שלום מיכאלשווילי חושף תמונה משפחתית מושלמת, וחופש גדול מהגיהנום

שלום מיכאלשווילי | צילום: אמיר יעקובי
שלום מיכאלשווילי | צילום: אמיר יעקובי

אוגוסט 2023, עד מתי? שלום מיכאלשווילי לוחץ לנו על כל הנקודות הכי רגישות בחופש הגדול - אבל קבלו איזו תמונה משפחתית הורסת

88 שיתופים | 132 צפיות

החופש הגדול עתיד להסתיים (סוף סוף) בסוף השבוע הקרוב, ובשעה טובה הילדים יחזרו למסגרות ולספסל הלימודים. עד אז, כולנו מנסות להיאחז בשאריות כוחותינו, ואנחנו לא לבד. גם שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי החמודים מנסים להחזיק מעמד, אבל למרות הייאוש, הם מפרסמים תמונה משפחתית מתוקה והורסת של המשפחה הפוטוגנית שלהם.

>> מה קרה כשנועה קולר פגשה את שלישיית "מה קשור"?

מיכאלשווילי שיתף בחשבון האינסטגרם שלו בתמונה משפחתית מהממת שלו ושל בת זוגו, יחד עם שלושת ילדיהם כחולי העיניים, ארי, רומי ואלי. לצד התמונה שעילפה אותנו, מיכאלשווילי ציין בכנות איך משפיע עליו החופש הגדול: "בריכה, מצופים, קרם הגנה, כינים, מגלשות, אבא עוד גלידה, אבא תן לי לזרוק לך את הקוביות לשש בש, אבא תקנה לי לייזר, אבא אי אפשר להיכנס לבריכה המציל אמר שעשו שם קקי אתמול, אז בוא למגלשות".

אנחנו מזדהות עם כל מילה בפוסט מלא הכנות הזה, אבל החלק האהוב עלינו הגיע בסוף, שם הודה לבת זוגו. "תודה לאלוהים (ולענבל) על הרגעים הקטנים שעושים את החיים לכל כך יפים. חוץ מהקטע עם הקוביות שאני צריך דאבל, והם זורקים שתיים אחד", סיכם. חמודי.

משפחת מיכאלשווילי | צילום: צילום מסך מאינסטגרם shalomke@
משפחת מיכאלשווילי | צילום: צילום מסך מאינסטגרם shalomke@

התגובות הנלהבות מהעוקבים ועוקבות לא איחרו לבוא, וגם, איך לא, כשמדובר בתמונה כזו יפה – תגובות הסלבס. רותם סלע כתבה "חמסה איזו משפחה". נינט טייב הצטרפה לקריאות החמסה וכתבה "חמסה, איזה יפים". לי בירן כתב כי מדובר בעיניו ב"אושר" ועפר שכטר אמר כי זו "משפחה יפה". כאמור, כמו מיכאלשווילי, הורים רבים משתגעים במהלך החופש הגדול ואנחנו כה מזדהות. אז לפני שאתן אומרות נואש, תזכרו שיש אחלה של מזרקות חינמיות ללכת אליהן עם הילדים, ועוד שלל פעילויות חינמיות כיפיות. העיקר שתזכרו שעוד שלושה ימים (לא כולל סופ"ש), הסיוט הזה נגמר.