שלומית מלכה על הסט של פדני

צילום: שוקה כהן
צילום: שוקה כהן

איזה חלק בגוף היא הכי אוהבת אצל יהודה, מה היא הכי אוהבת לאכול, ואיך מפתחים אהבה עצמית בעסקי הדוגמנות? פגשנו את שלומית מלכה על סט הצילומים של פדני וחגגנו איתה ולנטיין עם שאלות על אהבה

88 שיתופים | 132 צפיות

חצי שנה אחרי שהצטלמה לשערי ELLE הספרדי וגלאמור הפולני וקטפה קמפיינים יוקרתיים למייבלין, אינטימיסימי ופוקס, ממשיכה שלומית מלכה לשמר את מעמדה כדוגמנית הבאה של ישראל. את חגיגות יום ההולדת ה-22 שלה היא סגרה בסוף השבוע האחרון עם חופשה רומנטית בת שבועיים עם יהודה לוי, ומשם המשיכה היישר אל סט הצילומים לקמפיין הקיץ של פדני.

למרות ההישגים המרשימים שרשמה לעצמה הדוגמנית הצעירה, שומרת מלכה על הפרופורציות הנכונות, ועל הסט היא נטולת גינוני דיווה. "אין לי אגו", היא מספרת לנו בראיון שנערך על הסט, "תמיד שואלים אותי 'איך את לא משתנה?', זה הבן אדם שאני, זה נראה לי מוזר להיות בן אדם אחר. כך נולדתי וכך גדלתי, אני לא רואה סיבה שזה ישתנה".

צילום: יניב אדרי
צילום: יניב אדרי

מתבאסת לחזור לעבודה אחרי חופש?

"דווקא לא, החופשה הזאת הייתה מאוד מדוייקת, חזרתי עם המון מוטיבציה ואנרגיה".

איך היה? אכלת אורז עם נמלים?

"לא".

ליידי בויז?

"פחות".

אז מה עשית?

"לא היה שום דבר מטורף, פשוט חופש, זה נראה לי מספיק. רק אחרי שאת חוזרת את מבינה כמה זה חשוב לעשות את הזום אאוט הזה, לצאת לשנייה ולראות את התמונה הגדולה. לצאת מהעבודה, מהמרדף ומהבלגן. פתאום יש אוויר ורואים את הדברים בצורה נקייה. את חוזרת עם אנרגיה, השראה וזווית אחרת לחיים".

לא חזרת עם טבעת.

"אבל היום הביאו לי מלא כפיצוי. בכל קולקציה פדני משדרגת את הליינים ולוקחת אותם לכיוונים שונים, יש להם דברים מהממים".

צילום: שוקה כהן
צילום: שוקה כהן

גדלת בחצי שנה מאז הקמפיין הראשון עם פדני. ההדחה של איילת זורר מגולברי מעוררת בך פחד שגם אותך יחליפו יום אחד במישהי צעירה ויפה יותר?

"למה לפחד? הרי מתישהו זה יקרה, לשם כולנו הולכים. אני לא פוחדת להזדקן ולא חיה בפחד. אני בת 22, אם תשאל אותי את השאלה הזאת בעוד 10 שנים אז אולי, אבל עכשיו אני לא חושבת על זה".

תמיד הרגשת יפה?

"לא. בתיכון היה לי גשר, שיער מקורזל והאיברים גדלו בחוסר פרופורציה. לכולם יש את התקופה הזאת אני חושבת. בכל אופן להרגיש יפה זה עניין סובייקטיבי. את לומדת להרגיש יפה מתוך עצמך, זה לא תלוי בסביבה שלך".

מה החלק שאת הכי אוהבת בגוף?

"העיניים".

ושל יהודה?

"גם העיניים. יש לו עיניים מדהימות".

צילום: שוקה כהן
צילום: שוקה כהן

מה את חושבת על ברבי העגלגלה שהושקה לאחרונה?

"זה מדהים ואני ממש בעד. חשוב שילדות צעירות יגדלו עם הבנה שליופי יש מגוון צורות" .

אם לא היית נעשית דוגמנית? מה היית רוצה ללמוד?

"שאלת השאלות. כנראה עובדת עם אנשים או עם חיות, העיקר לא מול מחשב, האינטרקציה מאוד חשובה לי".

ומה עם לימודים באמת?

"כרגע אין לי זמן ללימודים אקדמיים רשמיים, בטח מתישהו בעתיד, אבל אני לומדת כל הזמן. למידה היא לאו דוקא במסגרות אקדמיות, אני קוראת ספרים ורואה הרצאות באינטרנט. אני סקרנית מטבעי".

צילום: יניב אדרי
צילום: יניב אדרי

את לא עושה רושם של אישה תחרותית. איך אפשר לשרוד כך בעסקי האופנה?

"ליהפך, רק ככה אפשר לשרוד. אני לא בעד השוואות, ברגע שאתה משווה את עצמך לבן אדם אחר זה לוקח אותך למקומות לא טובים. אני מתמקדת בעשייה, בעבודה שלי ובמי שאני רוצה להיות. מה אחרים? זה לא מטריד אותי. זה נותן שקט נפשי".

מה את הכי אוהבת לאכול?

"וואו! פשוט הכל. בשר אני לא אוכלת אבל אוהבת מאוד פחמימות. פיצה, צ'יפס ופסטות זה הפייבוריטים. אני משתדלת לאכול יותר בריא, זה תלוי מצב רוח אצלי, אני אוהבת לגוון בו".

צילום: שוקה כהן
צילום: שוקה כהן