שי מיקה פונה לאדל בספלוב בדמעות בשיאה של סערת רגשות

מה הסעיר את שי מיקה? | צילום: אינסטגרם shaymika@
מה הסעיר את שי מיקה? | צילום: אינסטגרם shaymika@

כל פרידה היא התחלה חדשה: יממה סוערת עוברת על משפיענית הרשת שי מיקה. איך קשורה לזה אדל בספלוב ולאן מועדות פניה? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

בזמן האחרון אנחנו שומעות בעיקר על סערות, מריבות וביפים מתוקשרים בעולמן של משפיעניות הרשת, אבל לא אצל החברות הטובות שי מיקה ואדל בספלוב.

>> 200 אלף חפיסות קונדומים והכפיל של ג'ניפר קולידג': מה קרה בתצוגה של דיזל?

היום נפרדת שי מיקה יפרח ויצמן מדירת היוקרה התל אביבית שהייתה ביתה בשמונה השנים האחרונות, וניכר שהפרידה הזו לא פשוטה עבורה. אתמול היא העלתה סטורי אמוציונלי וסיפרה בדמעות עד כמה היא קשורה לבית שלה ותייגה את אדל בספלוב.

"כמה עברנו בבית הזה!", כתבה אתמול שי מיקה בהתרגשות, "זה התחיל מאדל שנתנה לי לגור אצלה ואז היא ומאץ' יצאו נשואים מכאן! ואז אני ומאור הגענו לכאן בהתחלה ויצאנו גם ברוך השם נשואים מכאן, ועכשיו צריך להיפרד מבית מדהים ומתקופות בלתי נשכחות".

"וואי הבית הזה מסמל בשבילי כל כך הרבה. אני כזאת בכיינית", היא אמרה בסרטון שהעלתה, "אבל פשוט אי אפשר להבין את זה שהיינו פה רווקות שתינו ואז אדל ומאץ', כל הקטע של החתונה, ההתאהבות".

"ביי תל אביב אהובתי. אני עוברת קרוב", היא כתבה והוסיפה בקולה: "לחיי חיים חדשים, בית חדש, והרצליה אני בדרך. תל אביב היית טובה אליי".

"שנים שהבית הזה משהו מיוחד בשביל כולנו", היא המשיכה, "מתרגשת וקצת עצובה אבל אין כמו התחלות חדשות בחיים. בהצלחה לכולנו".

מוקדם יותר הבוקר היא העלתה סטורי פרידה אחרון, רגע לפני שהיא ובן זוגה מאור ויצמן סוגרים את הדלת לתמיד, ושיתפה את למעלה מרבע מיליון העוקבות והעוקבים שלה: "זהו, עכשיו אני צריכה לצאת מהבית אז החלטתי להיפרד מהבית יחד אתכם, כי עברנו פה את כל השנים ביחד. בספלוב שיתפה את הסטוריז של שי מיקה אצלה וכתבה: 'חיים שלי את, בואי כבר לגור לידי'".

שי מיקה | צילום: אינסטגרם shaymika@
שי מיקה | צילום: אינסטגרם shaymika@
שי מיקה | צילום: אינסטגרם shaymika@
שי מיקה | צילום: אינסטגרם shaymika@