנה וסחפה אחריה לא מעט נשים. זה התחיל משרשראות למשקפיים שעשתה בסגנון ומהר מאוד הפך גם לשרשראות לצוואר.

"גיסתי עושה שרשראות פנינים, היא מוכרת באסוס ובמלא מקומות, היא ההשראה שלי וגם שנות ה-80, הסתכלתי על הנסיכה דיאנה ועל קטלוגים של שאנל ולקחתי משם השראה", מספרת לנו קובו. "לא יודעת איך חשבתי על זה, היה בא לי לעשות משהו למשקפיים, בהתחלה זה היה נראה לי קיטשי אז הוספתי כל מיני דברים שאהבתי והתחלתי לאהוב את זה, וזה גם תפס", היא מוסיפה.

למה את חושבת שזה הפך לטרנד?
"כי יש להן אווירה של קיץ וכיף וזה ממש משדרג את הלוק ופשוט בא לך שזה יהיה עלייך, לקיץ במיוחד זה טוב כי הבגדים קצרים וזה הזמן להתפרע עם אביזרים".

אז איך תיישמי את זה כמו הפאשניסטות? היופי הוא שאין חוקיות, את יכולה לשלב את השרשרת עם עוד שרשראות מסוגים אחרים למראה יותר אדג'י ואת יכולה ללכת איתה לבדה למראה יותר קלאסי. גם כשאת משלבת אותה באאוטפיט אפשר ליצור לוקים שונים מאוד. אפשר לשלב אותה בלוק יותר מחויט ומוקפד ובאותה מידה גם עם ג'ינס וטי שירט מגניבה. מדובר בפריט שבהחלט משתלב עם הכול ובכל סגנון.