תחתונים עם מחשוף אחורי? דוגמנית העל מוכיחה שתמיד אפשר לחדש

שרה סמפיו | צילום: Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic
שרה סמפיו | צילום: Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט וחברתה הטובה של שלומית מלכה, שרה סמפיו, הפתיעה אותנו באינסטגרם עם תחתונים שובבים. לא כולם אהבו את זה ברשת

88 שיתופים | 132 צפיות

הוולנטיינ'ס מתקרב בצעדי ענק ואיתו הרצון לפנק את אהובינו. השנה, המשימה הזאת קצת יותר מסובכת נוכח מציאות הקורונה ברחבי העולם, ולכן המעצבים וספקי המתנות צריכים לחשוב מחוץ לקופסה ולמצוא פתרונות יצירתיים עבורנו. מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט לשעבר וחברתה הטובה של שלומית מלכה, שרה סמפיו, העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם סט הלבשה תחתונה מקורי במיוחד, שמספק פיתרון יצירתי למתנה שללא ספק תכבוש את ליבו או ליבה של אהובכן או אהובתכן.

בתמונה יושבת סמפיו על ברכיה ומחייכת חיוך רחב, כאשר מאחוריה מבצבצים תחתונים עם מחשוף מפתיע בצורת לב. התחתונים הלוהטים שייכים למותג ויקטוריה'ס סיקרט, שמנהליו מנסים בכל דרך לחזור לשוק אחרי מאורעות 2019 שכללו ביטול התצוגה השנתית המסורתית, חשד להטרדות מיניות ואמירות מיושנות על מודל היופי מצד בכירים בחברה. בימים אלה הם מציגים קולקציית ולנטיינ'ס סקסית במיוחד שאולי לא מפצה על ההסתבכויות, אבל לגמרי מפצה על יום האהבה הביתי שנגזר עלינו לבלות בין ארבע קירות, לרבות התחתונים אותם מדגנמת סמפיו.

עם זאת, חלק מהגולשים פחות אהבו את הדגם, וכפועל יוצא העירו הערות מיושנות וחשוכות, כמו: "זה מתאים לחדר המיטות ולא לאינסטגרם" או "זה המסר שאת מקדמת לילדות שעוקבות אחרייך". אז אנחנו כאן כדי להזכיר שב-2021 כל אישה יכולה להתלבש איך שבא לה, מה גם שאחרי שנה אינטנסיבית וקשה כל כך, אין שום דבר פסול בפינוק סקסי ומתוק לאדם אהוב.