לא תאמינו כמה עולה השמלה שלבשה מלניה לחתימת הסכם השלום

מלניה ודונלד טראמפ, בנמין ושרה נתניהו | צילום מסך מהאינסטגרם sara.netanyahu
מלניה ודונלד טראמפ, בנמין ושרה נתניהו | צילום מסך מהאינסטגרם sara.netanyahu

הלוקים של מלניה טראמפ ושרה נתניהו בחתימה על הסכם השלום אתמול מרגשים לא פחות מההסכם עצמו. אז מה לבשו הגברות הראשונות לאירוע ההיסטורי?

88 שיתופים | 132 צפיות

כאתמול בערב נישאו עיניי העולם כולו לרגע ההיסטורי של חתימה על ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין, אולי הדבר היחיד שקצת חיובי בשנת 2020 שהביאה איתה מגיפה עולמית, משבר כלכלי, שריפות, הפגנות בארץ ובעולם בגין גזענות, שחיתויות ומה לא. אז לפחות רגע אחד נוכל לנצור מהשנה הקשה הזו.

בעוד רוב העולם התעניין בהסכם השלום, חלק לא קטן מהגולשים מגלה זעם כלפי מלניה טראמפ שהחליטה לקבל את פני ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה והמנהיגים מאיחוד האמירויות ובחריין בשמלה סופר יקרה של בית האופנה האיטלקי פראדה, שעולה 3,700 דולר שהם 12,644 ש"ח. השמלה בצבע כחול כהה עם עיטורים בצבע לבן יכולה להיות מחווה לדגל ישראל אם ממש מתעקשים למצוא סמליות. שרה נתניהו לבשה שמלת תחרה סגולה משובצת באבנים, עם שרוולים ועליונית תואמת, אותה עיצב במיוחד עבורה המעצב דרור קונטנטו. "אני מרוצה מהעיצוב והתוצאה ואני כל כך שמח שנפלה בחלקי הזכות לקחת חלק ביום כל כך היסטורי לעם היהודי", הוא מספר. מחיר השמלה של נתניהו מתגמדת בהשוואה למחיר השמלה של טראמפ, כ-4,500 ש"ח.