"התחיל Me Too, פיטרו את הבוס ‏והודיעו שאני מנהלת התכנים של אמזון סטודיוס"

שרון טל יגואדו | צילום: יסמין סטודל
שרון טל יגואדו | צילום: יסמין סטודל

היא הייתה סגנית נשיא ברשת FOX האמריקאית, "נחטפה" על ידי אמזון ונבחרה לאחת מ-100 הנשים המשפיעות בטלוויזיה האמריקאית. ריאיון עם שרון טל יגואדו, הישראלית שמאחורי "שר הטבעות"

88 שיתופים | 132 צפיות

"‏אני אף פעם לא אשכח את שיחת הטלפון שהגיעה למשרד שלי ביום שישי בארבע אחר הצהריים", נזכרת שרון טל יגואדו, "הודיעו לנו שהזכויות יוצאות למכרז, דקה לפני שאני יוצאת לסוף שבוע. היינו בתחרות עם HBO, אפל ונטפליקס, הצענו סכום נמוך יותר משל נטפליקס, ועדיין זכינו במכרז על הפקת הסדרה של 'שר הטבעות'".

>> "כל מה שחסכתי בעבודה קשה הלך ברגע": המסע של אן זיוי מעולם הריאליטי לעולם העסקים

שלוש שנים חלפו מאז שהיא עזבה את אמזון, אבל ההישג הכי גדול שלה מתפוצץ על המסכים בכל העולם עכשיו. "הצענו לספר סיפור בתקופה השנייה של הארת התיכונה והמשפחה של טולקין ממש אהבה את זה", היא מספרת, "הקמתי מחלקה באמזון עם כל מי שהכיר את הספרים טוב. קראנו את החומרים המבוססים על כתביו של טולקין, למדנו את ההיסטוריה ‏והתחלנו להיפגש עם המון כותבים מפורסמים ופחות מפורסמים.ֶ זה היה חתיכת סיכון אבל ‏החלטתי ללכת על שני כותבים יחסית לא ידועים.ֶ ברגע שהם נכנסו ועשו פרזנטציה, ידעתי שזה הם. בנינו מערכת שלמה סביבם והתחלנו לפתח את הסדרה".

"אני עדיין מרגישה לפעמים שזה ממש סוריאליסטי, ואני שואלת את עצמי איך אני שרון, ילדה מהרצליה, הגעתי לפה ומה אני עושה ואיך זה קרה?"

 

את עומדת מאחורי הסדרה הכי יקרה שנוצרה אי פעם בטלוויזיה.
"שום דבר לא בא בקלות. זה היה פרויקט שאפתני, והפכנו את 'שר הטבעות' לסנסציה עולמית. ‏אני יודעת שהתקשורת מציגה את הסדרה כסדרה הכי יקרה שנעשתה ‏אי פעם בעולם הטלוויזיה -ֶ ‏אבל המחיר הזה מגלם בתוכו את חמש העונות המתוכננות לסדרה.ֶ ‏בינתיים המספרים די מדהימים, 25 מיליון צופים בעולם צפו בסדרה ביום הראשון של השידורים".

שרון טל יגואדו, 48, היא הישראלית הכי מצליחה ever בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית. היא שימשה בתפקיד סגנית נשיא FOX של רופרט מרדוק בחטיבה הבינלאומית של החברה והביאה לנו סדרות מופת כמו "דקסטר" ו"המתים המהלכים" שזכו להצלחת ענק בקנה מידה עולמי. בתפקידה הבא, כראש מחלקת הסדרות של אמזון שבבעלות ג'ף בזוס, היא הביאה לעולם בין השאר את "THE BOYS", וכאמור, את סדרת "שר הטבעות – טבעות הכוח".

שרון טל יגואדו | צילום: באדיבות המצולמת
שרון טל יגואדו | צילום: באדיבות המצולמת

היא הייתה בעמדת כוח שמעט נשים הגיעו אליה, נפגשה שוב ושוב עם צמרת אנשי הטלוויזיה הגדולים בעולם, בנתה תוכניות עסקיות, החזיקה תקציבים של ביליונים ופעם אחר פעם הופיעה ברשימת 100 הנשים המשפיעות בתקשורת האמריקאית. ב-2014 בחר בה המגזין "וראייטי" לאחת מ-100 הנשים הנשים המשפיעות בתקשורת האמריקאית, יחד עם ביונסה למשל וב-2017 בתפקידה כמנהלת מחלקת התוכן המתוסרט באמזון, היא נבחרה שוב אחת מ-100 המשפיעניות על ידי המגזין "הוליווד רפורטר" הנחשב. ברשימה הזאת הופיעו גל גדות ובמאית "וונדר וומן" פטי ג'נקינס, אופרה ווינפרי, אנג'לינה ג'ולי, מריל סטריפ ועוד.

