שמלת הכלה שלא תשכחי

הדבר הכי חשוב ביום חתונתך הוא האהבה הגדולה. אבל כולנו יודעות שבמקום השני ניצבת השמלה. בסטודיו של מימי בבאר שבע ובתל אביב תמצאי שמלת כלולות שהיא לא פחות מהצהרה אופנתית

88 שיתופים | 132 צפיות

 

היום הגדול עומד להגיע. מצאת את בחיר לבך, את יודעת שאת רוצה לבלות איתו את שארית חייך, וכל מה שנותר הוא לתכנן את היום הגדול. המקום, האוכל, הפרחים והמוזמנים – הכל חשוב, אבל בואי נודה באמת. אין יותר חשוב משמלה. מתי עוד תזכי ללבוש בגד כל כך מיוחד כשכל העיניים נישאות אליך? כשזה נוגע לשמלת הכלולות שלך, אין שום סיבה להתפשר. את יודעת שאת חייבת את האחת המיוחדת בשבילך.

הכירי את מימי – מעצבת שמלות כלה מהוותיקות והמנוסות בתחום, עם ניסיון של מעל 20 שנה. מימי החלה בכלל בתור מעצבת בגדי עור ומשם נשאבה לעולם הכלות ושמלות הערב. כיום, היא השם המוביל בתחום באזור הדרום. בנוסף, מימי מוכרת את הדגמים המיוחדים והיפהפיים שלה גם מעבר לים, שם היא מקבלת תשומת לב נלהבת.

כשתגיעי אל הסטודיו של מימי במיקום הכמעט סודי במבנה העתיק בבאר שבע, תחושי מיד את תחושת השיק והרוגע שהוא משדר. החיוך הרחב של הצוות, האווירה והמוזיקה – כל אלה ילוו אותך בחוויית אופנה ברמה הכי גבוהה שיש, כי שמלת כלה היא לא רק בגד שאת לובשת ביום הרומנטי בחייך, היא הצהרה אופנתית.

בנוסף לבית האופנה היוקרתי בדרום, שנוסד בשנת 2000, בית האופנה מימי גדל והתפתח, עם סניף נוסף בתל אביב השומר על ייחודיותו והקו הנקי של סניף הדגל בבאר שבע.

קנדל_kendel_p

"מגיעות אלי כלות קלאסיות, אורבניות, כפריות, רומנטיות, וגם דתיות", מספרת מימי על מגוון הכלות שלה. "עבור הדתיות, אני מצליחה לייצר לוק צנוע ומושלם שגם עונה על צורכי הצניעות וגם משאיר את הכלה עכשווית ומעודכנת. היתרון שלי כמעצבת הוא היכולת לגעת בכל כלה באשר היא וכל מה שהיא מביאה איתה, ולהגשים את חלומה באופן שאני מפרשת אותו, כבר מההכרות הראשונה שלי איתה". כמובן שהמראה הצנוע לא נועד לדתיות בלבד, הוא טרנדי וקלאסי ומתאים לחובבות הווינטג'.

מהי ההשראה לקולקציה?

"ההשראה שלי מגיעה מהכלות עצמן. כל כלה שמגיעה אלי היא מיוחדת במינה ושונה מהאחרת. לכל אחת סיפור משלה, ותחושות משלה. מעבר לסגנון האישי שלי שהוא מאוד אלגנטי, נקי, וקלאסי, אני מאוד אוהבת להעצים כל מראה ומשם אני שואבת את ההשראות שלי לקולקציה חדשה".

יש לך טיפ לכלה הלחוצה?

"להגיע ליום רגועה, אחרי שינה טובה. לסמוך על המעצבת שעושה לך את השמלה, לשדר אנרגיות חיוביות סביבך והכל פשוט יזרום!".

טווח מחירים: 6,500-12,000 ש״ח

צילום דודי חסון | שיער אדיר יעקוב | איפור אורטל אלימלך
סניף באר שבע – הסתדרות 17 סניף
תל אביב – דיזינגוף 270
פייסבוק
אינסטגרם

mimi-logo_p

בשיתוף MIMI BRIDAL BOUTIQUE