הגולשים זועמים על הריאיון של דנה גרוצקי עם שרית פולק: "דוחה ומקומם"

שרית פולק וסטטיק ב"זמר במסכה" | צילום מסך, קשת 12
שרית פולק וסטטיק ב"זמר במסכה" | צילום מסך, קשת 12

שרית פולק נחשפה כרובוט ב"הזמר במסכה". לאחר החשיפה התראיינה שרית לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", מה גרם לגולשים לזעום על הריאיון?

88 שיתופים | 132 צפיות

עוד פרק של "הזמר במסכה" (קשת 12) הסתיים בחשיפה אתמול בערב (שני), והפעם חשיפה מפתיעה במיוחד, שרית פולק, גרושתו של חבר פאנל השופטים סטטיק. כזכור הזוג התגרש לאחרונה, אך הצילומים התרחשו לפני המשבר ביחסים והגירושים. לאחר החשיפה פולק התראיינה בשידור חי לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" בריאיון משותף עם גיא פינס ודנה גרוצקי. זמן קצר לאחר הראיון ששודר עלו טענות קשות מצד העוקבים על השאלות הקשות ששאלה דנה גרוצקי את שרית ועל חוסר רגישות מצידה.

פולק שיתפה בריאיון שנאלצה לשקר ולהמציא פגישות כדי לא לחשוף את זהותה בתוכנית בפני סטטיק, בתקופה בה עדיין חיו ביחד כזוג נשוי, ובתגובה שאלה גרוצקי "יכול להיות שבגלל זה נוצר התקל בניכם? בגלל השקרים שלך?". פולק צחקה והגיבה: "לא".

גרוצקי המשיכה לשאול את פולק: "אם כבר אנחנו בפרץ של לחשוף סודות, אולי בא לך לחשוף עוד סוד?" כששרית השיבה שאין לה מה להסתיר גרוצקי המשיכה ושאלה "לא רוצה לדרוך לך על היבלות, אבל זה לא צובט באיזהשהו אופן לראות את כל האירוע הזה בדיעבד?," פולק לא התרגשה מהשאלה והשיבה שמדובר בחברות טובה לפני הכל.

נראה כי הגולשים ברשת היו רגישים מאוד לפרטיותה של פולק ולמצבה הרגשי שכן בתגובה לפוסט החשיפה בעמוד האינסטגרם של התוכנית, נכתבו תגובות קשות על השאלות של גרוצקי, שבעצמה עברה הליך גירושים לא פשוט ומתוקשר לפני מספר שנים. "רק אני התכווצתי ונגעלתי מהשאלות של דנה גרוצקי לשרית בריאיון? זה פשוט היה דוחה ומקומם, ועוד מאישה שגם עברה גירושין" כתבה אחת המגיבות לפוסט. "ריאיון מביך, ודנה בתור מישהי שעברה את זה אמורה להבין שלא שואלים שאלות כאלה", כתבה מגיבה אחרת. מגיבה נוספת הוסיפה "דנה גרוצקי, אני מתה עליך אבל הפעם הגזמת". בניגוד לגולשים, פולק הגיבה במהלך הריאיון בתוכנית באופן משועשע ובביטחון מלא, כך שלפחות מהצד נדמה שעבורה זו הייתה חוויה פחות קשה מאשר למגיבים הזועמים.