אבל אחרי כל אלה, היא מודה בצניעות ששמורה כנראה רק לאלה שבאמת שיחקו אותה בגדול: "אני עדיין מרגישה לפעמים שזה ממש סוריאליסטי, ואני שואלת את עצמי איך אני שרון, ילדה מהרצליה, הגעתי לפה ומה אני עושה ואיך זה קרה?".

"הפגישה עם אנשי פוקס שינתה את חיי. מצאתי את עצמי יחד עם חמישה גברים אמריקאים שניסו להקים ערוץ נשים, אמרתי להם מה אני הייתי עושה, ובתום הפגישה הם לקחו אותי לארוחת ערב ואמרו לי – בואי תנהלי"

 

ומה את עונה לעצמך?
"הגעתי לכל זה בדרך מוזרה ואני עונה לעצמי שזה מאוד מחמיא לי. אומרים שאני לא מודעת לאנרגיה שאני מביאה, ולא נותנת לשום דבר לעצור אותי. עשיתי כנראה דברים שהראו יכולת לזהות טרנדים מוקדם ויכולת החלטה וביצוע. הייתי האישה הנכונה בזמן הנכון, הייתה לי יד חופשית לבצע החלטות והמראתי משם לירח".

לתשובה שלה אפשר להוסיף בקלות שמדובר בפצצת כשרון עם אמביציה בלתי נגמרת, שידעה איזה תכנים יעבדו בטלוויזיה ובנתה מודלים עסקיים מדויקים. אפשר גם לומר שהיא אישה דומיננטית עם כוח והשפעה, ששברה כל תקרת זכוכית בתחומה, ונתנה קונטרה לכל המתחרים שלה בזכות הרבה אומץ ויצירתיות.

היא ילידת הרצליה, אחת משלושה. אח אחד סיים לימודי רפואה, השני הוא עורך דין ואיש עסקים. עברי לידר היה חבר שלה בכיתה ד', ולימים הם למדו בתיכון אלון לאמנות ברמת השרון ("הוא היה במגמת מוזיקה ואני בתיאטרון"). לפני שהבינה שהתשוקה שלה מסתתרת מאחורי הקלעים של התעשייה, היא התנסתה במשחק. היא שיחקה בסדרה "המונה דופק", מהסדרות הראשונות שהופקו בערוץ 3 בכבלים, שכתב, יצר וביים יקי יושע. חוץ מזה, היא עשתה תואר ראשון בפסיכולוגיה אוניברסיטת תל אביב, אבל ידעה במוקדם שפסיכולוגית היא לא רוצה להיות. כשהחליטה לעבור אל מאחורי הקלעים של התעשייה, עבדה בסוכנות אימג' של בטי רוקאווי, במחלקת השחקנים והכותבים.

"שר הטבעות: טבעות הכוח" | צילום: יח"צ
"שר הטבעות: טבעות הכוח" | צילום: יח"צ

בגיל 24 היא הרגישה שהיא רוצה לעשות את זה בהרבה יותר גדול והתעופפה לניו יורק, שם עשתה תואר שני בתקשורת. במסגרת ההתמחות שלה היא התברגה במחלקת הספורט של רשת NBC וברשת OXYGEN, ופיתחה שם תוכן ייעודי לנשים. הצעה של איש הטלוויזיה הבכיר אלון שטרוזמן החזירה אותה לארץ והיא החלה לעבוד ב"ענני תקשורת".

"זה היה עוד לפני שארז טל מכר את 'הכספת'. אמרתי לאלון שישראל תהיה חזקה בפורמטים ונקים מחלקה", היא מספרת. התחזית שלה התגלתה כנכונה. ב-2003 היא טסה לפסטיבל מיפ בקאן, צרפת, הנחשב לשוק הגדול בעולם למכירת ורכישת פורמטים לטלוויזיה. שם היא שכנעה את אנשי רשת FOX לרכוש סדרה שהיא פיתחה עם השחקנית והיוצרת דלית קהן.

