גאווה: שנקר נבחר לאחד מעשרת בתי הספר הטובים בעולם לאופנה

התצוגה של אמיר שביט לשנקר | צילום: רפי דלויה
התצוגה של אמיר שביט לשנקר | צילום: רפי דלויה

המחלקה לאופנה של בית הספר שנקר ממשיכה לספק לנו גאווה, הפעם כשהיא גוברת על מוסדות בעלי שם ומתברגת במקום השישי בדירוג היוקרתי של המגזין Business of Fashion

88 שיתופים | 132 צפיות

 

בוקר מרגש לתעשיית האופנה הישראלית: המחלקה לעיצוב אופנה של בית הספר שנקר דורגה במקום ה-6 ברשימת בתי הספר לאופנה הטובים בעולם של המגזין הבינלאומי היוקרתי Business of Fashion, מדובר בעליה של ארבעה שלבים מהדירוג שלהם ב-2016.

Business of Fashion הוא אחד מהאתרים הבולטים והחושבים של עולם האופנה, ומקדיש תשומת לב מיוחד להיבטים הכלכליים והטכנולוגיים של התעשייה. דירוג המוסדות האקדמיים שלו בוחן עשרות מוסדות מובילים מרחבי העולם ומתבסס על שלל קריטריונים, החל מסקירת תוכניות הלימוד, השתלבות הבוגרים בתעשייה והשפעתם עליה, זכייה בפרסים בינלאומיים ועד מידת הסיפוק של הסטודנטים והציונים שסיימו איתם את התואר.

במקום הראשון ברשימה ניצב קולג' סנטרל סיינט מרטינס לאומנות ועיצוב בלונדון, בין הבוגרים המוכרים שלו תוכלו למצוא מעצבים כמו סטלה מקרטני, ג'ון גליאנו ואלכסנדר מקווין. במקום השני והשלישי – מכללת פרסונס מניו יורק והאקדמיה לאמנויות באנטוורפן.

וזה כנראה הבוגר הכי מפורסם של בית הספר: אלבר אלבז יחד עם ניקול קידמן | צילום: Gettyimages
וזה כנראה הבוגר הכי מפורסם של בית הספר: אלבר אלבז יחד עם ניקול קידמן | צילום: Gettyimages

בית הספר זכה לציון משוקלל של 64.2 מעורכי המגזין שתיארו את בית הספר כמוסד המציע לתלמידיו קורסים ברמה גבוהה בכל הקשור למיומנות טכנית וחדשנות דיגיטלית. "נתון מרשים של 100% מהסטודנטים ציינו את מלוא שביעות רצונם מהכישורים הטכניים אותם מעניקה המחלקה, לעומת זאת קורסים שעוסקים בשיווק, עסקים וקיימות זכו לציון נמוך ביחס לממוצע" נכתב בחוות הדעת. "מרשימה לא פחות היא העובדה ש-98% מהסטודנטים ציינו כי הם חשים מוכנים להיכנס לתעשיית האופנה וכתוצאה שנקר עלה ארבעה מקומות בדירוג השנתי" נימקו העורכים את ההחלטה המרגשת.

לאה פרץ, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בבית הספר אמרה היום: "אני מאושרת לראות שהמחלקה מקבלת את המקום הראוי לה בדירוג בינלאומי, זאת למרות שאנחנו בישראל ורחוקים מכל בירת אופנה עולמית. לא יכולתי לבקש מתנת סיום מדהימה יותר לשנה האחרונה שלי כראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. להישג הזה שותפים צוות המרצים המסור והנפלא והסטודנטים המוכשרים שלנו". יולי תמיר, נשיאת שנקר, הוסיפה כי "שנקר מברך את לאה פרץ וצוות המחלקה. מדובר בדירוג הגבוה ביותר של מחלקה אקדמית בישראל. ישראל יכולה להתברך בכך ששנקר עומד בשורה אחת עם בתי הספר הטובים בעולם".

לאה פרץ | צילום: שרון ברקת
לאה פרץ | צילום: שרון ברקת