שקרים שאומרים במיטה

יש דברים שאנחנו אומרות כדי לגרום לבן הזוג להרגיש טוב עם עצמו | צלם: ingimage
יש דברים שאנחנו אומרות כדי לגרום לבן הזוג להרגיש טוב עם עצמו | צלם: ingimage

במהלך הסקס ואחריו נזרקות לאוויר כל מני אמירות שלא תמיד מדויקות. הנה כמה שקרים שאתם עלולים להיתקל בהם כשאתם עושים אהבה, גם כשמדובר בבן/בת הזוג הקבועים שלכם

88 שיתופים | 132 צפיות

גבר ואישה נפגשים, גבר ואישה נמשכים, גבר ואישה מוצאים את עצמם במיטה. מצד אחד, בסקס מתגלים צדדים שונים של כל אחד מבני הזוג, אותם הוא ניסה – אפילו בתת המודע שלו – להסתיר, אולם הרבה פעמים נפלטות לנו שטויות או שקרים לבנים יותר ולבנים פחות בין הסדינים.

ואני לא מדברת על זיוף אורגזמות או על שקרים מהותיים כמו "אני גרוש" – כשמדובר בגבר נשוי – או "בדיוק עשיתי בדיקה איידס לפני שבוע אז אפשר לוותר על הקונדום". מדובר על דברים שבני זוג אומרים האחד לשנייה בלהט הרגע כשהם לא שמים לב, או אחרי האקט – כדי לתת לשני/לשנייה תחושה טובה.

לפניכם כמה שקרים – או חצאי אמיתות – שאתם עלולים להיתקל בהם במיטה, במיוחד אם מדובר בקשר טרי יחסית. זה לא שאנחנו נגד, לפעמים השקרים האלה עושים טוב לשני הצדדים, אבל כדאי שתדעו להתייחס אל הדברים בזהירות (וסליחה מראש על ניפוץ האשליות). נכון שזה לא תופס בכל המקרים, אבל בהרבה מהם כן…

1. "אני אוהב/ת אותך"

כשמדובר בקשר טרי מאוד, כשהרגשות עוד לא ממש ברורים והסטטוס שלכם לא ממש ברור לשניכם, אמירה כזו עלולה לנבוע מלהט הרגע. נשים רבות – ואף גברים – נקשרים לפרטנר/ית שלהם אחרי לילה אחד של תשוקה, ולכן עלולים בלהט הרגע לפלוט את האמירה הזו. זה אולי מגביר את הלהט ואת עוצמת האורגזמה, אבל זה לא תמיד נכון. אז קחו את המשפט הזה בערבון מוגבל. מאוד מוגבל.

2. "אתה הכי טוב שהיה לי"

גברים יקרים, צר לי לאכזב אתכם: נשים רבות אומרות את המשפט הזה במהלך האקט או אחריו, בלי לגמרי להתכוון לכך. כשהן אומרות את זה במהלך האקט זה הרבה כדי לדרבן אתכם להמשיך להראות עד כמה אתם שווים. כשהן אומרות את זה אחרי האקט הן הרבה פעמים יתכוונו לומר – "לא היה לי משהו, מקווה שאצליח לחזק את הביטחון העצמי שלך, כדי שתשתפר להבא".


"כן, מתוק, אתה הכי טוב שהיה לי". אילוסטרציה: Ingimage

3. "אתה הכי גדול שהיה לי"

מידות האיבר חשובות לגברים מסוימים – בפרט לאלו שפחות מצוידים. שוב צר לי לאכזב אתכם, גברים יקרים, אך הרבה פעמים מדובר בנשים שחסות עליכם ורוצות לגרום לכם להרגיש טוב יותר עם עצמכם. אז תגידו תודה ותעריכו את האישה שלצדכם (גם אם אתם יודעים שהיא לא לגמרי דוברת אמת. אלא אם היא בתולה).

4. "הגוף שלך הוא הכי מושלם שראיתי"

נשים (וגברים) יקרות (ויקרים): לכולם יצא לראות גברים ונשים יפים יותר ויפים פחות. נכון, היופי הוא בעיני המתבונן, אבל כל עוד אתם לא דוגמנים/דוגמניות הורסים/ות, קחו בחשבון שהצד השני כן ראה נתונים יפים משלכם – אולם בשבילו אתם הכי יפים שיש, או שהוא/היא סתם רוצים לגרום לכם להרגיש טוב עם עצמכם. כך או כך – המטרה מספיק חיובית בשביל להצדיק את השקר הלבן הזה.


"כן, מתוקה, הגוף שלך הוא הכי יפה שראיתי. מתי את באה למיטה?" אילוסטרציה: ingimage

5. בחיים לא גמרתי ככה / בדרך כלל נורא קשה לי לגמור אבל איתך זה בא לי בקלות"

זו אמירה נורא כיפית שעושה טוב על הלב ומהווה תמריץ רציני עבור הפרטנר/ית לסיבוב נוסף. רק שהיא לא תמיד נכונה…

6. "זה אף פעם לא קרה לי"

לפעמים גברים מתקשים להגיע לזקפה. לפעמים הם מתקשים לגמור. לפעמים נשים נשארות יבשות, ולפעמים הן לא מגיעות לאורגזמה. זה בסדר, זה קורה, ואם לא מדובר במשהו קבוע שמצריך פנייה לרופא – זה נורמלי לחלוטין ולא צריך לעשות מזה ביג דיל, לא כל שכן לשקר.

7. למתקדמים: "אני רוצה להתחתן איתך"

אצל זוגות מגיל מסוים, עניין החתונה מתחיל להתבשל. אצל חלקם יותר ואצל חלקם פחות – אבל כולם חושבים על זה. האמירה: "אני רוצה להתחתן איתך" היא מאוד רומנטית ועלולה להיפלט ברגעים מלאי תשוקה והתרגשות – וכמובן ליצור תחושת קרבה מאוד חזקה ולהעצים את האורגזמה. הצעה שלי: יש להתייחס בזהירות יתרה להצעת נישואין שנאמרה תוך כדי סקס ולהט הרגע. הצעת נישואין אמיתית מגיעה ממקום רגוע, שלוו ונטול ריגושים אחרים כמו סקס.