"הפגישה עם אנשי פוקס שינתה את מסלול חיי", אומרת טל יגואדו, "הם הודיעו לי שהסדרה נמכרה והעלו אותי על מטוס לאיטליה. מצאתי את עצמי יחד עם חמישה גברים אמריקאים שניסו להקים ערוץ נשים, אמרתי להם מה אני הייתי עושה, ובתום הפגישה הם לקחו אותי לארוחת ערב ואמרו לי 'בואי תנהלי'. זה היה מפתיע".

"עברתי שמונה ראיונות עם ראשי אמזון, ממש חקירה צולבת שלא הייתה מביישת את השב"כ והמוסד. הימים היותר אינטנסיבים בחיי. התקבלתי לעבודה והתפטרתי מיד מ-FOX, זו הייתה הצעה שאי אפשר היה לסרב לה"

 

"התפקיד הראשון שלי היה לנהל את התכנים של הערוצים החדשים של FOX באיטליה, אבל מהר מאוד התפקיד גדל", היא ממשיכה. "החזון של הבוס של FOX גלובל היה לעבור מ-10 ערוצים שהיו להם באותו זמן, ל-350 ערוצים. זה מה שעשינו, ואכן, פוקס אינטרנשיונל הפכה לחברת הכבלים הבינלאומית הגדולה בעולם. מהר מאוד מצאתי את עצמי יד ימינו של נשיא החברה. הייתי בטופ של הטופ של המדיה הבינלאומית, ובשלוש השנים הבאות חייתי ברחבי העולם – חודש בטוקיו, ואז במוסקבה, אחר כך בניו דלהי ובכל מקום אפשרי".

"כל זה קורה עשור לפני עידן אמזון ונטפליקס", היא מדגישה, ‏"היה לי יתרון אסטרטגי גדול, כי ‏בגלל שניהלנו מספר גדול של ערוצים – הבנתי מוקדם שתחום הטלוויזיה הולך להשתנות ולהפוך לגלובלי. היום זה נשמע מובן מאליו, אבל אז זה לא היה ברור בכלל. כל הטלוויזיה בעולם הייתה מנוהלת באופן מקומי, ונכנס לי ג'וק לראש להרים תוכניות שישודרו בכל העולם באותו זמן, כמו שהיה עם סרטים".

הפרויקט הראשון שהבאת ל-FOX הוא "דקסטר". 
"זוהי הסדרה הראשונה שקנינו עם זכויות בינלאומיות וההצלחה המסחררת של הסדרה שכנעה אותי שאנחנו בדרך הנכונה. הסדרה שודרה במשך 8 עונות, הייתה לה הצלחה גלובלית מטורפת, והתיאבון שלי גדל. זה מה שנתן לי את הביטחון ללכת על 'המתים המהלכים' בגדול".

"המתים המהלכים" | צילום: באדיבות YES
"המתים המהלכים" | צילום: באדיבות YES

איך השבעת את הרעב?
"המשכתי לחפש תוכן שיכול לעבוד בכל העולם, רציתי יותר זכויות ‏והשתתפות גדולה יותר וככה הגעתי ל'המתים המהלכים' (סדרת הזומבים הפוסט-אפוקליפטית המצליחה שתחזור באוקטובר הקרוב לעונה ה-11 והאחרונה שלה, דב"א). הגעתי ל-AMC, ערוץ כבלים אמריקאי קטן שלא היה לו תקציב ושמעט אנשים צפו בו. ידעתי ‏שהם בתחרות עם HBO על הסדרה ושהם ‏לא יוכלו לנצח לבד. החלטתי להביא את מחצית התקציב ולתת להם זכויות בארצות הברית, ההפקה הייתה קשה אבל זה הפך להצלחה מסחררת. זו הייתה התוכנית הראשונה שהביסה את הפוטבול של יום א', הבוסים שלי היו בשמיים".

למה עזבת את FOX אחרי 13 שנה?
"המפיקה ג'יל אן הארד, ‏שעבדה איתי על 'המתים המהלכים' ‏והייתה גם המפיקה של 'שליחות קטלנית', הייתה בארוחת צהריים עם אנשים מאמזון. היא אמרה שהם מחפשים מישהי בתחום היצירה, בניית תכנים והרמת פרויקטים, ושלדעתה הם מחפשים אותי. הגעתי לשם. עברתי שמונה ראיונות עם ראשי אמזון, ממש חקירה צולבת שלא הייתה מביישת את השב"כ והמוסד. הימים היותר אינטנסיבים בחיי. התקבלתי לעבודה והתפטרתי מיד מ-FOX, זו הייתה הצעה שאי אפשר היה לסרב לה".

להראות לג'ף בזוס מה זה

את המעבר מ-FOX לאמזון, מתארת טל יגואדו כך: "אם קודם FOX היה החלום, ההזדמנות באמזון הייתה אגדה. ממש צבטתי את עצמי. נתנו לי מילארדים להשקיע וגישה חופשית לג'ף בזוס (מייסד אמזון, ועד לפני קצת יותר משנה גם נשיא ומנכ"ל החברה, דב"א). הקמתי מחלקה מרשימה, כשהחזון שלי היה לבנות פרויקטים ענקיים בתחום הפנטזיה והמדע הבדיוני – תחום שאני מאוד אוהבת ומבינה בו".

איך היה לעבוד מול ג'ף בזוס, אחד האנשים העשירים והמשפיעים בעולם?
"מאוד אהבתי לעבוד עם ג'ף,ֶ אנחנו אוהבים את אותם הספרים ויש לנו טעם מאוד דומה ‏בסרטים ובטלוויזיה, אבל האמת היא שאת התוכנית הראשונה שקניתי ושהפקתי 'the boys' (סדרת גיבורי העל המצליחה בכיכוב השחקן הישראלי תומר קאפון, דב"א), הוא לא רצה בהתחלה… ‏לקח לי זמן לשכנע אותו".

ותוך פחות משנה קיבלת קידום משמעותי.
"‏בערך שמונה חודשים אחרי שהצטרפתי לחברה, התחיל Me Too ‏ופיטרו את הבוס שלי, רוי פרייס (בעקבות טענה של מפיקה בחברה כי הוטרדה מינית על ידו, דב"א). ‏הכניסו אותי לחדר והודיעו לי שמעכשיו אני מנהלת את כל התכנים של אמזון סטודיוס. לא שאלו אותי, הודיעו לי. אמרתי שאני צריכה לדבר עם בעלי, לראות את הילדים שלי. ענו לי שאין לי דקה, אז חזרתי למחרת והסכמתי. ‏עם ההחלטה הזאת ‏ירשתי בערך 30 תוכניות, ביניהן 'פליבג', 'גברת מייזל המופלאה', 'ג'ק ראיין' ועוד. זו הייתה תקופה די הזויה עם המון דרמה, שחקנים וכותבים היו תחת ‏ זכוכית מגדלת".

"אם קודם FOX היה החלום, ההזדמנות באמזון הייתה אגדה. ממש צבטתי את עצמי. נתנו לי מילארדים להשקיע וגישה חופשית לג'ף בזוס"

 

ג'ף בזוס | צילום: Shutterstock
ג'ף בזוס | צילום: Shutterstock

באוקטובר נציין 5 שנים למהפכת Me Too. התעשייה שלך הייתה הראשונה לעלות על המוקד. איך הגבת בזמנו לפיטורי הבוס שלך? איפה הוא היום?
"זה קרה בתחילת הבלגן של Me Too, בראייה אחורה, אחרי פרשיות הארווי ויינשטיין, ההתייחסות אליו הייתה אולי צריכה להיות שונה. הוא כולה אמר משהו לא נחמד למישהי במסיבה, אז זה נראה רע. היום זה נראה פחות דרמטי. פיטרו אותו בצורה פומבית ולקח לו הרבה זמן לצאת מזה. היום יש לו סטארט אפ חדש למימון סרטים וסדרות דרך קריפטו".

ובעצם, בשיא ההצלחה עזבת את אמזון?
"כן. אחרי שלוש וחצי שנים הייתי מותשת ומרוקנת. נתתי כל כך הרבה מעצמי והרגשתי עייפות ומיצוי. כשהסתכלתי על חיי, הבנתי שהמחיר היה רציני. באמזון לוקחים לך את סגנון החיים – המשרד שלך הוא קובייה וחצי, הטיסות הן במחלקת תיירים, לא עובדים שם כמו בחברה מפנקת. את נותנת ונותנת, ואת סוג של עבד".

צריך אומץ לעשות צעד כזה.
"לא יכולתי לקרוא עוד תסריט אחד. הדבר שהכי נהניתי לעשות הפך להיות כמו עבודה בבית חרושת בסין, ואני בן אדם של מערכות יחסים ואיכות. איך אפשר לעשות עבודה טובה ‏כשאין זמן להתרכז בשום דבר בצורה רצינית מספיק? רציתי לחזור לפרויקטים שאני אוהבת. עבדתי תמיד מתשוקה, ופתאום הרגשתי כמו עובדת בנק שרוצה לגמור את העבודה ולחזור הביתה".

"שמונה חודשים אחרי שהצטרפתי לחברה, התחיל Me Too ‏ופיטרו את הבוס שלי. ‏הכניסו אותי לחדר והודיעו לי שמעכשיו אני מנהלת את כל התכנים של אמזון סטודיוס. לא שאלו אותי, הודיעו לי"

 

היה לך לאורך השנים גם כישלון מהדהד?
"כן. לקחתי את הזכויות לסדרה הישראלית 'כפולים', פיתחתי אותה שלוש פעמים ולא הצלחתי להגיע לתסריט שרציתי. בסוף היא הגיעה ל-Apple עם אומה תורמן, ומתוכננת לה עונה שנייה. זה פרויקט שהייתי חמה עליו. לקחתי גם את הזכויות של "איש חשוב מאוד" שכתבה שירלי מושיוף, היא אחת הסדרות הטובות ומאוד רציתי לעשות אותה, אבל היה קשה למצוא מי יהיה יהודה לוי. חשבנו על זאק אפרון, אבל אין לו את הרבדים ואת העומק שיש ליהודה לוי".

יש לך קשר לנציגות הישראליות שלנו בהוליווד?
"את גל גדות ובעלה אני מכירה דרך מכר ישראלי, נפגשתי איתה כמה פעמים לקראת סוף דרכי באמזון. היא אינטליגנטית ומקסימה ויש לה ראייה מעניינת, רציתי לעבוד איתה. גם עם איילת זורר הייתי בקשר, היא לא רק משחקת היום, אלא גם כותבת. נועה תשבי היא שרת החוץ שלנו. אני חושבת שיש לה מוח גדול, ולא נראה לי שהיא רצתה לשלם את המחיר שכרוך בלהיות שחקנית. בכלל, להיות ישראלית בהוליווד זה עובד מצוין היום. הוליווד מאוד יהודייה. גם את שירה האס אני מאוד אוהבת, אבל אין לי ממש קשר איתה".

שברי את הטלוויזיה

אחר 12 שנה ב-FOX ועוד שלוש וחצי שנים באמזון, היא יצאה לדרך חדשה. בריאיון מביתה בלוס אנג'לס, היא מודה: "היה לי צורך אישי לעשות משהו חדש. אבל זה קשור כמובן גם לעובדה שהטלוויזיה, בעיניי, היא כבר לא העתיד. הטלוויזיה עדיין עובדת אבל המודל העסקי בטלוויזיה נשבר. יש יותר מדי תוכן. מפיקים כבר לא עושים כסף וחברות הענק של הסטרימינג מפסידות מאות מיליוני דולרים בתחרות ביניהן. אנשים מקבלים היום תכנים בלי פרסומות ועונה שלמה בבת אחת, תכנים לא נמכרים לשידור נוסף בפלטפורמות אחרות אז אין הכנסות אחרי השידור הראשון.ֶ זה לא עובד. הגענו לפיק".

"טלוויזיה היא כבר לא העתיד. הולכת להיות תקופה קשה בענף. יש יותר מדי תוכן, מפיקים כבר לא עושים כסף וחברות הענק של הסטרימינג מפסידות מאות מיליוני דולרים בתחרות ביניהן. זה לא עובד יותר"

 

נשמע שאת מספידה את התחום שלך.
"לדעתי הולכת להיות תקופה קשה בטלוויזיה. הייתה לי הארה שעולם המשחקים מצליח היום יותר מסרטים וטלוויזיה, אבל עדיין משחקים נעשים על ידי אותם אנשים, ורוב המשחקים משתמשים ‏ב‏מכניקה דומה. החלטתי להשקיע בתחום ולדחוף אותו קדימה, והיום אני היום בונה עולם בתחום המשחקים, מתוך אמונה שזה העתיד במדיה. בעלי כבר נמצא בעולם המשחקים ואני משחקת עם ילדיי. יש לי ידע וחזון במשחקים, והחלטתי להרים קבוצה שחושבת כמוני. הקמתי חברה משלי בשם 'אסטריד', אנחנו בשלבים אחרונים של גיוס כספים, לא יכולה לפרט אבל בקרוב תהיה הכרזה והשקה".

במהלך עבודתה ב-FOX הכירה את מי שעתיד היה להיות בעלה ג'וש. "נפגשנו במדריד, סיפרו לי על שני אמריקאים מהחברה שבאו בענייני עבודה, שעושים לכבודם ארוחת ערב ואני מוזמנת. אחד מהם היה ג'וש יגואדו שהוא ממוצא אמריקאי, שוויצרי, איטלקי ומקסיקני. הייתי רווקה בת 32, הוא היה רווק בן 31. היו לי קשרים לפני, והיה לי חבר רציני בניו יורק, אבל עד אז הייתי נשואה רק לעבודה. החיים שלי לא אפשרו לי לנהל מערכות יחסים לאורך זמן".

שרון טל יגואדו ובן זוגה בטקס גלובוס הזהב | צילום: באדיבות המצולמת
שרון טל יגואדו ובן זוגה בטקס גלובוס הזהב | צילום: באדיבות המצולמת

אהבה ממבט ראשון?
"זה לא התחיל בקטע רומנטי. משהו בראייה הדומה שלנו לגבי החיים והאהבה המשותפת לאמנות חיבר בינינו, אבל זה לא התפתח מעבר. בינתיים אני חזרתי לאיטליה, וכעבור חודשיים הוא הגיע לבקר. באותם ימים היה לי חבר איטלקי, לא רציני, ובאחד הערבים כשהחבר שלי לא היה פנוי, נפגשתי עם ג'וש. עברנו ממסעדה למסעדה, דיברנו על עבודה ועל אמנות, על ספרים ועל העולם, וגילינו שאנחנו אוהבים אותם דברים. היה ערב קסום. אמנם הרגיש לי שהוא קצת מעונב ואני הייתי רגילה לצאת עם יוצרים ואמנים, אבל ראיתי גם את הרבדים שמתחת לחליפה. ואז נפגשנו באל.איי, הוא לקח אותי בטנדר למופע פאנק. אחר כך עברנו אצלו בבית וראית ציורים מדהימים על הקירות, הבנתי שהוא מצייר. היה לנו סוף שבוע רומנטי וממש התאהבתי, ואחריו חזרתי לאיטליה ושכנעתי את הבוס שלי שאני עוזבת את איטליה ועוברת לאל.איי – והשאר היסטוריה. עשינו שלוש חתונות: באל.איי, בניו מקסיקו ובישראל. אנחנו כבר 14 שנה יחד, הורים לעילאי בן 13 וליאוני בת 9. אנחנו גרים במרוויסטה, ליד שדה התעופה של סנטה מוניקה, 10 דקות מהים".

איך שני הורים קרייריסטים כמוכם מצליחים לגדל ילדים?
"עם הנני'ז הכי מדהימות, כי אין לנו סבתא פה. ‏אימא של ג'וש גרה בניו מקסיקו ואימא שלי גרה בארץ. מדובר בוויתור ובמחיר שאנחנו משלמים כל יום, וזה מחיר כבד. אני מסיעה אותם בבוקר, משתדלת שנחגוג ביחד חגים ולהיות בהשכבה ככל שניתן".

מה ג'וש עושה כיום?
"הוא עזב את FOX, ויחד עם החברים שלו שבנו את MySpace, הם הבינו שמשחקים במובייל הולכים להיות הדבר הבא. הם הקימו חברה בשם JAM CITY, ומה שהתחיל מארבעה אנשים הגיע ל-1,400 איש, ומתקציב של 20 מיליון דולר לתקציב של מיליארדים. הם שיחקו אותה בענק".

ממש חיים באושר ועושר.
"עזבי עשירה, יש תפוקה ויצירה, אבל עד שלא מוכרים – לא הכול בבנק. אבל כמובן שאין תלונות – יש לנו שני בתים, כשהמשפחה מגיעה לבקר, היא מתגוררת בבית שמעבר לכביש".

שרון טל יגואדו עם משפחתה | צילום: אוסף פרטי
שרון טל יגואדו עם משפחתה | צילום: אוסף פרטי

בתוך כל קצב החיים הזה, יש לך זמן לתחביבים?
"אני אוהבת לשחק משחקי אסטרטגיה, אוהבת מאוד צילום ולבשל. את אהבת הבישול קיבלתי מאימא שלי".

מה מריץ אותך?
"יצירתיות, הרצון לספר סיפור, ליצור חוויות לאנשים ולרגש אותם ברמת הלב ומבחינה אינטלקטואלית".

מה ההישג הכי גדול שלך?
"שני ילדיי, עילאי וליאוני".

>> "החמיאו לך? תהני מזה": טיפים לטיפוח מנהיגות שכל אישה צריכה לקרוא